به هم ریخته سئو قسمت 2: اهمیت شرعی سازی

Messy SEO یک ستون است که وظایف ریز و درشتی را که در ممیزی ، برنامه ریزی و بهینه سازی وب سایت ها دخیل هستند ، با استفاده از دامنه جدید MarTech به عنوان مطالعه موردی پوشش می دهد.


این قسمت دوم برای “Messy SEO” جزئیات روند من برای اصلاح مسائل مربوط به مقدس سازی است که پس از ادغام وب سایت MarTech بوجود آمد. در قسمت 1 ما در مورد رفع مشکلات محتوای تکراری – تغییر مسیرها بحث کردیم. رفع این مشکلات انتظار می رود که مشکل سایت ما با رتبه بندی کم شده و بودجه خزنده کاهش یابد.

>> شما می توانید قسمت 1 از سری Messy SEO ما را اینجا بخوانید <<

در طی این فرایند ، ما مواردی را کشف کردیم که در آن باید عامل دیگری مورد توجه قرار گیرد – مقدس سازی. تقریباً همه مقاله های MarTech حاوی برچسب های متعارف بودند که به URL های موجود در حال حاضر اشاره می کردند.

برخلاف تغییر مسیر – که همزمان با ارسال سیگنال های رتبه بندی به موتورهای جستجو ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد – canonicalization سمت الگوریتم معادله را مورد بررسی قرار می دهد. تعیین اینکه کدام نسخه از صفحه می خواهیم برای آن رتبه بندی کنیم به تعیین آنچه برای بازدیدکنندگان احتمالی سایت شما نشان داده می شود کمک می کند.

کانون سازی مناسب صفحه در نهایت در طولانی مدت به جستجوگر کمک می کند. پیدا کردن محتوایی که ما ایجاد کرده ایم و نیازهای آنها را برآورده می کند برای آنها آسان تر می شود.

انبوهی از افراد متعارف

همانطور که در مقاله مقدماتی “Messy SEO” ذکر شد ، سایت جدید MarTech از ادغام Marketing Land و MarTech Today ایجاد شد. و بین صدها صفحه بین هر ویژگی ، تعداد زیادی آدرس اینترنتی متعارف وجود داشت. علاوه بر این ، آنها به صفحاتی که در حال حاضر وجود نداشت اشاره می کردند.

در نگاه اول ، بازاریابان ممکن است مقدار بیش از حد متعارف نادرست را یک مسئله جدی نبینند. از این گذشته ، فقط ربات ها می توانند این برچسب ها را در یک نگاه مشاهده کنند و آنها افراد را به صفحات جدید مانند تغییر مسیرها هدایت نمی کنند. گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای اطمینان از به روز بودن نتایج جستجو و برآوردن نیازهای جستجوگر به آنها تکیه می کنند. و این دقیقاً به همین دلیل است که ما در کسب و کار SEO باید مطمئن شویم که این موارد به درستی تنظیم شده اند (به ویژه پس از ادغام سایت و مهاجرت).

تراز کردن

در وضعیت سایت ما ، صفحاتی که قبلاً در Marketing Land و MarTech Today قرار داشتند اغلب دارای برچسب های متعارف بودند که به تکرارهای قبلی آنها اشاره می کرد. بنابراین ، هنگامی که گوگل و سایر موتورهای جستجو در این صفحات خزیدند ، سیگنالی دریافت می کنند که نشان می دهد نسخه متعارف محتوا در دامنه های غیر موجود است. این نشانی های اینترنتی دیگر را به فهرست اضافه نمی کند ، اما حذف نسخه هایی که هنوز در SERPS فهرست شده اند (که تعداد زیادی از آنها وجود دارد) طول می کشد.

به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم مسائل مربوط به برچسب متعارف را در کنار تلاش های یکپارچه سازی محتوای تکراری برطرف کنیم. تراز کردن نشانی های اینترنتی تلفیقی جدید ما با نسخه های متعارف صحیح به موتورهای جستجو کمک می کند تا URL مناسب را در نتایج نشان دهند.

برای انجام این کار ، URL های تعیین شده در هر صفحه تلفیقی را از طریق افزونه Yoast SEO تجزیه و تحلیل کردیم. اینها با نسخه جدید URL جایگزین می شوند.

قبل از

بعد از

URL های قدیمی چه اتفاقی می افتد؟

بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم که در مورد برچسب های متعارف کنونی چه کنیم. ما قصد داریم URL های MarTech Today و Marketing Land را با آدرس های جدید MarTech ادغام شده جایگزین کنیم. این URL های زیادی را در SERPS و خود سایت MarTech باقی می گذارد.

خوشبختانه ، تیم رسانه های درب سوم در حال حاضر تغییر مسیرهایی را از این دامنه ها به سایت جدید MarTech قرار داده و یک سیگنال نسبتاً قوی به موتورهای جستجو ارسال می کند. اما با دامنه ای به بزرگی دامنه ما ، ماه ها طول می کشد تا فهرست URL های قدیمی را حذف کند. ما گمان می کنیم بخشی از این تاخیر مربوط به مقالات زیادی است که به صفحات قدیمی شرعی اشاره می کند.

هدف نهایی ما حذف سیگنال های سایت ما است که به URL های قدیمی اشاره می کند ، و برچسب های متعارف نقش عمده ای در این زمینه ایفا می کنند. اما ما می خواهیم مطمئن شویم که انواع دیگر پیوندهای سایت ما نیز سازگار هستند. این بدان معناست که پیوندهای داخلی قدیمی را در مقالات ، صفحات اصلی ، نقشه سایت و سایر مناطق به روز می کنیم.

به طور خلاصه ، ما قصد داریم تاکتیک های SEO خود را بیش از پیش آشفته کنیم.

در حال بسته شدن

این برای قسمت دوم “Messy SEO” است. ما همچنان مراحل را که برای پاکسازی آشفتگی تجمیع پست سایت انجام شده است ، طی می کنیم.

آیا در سایت های خود با مشکلات برچسب گذاری عادی برخورد کرده اید؟ آیا بعد از رفع مشکل پیشرفت چشمگیری پیدا کردید؟ به من ایمیل بزنید [email protected] با موضوع موضوع Messy SEO Part 2 به من اطلاع دهید.


درباره نویسنده

کوری پترسون مدیر محتوا و SEO برای MarTech و Search Engine Land است. او با سابقه ای در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا و روزنامه نگاری ، محتوای رسانه های درب سوم را تجزیه و تحلیل و بهینه می کند تا به بازاریابان کمک کند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.