به نظر می رسد نان تست در IPO آینده – TechCrunch ، به ارزش 18 میلیارد دلار برسد

به سلامتی ، بوستون

انگار که بازار راه اندازی بوستون نیاز به شتاب بیشتری داشت ، به نظر می رسد راه اندازی نرم افزار رستوران Toast به طور چشمگیری ارزش گذاری خود را در IPO آینده خود تقویت می کند.

برای شهری که شاید در سطح بین المللی بیشتر به خاطر فناوری سخت و بیوتکنولوژی شهرت داشته باشد ، دیدن نان تست نه تنها از تعلیق های اولیه همه گیر خود به اولین نمایش عمومی باز می گردد ، بلکه هدف گذاری ارزش بیش از 20 میلیارد دلار از 10 میلیارد دلار ، کودتا است.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


در پرونده جدید S-1/A صبح امروز ، Toast محدوده IPO اولیه بین 30 تا 33 دلار برای هر سهم را نشان داد ، که منجر به حداکثر جمع آوری کمک مالی 825 میلیون دلار در IPO آن شد. آخرین ارزش این شرکت 4.9 میلیارد دلار در اوایل سال 2020 بود ، هنگامی که Toast 400 میلیون دلار جمع آوری کرد. به دلیل افزایش درآمدها و سه ماهه دوم قوی ، این شرکت قرار است به طور چشمگیری از این ارزش تجاوز کند.

بیایید به محدوده قیمت IPO جدید این شرکت بپردازیم ، نتایج ساده و کاملاً رقیق شده را محاسبه کنیم و ببینیم که از کجا قیمت نان تست ممکن است یاد بگیریم. به یاد بیاورید که این شرکت ترکیبی از درآمدهای نرم افزاری مکرر (SaaS) و همچنین درآمد fintech (بیشتر ، پرداخت ها) دارد. ترکیب درآمد آن جالب است ، و اینکه چگونه قیمت های تست می تواند به ما کمک کند تا درک بهتری برای ارزش گذاری استارتاپ های عمودی SaaS داشته باشیم که رویکرد تجاری پرداخت و SaaS را دنبال می کنند.

به تشکیل پرونده!

ارزیابی IPO toast

نان تست 21،739،131 سهام کلاس A را در IPO خود می فروشد. یک رای می آورند. سهام کلاس B 10 دریافت می کند. اگر قصد خرید IPO toast را داشتید به این امید که در آینده حرفی برای گفتن داشته باشید ، این کار را نکنید. نخواهی کرد. IPO شرکت در واقع روشی است که به وسیله آن سرمایه گذاران بازارهای عمومی می توانند گروه مدیریت فعلی شرکت را تأیید کنند-یا از خرید هرگونه مالکیت خودداری کنند.

صرف نظر از احساس ما در مورد ساختارهای حاکمیت شرکتی که برای از بین بردن نفوذ سهامداران معمولی طراحی شده اند ، Toast پس از IPO خود 499،332،681 سهم باقیمانده خواهد داشت ، یا اگر پذیره نویسان آن خریداری کنند.

در محدوده پیش بینی IPO این شرکت از 30 تا 33 دلار برای هر سهم ، نان تست 14.98 میلیارد دلار در پایان پایین و 16.48 میلیارد دلار در بالاترین قیمت است. با احتساب سهام از گزینه پذیره نویسان ، محدوده ارزش گذاری IPO ساده از 15.08 میلیارد دلار در پایین به 16.59 میلیارد دلار در بالا افزایش می یابد.