به روز رسانی جدید برای مکان یابی متا ادز

برای برخی از حساب ها، متا به تازگی تنظیمات مکان یابی خود را به روز کرده است.

چه چیزی تغییر کرده است. در گذشته، تنظیمات پیش‌فرض فیس‌بوک برای هدف‌یابی مکان‌ها «زندگی در این مکان یا اخیراً در این مکان» بود. این بدان معناست که بدون ایجاد هیچ تغییری در تنظیمات، آگهی‌دهندگان به افرادی دسترسی پیدا می‌کنند که یا در مکان‌های انتخابی ساکن هستند یا اخیراً از آنها بازدید کرده‌اند، صرف‌نظر از آدرس دائمی‌شان.

چهار گزینه برای انتخاب وجود داشت:

  1. افرادی که در این مکان یا اخیراً در آن زندگی می کنند
  2. افرادی که در این مکان زندگی می کنند
  3. افرادی که اخیراً در این مکان حضور دارند
  4. افرادی که در این مکان سفر می کنند

اکنون، منوی کشویی برای مکان یابی حذف شده است و تنها گزینه «زندگی در این مکان یا اخیراً در این مکان» باقی مانده است. این تغییر نشان می‌دهد که گزینه‌های دیگر حذف شده‌اند و تبلیغ‌کنندگان دیگر نیازی به انتخاب نوع خاصی از مکان‌یابی ندارند.

مکان 2 800x338
جان لومر

هیچ استثنایی برای اهداف کمپین یا بهینه سازی مشخص نشده است. هدف کمپین نشان دهنده هدف اصلی یک تبلیغ فیس بوک است و هدف انتخاب شده بر گزینه های مختلف از جمله بهینه سازی و تحویل تأثیر می گذارد. از طرف دیگر، بهینه سازی تعیین می کند که چه کسی تبلیغ فیس بوک را ببیند، زیرا این پلتفرم تبلیغ را به کسانی که احتمالاً عمل مورد نظر را انجام می دهند نمایش می دهد.

علاوه بر این، اسناد متا، اگرچه به صراحت به این تغییر اشاره نکرده است، به نظر می رسد برای منعکس کننده این رویکرد جدید در مکان یابی به روز شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. با حذف چندین گزینه هدف گذاری و تمرکز بر “زندگی در این مکان یا اخیراً در این مکان”، درک این رویکرد جدید برای دستیابی موفقیت آمیز به مخاطبان مورد نظر شما ضروری است. انطباق با این تغییرات و بهینه سازی اهداف کمپین بر این اساس تضمین می کند که تبلیغات شما برای مرتبط ترین کاربران نمایش داده می شود و در نهایت منجر به عملکرد بهتر تبلیغات و بازگشت سرمایه بالاتر می شود.