به روزرسانی تجربه صفحه Google اکنون در حال اجرا است

گوگل تأیید کرد که امروز به روزرسانی تجربه صفحه را تکمیل کرده است. این شامل به روزرسانی های چرخ فلک Top Stories در جستجوی تلفن همراه است ، اما تغییرات برنامه Google News تا یک هفته انجام نمی شود.

گوگل در 15 ژوئن شروع به به روز رسانی تجربه صفحه کرد و به ما گفت که تا پایان آگوست تکمیل می شود. از نظر فنی تا قبل از پایان ماه اوت به پایان نرسیده و حدود یک هفته دیگر باقی مانده است ، اما اساساً این کار انجام شده است.

اعلان. “راه اندازی تجربه صفحه اکنون کامل شده است ، از جمله به روز رسانی چرخ فلک موبایل Top Stories. تغییرات در برنامه Google News نیز شروع شده است و تا یک هفته دیگر کامل می شود. ” اعلام کرد در توییتر.

هیچ تغییر بزرگی در رتبه بندی وجود ندارد. به عنوان یک یادآوری ، شما نباید تغییرات بزرگی در رتبه بندی Google Search برای این نسخه مشاهده کرده باشید. این یک عرضه آهسته بود و گوگل در اصل گفت انتظار تغییرات شدید را نداشته باشید: “در حالی که این به روز رسانی برای برجسته سازی صفحاتی طراحی شده است که تجربه های کاربری عالی را ارائه می دهند ، تجربه صفحه یکی از عوامل بسیاری است که سیستم های ما به آن توجه می کنند … با توجه به این ، سایت ها به طور کلی نباید منتظر تغییرات شدید بود“گوگل گفت.

با به روز رسانی های اصلی اشتباه نگیرید. به روز رسانی تجربه صفحه را که از عناصر حیاتی وب به عنوان سیگنال استفاده می کند ، با به روز رسانی اصلی اشتباه نگیرید. آنها بی ارتباط هستند و بر یکدیگر تأثیر نمی گذارند. در واقع ، به روزرسانی اصلی ژوئن 2021 به تازگی در 12 ژوئن به پایان رسیده است. به روز رسانی های اصلی بیشتر از نظر نوسانات رتبه بندی سایت ها در جستجوی Google احساس می شود تا این که این صفحه به روزرسانی را تجربه کند.

چرا اهمیت می دهیم. اکثر شما منتظر انتشار این به روز رسانی بیش از یک سال بود. در حال حاضر این کار در حال انجام است. باز هم ، انتظار تغییرات عمده رتبه بندی را از این عرضه نداشته باشید و آن را با تغییرات رتبه بندی به دلیل به روز رسانی اصلی که در ماه ژوئن داشتیم و به روز رسانی اصلی که در ماه جولای انتظار داریم ، اشتباه نگیرید.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در موتورهای جستجو و یکی از اعضای برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.