به دنبال پاسخگویی به مسمومیت اینستاگرام برای نوجوانان ، فیس بوک اسلایدهای حاشیه ای را منتشر می کند – TechCrunch

فیس بوک در حاشیه نویسی در یکی از صفحات اسلاید می نویسد: “این روش برای ارائه برآورد آماری برای ارتباط بین اینستاگرام و سلامت روانی یا ارزیابی ادعاهای علی بین رسانه های اجتماعی و سلامت/رفاه مناسب نیست.” آکا ‘چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد’.

بعداً ، در مورد اسلایدی با عنوان “یافته های سلامت روان” (که زیرنویس شده است: “شیرجه عمیق در رسیدن به ، شدت ، تأثیر IG ، انتظار ، استفاده خود گزارش شده و حمایت از مسائل مربوط به سلامت روان. تجزیه و تحلیل کلی و تجزیه و تحلیل بر اساس سن تقسیم می شود مربوط است)) ، فیس بوک به طور قاطع می نویسد که: “هیچ چیزی در این گزارش منعکس کننده تعریف بالینی از سلامت روان ، تشخیص وضعیت سلامت روانی ، یا مبنایی در ادبیات دانشگاهی و علمی نیست. “

در حالی که روی اسلایدی که حاوی این دیدگاه قابل توجه است که “ای کاش اینستاگرام کنترل بهتری بر آنچه می دیدند به آنها داده شده بود” ، فیس بوک متوجه می شود که رنگهای مورد استفاده محققان برای سایه زدن سلول های جدول که داده ها را ارائه می دهد ممکن است گمراه کننده باشد. تفسیر – “باز آنجا که سایه های مختلف رنگ نشان دهنده تفاوت بسیار کمی در هر ردیف است “.

اگر دیدگاه فیس بوک به طور عمومی اهمیت کار داخلی را زیر سال می برد و با تصمیماتی که توسط محققان خود اتخاذ می شود دچار مشکل است ، به یاد داشته باشید که مخاطرات این بحران خاص برای غول فناوری بسیار زیاد است.

گزارش WSJ در حال حاضر برنامه ریزی شده برای راه اندازی نسخه “tweens” برنامه اشتراک گذاری عکس را از مسیر خارج کرده است.

در حالی که قانونگذاران آمریکایی نیز خواهان پاسخ هستند.

به طور گسترده تر ، اقدامات جهانی محافظت از کودکان را در مرکز مقررات دیجیتال قرار می دهد – مانند قانون ایمنی آنلاین بریتانیا (در حالی که کد طراحی مناسب سن آن در حال حاضر در حال اجرا است).

بنابراین-به طور بالقوه-پیامدهای بسیار جدی در مورد نحوه عملکرد اینستاگرام در آینده وجود دارد ، مطمئناً در مورد کودکان و نوجوانان ، با تنظیم و تصویب مقررات.

برنامه فیس بوک برای راه اندازی نسخه ای از اینستاگرام برای افراد زیر 13 سال در اوایل سال جاری ، همچنین از طریق گزارش تحقیقی ظاهر شد – با این که Buzzfeed یک یادداشت داخلی دریافت کرد که “کار جوانان” را در اولویت اینستاگرام قرار می داد.

اما روز دوشنبه مدیرعامل آدام ماسری گفت که این شرکت “بچه های اینستاگرام” را متوقف می کند تا زمان بیشتری را صرف گوش دادن به بیشمار متخصصان ایمنی کودکان کنند که بر سر آن فریاد می زنند تا به نام همه چیز خوب و درست متوقف شود.

این که آیا رسانه های اجتماعی داوطلبانه آن “توقف” دائمی را مشکوک می کنند – با توجه به تلاش زیاد برای تلاش برای بازنگری در اهمیت تحقیقات خود.

اگرچه ممکن است در نهایت قانون گذاران وارد عمل شوند و نرده های ایمنی کودک را تحمیل کنند.

بر خلاف چگونگی تنظیم اهداف ، این تحقیق به منظور درک درک کاربران و ارائه معیارهای شیوع ، برآورد آماری برای ارتباط بین اینستاگرام و سلامت روانی و یا ارزیابی ادعاهای علی بین اینستاگرام و سلامت/رفاه ، طراحی نشده است. ” فیس بوک قبل از ادامه توضیح “قبل” می نویسد که 30 درصد (مربوط به دختران نوجوان است که احساس می کردند پلتفرم آن باعث بدتر شدن تصویر بدن آنها شده است) “.فقط “برای” زیرمجموعه شرکت کنندگان در نظرسنجی که اولین بار در 30 روز گذشته با مشکلی روبرو شده اند و نه همه کاربران یا همه دختران نوجوان “اعمال می شود.

بنابراین ، اساساً ، فیس بوک می خواهد شما بدانید که اینستاگرام “فقط” مشکلات روانی را برای دختران نوجوان بدتر از آنچه فکر می کنید می کند.

(در یادداشت دیگری ادعا می شود که “کمتر از 150 دختر نوجوان در سراسر جهان پخش شده اند … شش کشور به س aboutالات مربوط به تجربه خود از تصویر بدن و اینستاگرام پاسخ دادند. ” اگر بخواهم بگویم ، آن وقت کاملاً خوب است.)

چرخش گسترده تر غول فناوری با اسلایدهای مشروح ، تلاشی است برای نشان دادن این که کار تحقیقاتی آن “مراقبت از مشتری” فعال را نشان می دهد – همانطور که ادعا می کند این تحقیق بخشی از تلاش های آگاهانه برای کشف مشکلات کاربران اینستاگرام است تا بتواند به قول خود “توسعه محصولات و تجربه برای پشتیبانی”.

آره ما هم دوست داشتیم

به هر حال ، این شرکتی است که قبلاً در حال آزمایش روی کاربران ناخواسته بود تا ببیند آیا می تواند احساسات آنها را دستکاری کند یا خیر.

در این مورد ، فیس بوک موفق شد تعدادی از کاربران را که به آنها اخبار منفی بیشتری نشان می داد ، تحت فشار قرار دهد تا خودشان چیزهای منفی بیشتری ارسال کنند. اوه و این در سال 2014 بود! بنابراین می توانید بگویید دستکاری احساسی است DNA فیس بوک…

اما به سرعت تا سال 2021 پیش بروید و فیس بوک شما را از عموم و والدین نگران در همه جا و همچنین قانونگذاران آمریکایی و جهانی که اکنون قلم خود را برای اعمال کنترل بر روی رسانه های اجتماعی تیز کرده اند می خواهد که نگران سلامت روانی نوجوانان نباشند. چگونه می توان دکمه های آنها را فشار داد تا احساس بهتری داشته باشند یا چیزی.

به نظر می رسد وقتی در تجارت فروش تبلیغات هستید ، همه کارهایی که محصول شما انجام می دهد یک آزمایش A/B در برابر برخی “کاربران” ناخواسته است …

اسکرین گری از یکی از اسکاید های حاشیه ای فیس بوک در پاسخ به گزارش WSJ در مورد مشکلات روانی کاربران نوجوان اینستاگرام منتشر شد (Screengrab: Natasha Lomas/TechCrunch)