بهبود نتایج راه اندازی از طریق رهبری زنان – TechCrunch

در طول دوران حرفه ای خود – شامل کارآفرینی ، دانشگاه ، مدیریت هنری و سرمایه گذاری خطرناک – اهمیت رهبری زن را در مشارکت در نتایج موفق آموخته ام.

دیدگاه های مختلف ، از جمله دیدگاه رهبران زن ، حل مسئله و تصمیم گیری را بهبود می بخشد. من معتقدم که دیدگاه های جدید لحظات “افزایشی” ایجاد می کند: مواردی که یکی از اعضای تیم ایده اعضای دیگر را حتی بهتر می کند. تیم های متشکل از افراد همفکر از پیشینه های مشابه از نظر وسعت دید محدودی دارند و در نتیجه ، پتانسیل شرکت های خود را محدود می کنند.

بنابراین ، س thisال این است: آیا برای دسترسی به وسیع ترین طیف وسیعی از ایده ها و چشم اندازها استخدام و سازماندهی می کنید؟

به عنوان شریک در Pegasus Tech Ventures ، من آگاه هستم که صنعت VC به یافتن تیم هایی با ایده های دور دست و تغییر صنعت می بالد. با این حال ، حقیقت این است که این صنعت در مقایسه با سایر صنایع درصد کمی از رهبران زن دارد.

نه تنها تعداد کمی شریک زن در صندوق های VC وجود دارد ، بلکه ما به اندازه کافی برای حمایت از بنیانگذاران زن تلاش نمی کنیم. استارتاپ ها در طول همه گیری سرمایه گذاری بی سابقه ای دریافت کردند ، اما بنیانگذاران زن جایگاه خود را از دست دادند.

تحقیقات بارها ثابت کرده است که تنوع برای تجارت خوب است. شرکت های دولتی با حداقل یک عضو هیئت مدیره زن معمولاً از شرکت هایی که فقط اعضای مرد دارند ، بهتر عمل می کنند. همچنین تیم های متنوعی پیدا شده اند که خلاقانه ترین ایده ها را تولید می کنند.

مستأجر اصلی روش های تفکر طراحی و راه اندازی ناب – که به اکوسیستم های کارآفرینانه به خوبی خدمت کرده است – این است که با عمل رهبری کند. بیایید اقدامات خاصی را انجام دهیم که منجر به رهبری بیشتر زنان در دنیای استارتاپ شود.

این کاری است که من انجام می دهم ؛ امیدوارم به شما انگیزه دهد تا اقدامات خود را انجام دهید.

استخدام برای بهبود نتایج

من معتقدم که استارتاپ ها (و شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر) باید شیوه های استخدام خود را برای تنوع بخشیدن به تیم های خود تغییر دهند. در حالی که تکیه بر شبکه های موجود بنیانگذاران برای استخدام آسان تر است ، اما تلاش برای گسترش ارتباطات شما ارزشمند است.

یکی از تکنیک هایی که من استفاده کردم همکاری با دانشگاه های درجه یک در سراسر جهان است که متعهد شده اند گروه های مختلف دانشجویی را به کار گیرند. این به من کمک می کند تا از مجموعه بزرگتری از استعدادهای مختلف ، از جمله رهبران زن استفاده کنم. این افراد تازه وارد طیف وسیع تری از سوابق و تجربیات زندگی را دارند ، بنابراین دیدگاه های بدیعی را روی میز می آورند.

همچنین برای رهبران استارتاپ ها میزبانی ساعات اداری باز است که طی آن متقاضیان بالقوه می توانند در مورد فرهنگ شرکت ، موقعیت های باز و نحوه درخواست برای آنها س questionsالات بپرسند. شخصاً ، وقتی مجموعه ای متنوع از متقاضیان را جذب کردم که به یک فرایند راحت و خوشایند تبدیل شده بود ، موفق بودم. اطمینان حاصل کنید که متقاضیان اهداف شرکت شما را درک کرده و اعتقاد شما بر این است که دیدگاه های مختلف به طور مستقیم به خلاقیت و بهره وری تیم های شما کمک می کند.

در اینجا یک مطالعه موردی عالی وجود دارد: ارکسترها وقتی به اعضای جدید با پنل های بازبینی که اسامی نامزدها را نمی دانستند و نمی توانستند آنها را ببینند ، پی بردند که به طور طبیعی به تنوع جنسیتی بیشتری دست یافته اند. آنها تنها با تمرکز بر آنچه مهم است – استعداد موسیقی آنها – توانستند بر سوگیری های ناخودآگاه غلبه کنند.

چگونه می توانیم آن را در استارتاپ ها انجام دهیم؟ برخی از شرکت ها هنگام بررسی رزومه ، نام نامزدها را پنهان می کنند و برخی از آنها آزمون یا تکالیف دیگری می دهند که در آن استعدادهای داوطلبان برای انواع خاصی از کارها ، مستقل از جنسیت یا پیشینه آنها ، ارزیابی می شود.

سرمایه گذاری در تنوع

در بخش سرمایه گذاری VC ، موازی استخدام انتخاب نوع تیم های رهبری است که می خواهید در آنها سرمایه گذاری کنید. با جستجوی تیم های کارآفرین با مدیران و کارکنان زن ، احتمالاً استارتاپ های خلاق تر و مقاوم تری پیدا خواهید کرد.

بهتر است محصولات را در طول مراحل توسعه به چالش بکشید و بهبود دهید ، نه پس از عرضه آنها. یک تیم متنوع به شما فرصتی بهتر می دهد تا بازار هدف خود را به طور دقیق ببینید و دیدگاه مشتری را درک کنید. به عنوان یک سرمایه گذار ، با حمایت از تیم های متنوع تر ، دقیقاً همان چیزی را که هر سرمایه گذار می خواهد به دست خواهید آورد: پاداش مالی بیشتر برای سطح مشخصی از ریسک.

یک تیم سالم و متنوع ایده های قدیمی را به چالش می کشد و انواع بیشتری از راه حل های جدید را تولید می کند. اگر در شرکت هایی که با مصرف کننده روبرو هستند سرمایه گذاری می کنید ، نمی توانید زنان را از نقش های رهبری حذف کنید. از آنجایی که زنان اکثریت تصمیمات مربوط به هزینه و میزان ثروت را کنترل می کنند ، با سرمایه گذاری در تیم هایی که شامل تصمیم گیرندگان زن می شود ، شانس موفقیت خود را افزایش می دهید.

ما همچنین باید در آینه نگاه کنیم. این اصول به نفع شرکتهای سرمایه گذاری خطرپذیر است ، نه فقط شرکتهای نمونه کارها. کارکنان شرکت VC شما با استعدادهای متنوع به گسترش دیدگاه شما در مورد اینکه ایده بزرگ بعدی از کجا می تواند کمک کند ، کمک می کند. با تنوع بخشیدن به تیم های سرمایه گذاری ، ما با سوگیری های ناخودآگاه مقابله کرده و ایده های عالی را بدون توجه به اینکه از کجا آمده اند ، تشخیص می دهیم.

در Pegasus Tech Ventures ، ما تلاش می کنیم تا کارکنان متنوعی را استخدام کنیم. حدود 40 درصد از تصمیم گیرندگان در Pegasus زن هستند.

من معتقدم که ما نباید مشارکت بیشتر زنان در استارتاپ ها و سرمایه گذاری خطرپذیر را فقط به دلیل عادلانه بودن آن ارتقا دهیم. بنیانگذاران و سرمایه گذاران استارتاپ هوشمند باید منافع شخصی خود را دنبال کنند: برای بهبود نتایج خود ، کارمندان و رهبران زن را جذب و سرمایه گذاری کنید.

با این کار استارتاپ هایی را تأسیس و پشتیبانی می کنید که برای موفقیت بلند مدت راه اندازی شده اند. ایده های بهتر ، نوآوری بیشتر ، درآمد بیشتر و سودآوری بلند مدت پاداش شما خواهد بود.