بنیانگذار Rad Power Bikes مایک رندنباو در زمینه تحریک انقلاب دوچرخه الکترونیکی-TechCrunch

دوچرخه های قدرت راد بنیانگذار مایک رادنباغ در میان درختان ردوود در ساحل گمشده شمال کالیفرنیا با “والدین هم آغوش درخت و همسایگان درخت آغوش” و زندگی مرتبط با طبیعت بزرگ شد. این امر بنیانگذار را نه تنها در معرض شیوه های جایگزین زندگی قرار داد که مسئولیت بیشتری در قبال کره زمین دارند ، بلکه در برابر انرژی جایگزین نیز قرار دارند. به عنوان یک نوجوان جوان که فضای خودروهای برقی را تماشا می کرد ، رادنباغ با دیدن موتورسیکلت های برقی و اتومبیل هایی که ظاهر می شدند انرژی گرفت اما از تجاری شدن آهسته آنها حوصله نداشت.

وقتی رادنباو 15 ساله بود ، اولین قطعات هک دوچرخه الکترونیکی خود را که با رادیو Shack و eBay سفارش داده بود ، با پولی که از شغل خود به عنوان زنگ زن در هتلی در شهر پس انداز کرده بود ، جمع آوری کرد. این در سال 2007 بود و با وجود سن کم ، رادنباغ می گوید این سالی است که Rad Power Bikes تاسیس شد.

رادنباغ به TechCrunch گفت: “من تبلیغات را در روزنامه محلی شروع کردم و آنها فکر می کنم اولین تبلیغ رایگان را به من دادند زیرا من به عنوان این کودک پانک وارد شدم و آنها با من احساس همدردی کردند.”

طی چند سال آینده ، رادنباغ به عنوان یک مالک اختصاصی دوچرخه های الکترونیکی سفارشی را برای افرادی که به دنبال چیزی سریع و قدرتمند برای جایگزینی سفرهای اتومبیل خود هستند ، ادامه داد. در طول راه ، او می گوید که واقعاً فهمیده است که مشتریان چه می خواهند و چه چیزی در بازار کم است.

با همه این دانش و تجربه عملی که باعث ایجاد مشکل در او شد ، در سال 2015 ، رادنباغ مجدداً دوچرخه های راد پاور را به عنوان یک تجارت مستقیم برای مصرف کنندگان راه اندازی کرد. او و تیم رو به رشد خود دست به کار شدند تا مدل کسب و کار را تکمیل کنند ، در فروشگاه های خرده فروشی متعلق به شرکت و مراکز خدمات تلفن همراه در سراسر کشور ، با شبکه بزرگی از فروشگاه های دوچرخه همکاری کرده و یک زنجیره تأمین در مقیاس بزرگ ایجاد کردند.

در حال حاضر ، این شرکت 615 کارمند دارد که قصد دارد بیش از 350،000 مشتری را استخدام کند و در شش کشور دوچرخه تولید می کند. این شرکت بزرگ می شود و به سرعت بزرگ می شود و فروش آن در سال 2019 100 میلیون دلار گزارش شده است.

این تعداد فقط در سال 2020 افزایش یافت ، تا حد زیادی به دلیل رونق کلی فروش دوچرخه های الکترونیکی مربوط به COVID. در اوایل سال جاری ، این شرکت 150 میلیون دلار در سطح جهانی جمع آوری کرد که بزرگترین دور استارتاپ دوچرخه های برقی ایالات متحده است. اما با شروع مبارزه جهانی با ویروس کرونا تا جایی که شهرها در حال باز شدن هستند ، آیا این رونق فروش دوچرخه های الکترونیکی دوام خواهد داشت؟

با Radenbaugh در مورد انقلاب دوچرخه الکترونیکی ، تنوع زنجیره تامین و ساخت محصولی که برای نحوه استفاده مردم از آن ساخته شده است ، صحبت کردیم.

مصاحبه زیر ، بخشی از مجموعه ای در حال انجام با بنیانگذاران شرکت های حمل و نقل ، برای طول و وضوح ویرایش شده است.

به نظر شما تفاوت در مدل کسب و کار شما در مقایسه با رقبا چیست؟ شرکتهایی مانند VanMoof نیز اخیراً دورهای مالی زیادی را به دست آورده اند.

کاربرپسند بودن در کل مجموعه سازگار است. ما لاستیک های چرب را در دوچرخه های الکترونیکی رواج دادیم ، دریچه گازها را در دوچرخه های الکترونیکی رواج دادیم ، بنابراین مشتریان ما می توانند قدرت بیشتری داشته باشند. هیچ یک از آن چیزها واقعاً وجود نداشت. آنها فقط بسیار نوپا بودند و تا زمانی که آنها را تجاری نکردیم ، بخشی از جامعه DIY بودند. بنابراین من فکر می کنم هر دوی این ویژگی ها برای DNA کسب و کار ما محوری هستند و به نظر می رسد که ما اوایل چیزی را می دانستیم که بسیاری از مردم با گوش دادن به مشتری نمی دانستند – که دوچرخه نباید ” t فقط با پدال کمک شود. آنها باید اهمیت بیشتری داشته باشند و واقعاً باسن شما را از نقطه A به نقطه B منتقل کنند.