بنیانگذاران کاسپر می خواهند جعبه دیگری را به شما بفروشند. این بار باتری است.

چند سال پیش از این، فیلیپ کریم و جف چاپین، بنیانگذاران شرکت تشک‌سازی Casper، سر خود را به دیوار می‌کوبیدند. کریم در لانگ آیلند در نیویورک بود در حالی که چاپین در وایومینگ بود. آب و هوای نیویورک می تواند بسیار متفاوت از آب و هوای وایومینگ باشد، اما زمانی که طوفان های بد از بین می روند، هر دو دچار قطع برق می شوند.

کریم به TechCrunch+ گفت: «من بیشتر اوقات کووید را در لانگ آیلند گذراندم، جایی که خطوط برق قدیمی است. آنها از طوفان های بد عبور می کردند. من خورشیدی داشتم و همسرم می‌گوید: “ما خورشیدی داریم، چرا برق را از دست می‌دهیم؟” من می گویم، “خب، ما باتری نداریم.” سعی کردم باتری اضافه کنم. من با سه برقکار مختلف برخورد کردم. من با افرادی که خورشیدی ما را نصب کردند تماس گرفتم. آنها گفتند که ما کامیون ها را فقط برای باتری نمی چرخانیم.

و سپس با جف تماس گرفتم زیرا او باهوش و صادق است. من می گویم “چگونه این کار را انجام دهم؟” او می گفت: “این واقعاً سخت است.”

تجربه چاپین خیلی بهتر نبود. پس از نقل مکان به وایومینگ، او نگران این بود که اگر در طول کولاک، درختان پنبه ای نزدیک شروع به ریختن دست و پا روی خطوط برق کنند، خانه اش بدون گرما خواهد بود. او گفت: «در آب و هوای بادخیز اینگونه زنده می مانند: شاخه ها را رها می کنند.

همسایه او یک نصب کننده خورشیدی بود، بنابراین این روند باید آسان تر از کریم می بود. اما شرکت همسایه‌اش فقط باتری‌ها را در کنار پنل‌های خورشیدی نصب می‌کرد، و سقف چاپن آنقدر پیچیده و سایه‌دار بود که نمی‌توانست برای خورشیدی کار کند.

پس از صحبت آن دو، آنها متوجه شدند که درگیر چیزی هستند.

چاپین، طراح سابق IDEO، گفت: «با توجه به پیشینه من، وقتی با تجربه مصرف کننده ای مواجه می شوید که عبور از آن تقریباً غیرممکن است، به طور کلی به این معنی است که فرآیند یا سیستم جدیدی وجود دارد که می توان طراحی کرد. و احتمالاً یک فرصت تجاری در آنجا وجود دارد.”