بنیانگذاران کارخانه و نستا راه اندازی استارتاپ هایی برای مقابله با مشکلات اجتماعی و زیست محیطی انگلستان – TechCrunch

استودیوی راه اندازی انگلستان Founders Factory و آژانس نوآوری بریتانیا Nesta برای ایجاد استارتاپ هایی برای مقابله با مشکلات اجتماعی و زیست محیطی در کشور متحد می شوند.

این مشارکت که “استودیو ماموریت” نامیده می شود ، چنین مشکلاتی را حل می کند که میزان چاقی ، تنهایی را به نصف کاهش می دهد و هدف آن کاهش انتشار کربن خانگی تا 28 درصد است. سازنده سرمایه گذاری از هدف ماموریت 10 ساله Nesta برای کمک به مردم برای زندگی سالم تر و ایجاد آینده ای پایدارتر پشتیبانی می کند. هدف آن ایجاد سه استارتاپ جدید در سال تا سال 2024 است.

همچنین 50 درصد بنیانگذاران زن ، 35 درصد بنیانگذاران از اقلیتهای قومی کوچک ، 15 درصد از زمینه های اقتصادی و اجتماعی پایین تر هدف خواهند گرفت.

کلر موریس ، مدیر ارشد استودیو در Founders Factory ، می گوید: “در مرکز این استراتژی” تنوع در طراحی “ما وجود دارد و ما مفتخریم که استودیو ماموریت به طور منحصر به فرد برای تقویت تیم های موسسات متنوع تر است. به عنوان یک سازنده سرمایه گذاری ، ما می توانیم پشتیبانی عملی ، راهنمایی و توانایی دریافت حقوق در حالی که بنیانگذاران کسب و کار خود را ایجاد می کنند ، ارائه دهیم – اساساً بسیاری از موانع ورود را که گروه های مختلف اغلب با آن روبرو می شوند ، پشت سر بگذاریم. ”

مت سدن ، مدیر ارشد استراتژی نستا ، می گوید: “در نستا ما اهداف بلندپروازانه” مهتابی “خود را تعیین کرده ایم ، برخی از فوری ترین و حل نشدنی ترین مشکلات جامعه را از طریق نوآوری برطرف کرده ایم … ما جذب تعهد Founders Factory برای بهبود تنوع در مشاغل جدید و نمی توانم منتظر بمانم تا قدرت یک سازنده پیشرو در بازار را برای ایجاد زندگی سالم تر و آینده ای پایدار برای هزاران-به طور بالقوه میلیون ها نفر-به ارمغان بیاورد. “

این اقدام در پی راه اندازی اخیر برنامه Founders Factory با عنوان Sustainability Seed با هدف ایجاد پایداری و استارتاپ های فناوری آب و هوایی صورت می گیرد.