بنیانگذاران باید از مدل سازی پیش بینی برای جمع آوری کمک های هوشمندتر استفاده کنند – TechCrunch

سرمایه های بیشتری در حال جاری شدن است در مراحل اولیه به حقوق صاحبان سهام ، و این سریعتر از همیشه اتفاق می افتد. اما حتی با وجود شور و شوق فراوان برای ریختن چک های خالص بزرگتر در استارتاپ ها ، بنیانگذاران در حال حاضر در مکان منحصر به فردی در زمان هستند که می توانند در مورد نحوه سرمایه گذاری شرکت های خود متفاوت فکر کنند.

درست مانند زندگی شخصی ما ، جایی که اکثر خدمات به لطف داده هایی که فعالیت ما ایجاد می کند بسیار شخصی شده است ، استارتاپ هایی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند ، داده های عملیات خود را تخلیه می کنند. به طور خلاصه ، داده ها به عنوان یک دارایی برای هر مشاغل تبدیل شده اند و انواع سرمایه ای را که قبلاً فقط برای استارتاپ های مرحله بعد در دسترس بود ، متنوع کرده است.

داده ها می توانند بخش های سالم و تجربی همه مشاغل را جدا کرده و استفاده از درآمدها ، بازده سرمایه گذاری بازاریابی و موجودی را برای پیش بینی یا کسب اعتبار برای جریان درآمد آینده آسان تر کنند.

بنابراین امروزه کسب و کارها چگونه باید از تجزیه و تحلیل داده های خود برای جمع آوری کمک مالی استفاده کنند؟

قسمت های کم خطر و پر ریسک کسب و کار خود را زودتر جدا کنید

بنیانگذاران باید به کسب و کار خود به عنوان چهار قسمت مجزا فکر کنند.

R&D وجود دارد که ریسک بالایی دارد اما پاداش بالایی دارد و برای سرمایه گذاری در مرحله اولیه مناسب است. شما سرمایه را به تناسب بازار محصول با این امید که کسب و کار شما به نقطه عطفی برسد ، می ریزید. شما می توانید در روزهای اولیه فرضیاتی را مطرح کنید ، اما دقیقاً مشخص نیست که R&D شما چه نتیجه ای خواهد داشت.

سپس بازاریابی و خرید دارید. شما باید یک سرمایه گذاری بازگشتی قابل پیش بینی بیشتری برای سرمایه گذاری برای اینها داشته باشید ، به این معنی که هر دلار هزینه شده را می توان اندازه گیری کرد و انتظار می رود که بازگشت سرمایه مثبت (چه برای افزایش آگاهی از نام تجاری ، تولید سرب یا فعالیتهای تبدیل) را داشته باشد.

موجودی وجود دارد ، جایی که شما خرید را با این انتظار انجام می دهید که قرار است آنها را در تاریخ آینده با ارزش خاصی بفروشید. و سپس تجهیزات وجود دارد ، جایی که شما هزینه اولیه ای برای ساخت یک محصول یا فروشگاه یا خدمات با حس قوی بازپرداخت آن سرمایه گذاری دارید.

ارزش هر بخش را بدانید ، بنابراین می توانید بفهمید کدام بخش از کسب و کار شما دارای ریسک بالاتری است (مانند تحقیق و توسعه ، جایی که هنوز از نتیجه آن مطمئن نیستید) و کدام ها بیشتر قابل پیش بینی هستند (مانند بازاریابی و خرید).

به جای تأمین مالی همه چیز ، برنامه بودجه خود را تنظیم کنید