برنامه Google News محتوای غیر AMP را نمایش می دهد و خوانندگان را به صفحات ناشران ارسال می کند

به عنوان بخشی از به روز رسانی تجربه صفحه ، Google News محتوای وب AMP و غیر AMP را نمایش می دهد ، این شرکت روز جمعه در ایمیلی به ناشران اعلام کرد. این پلتفرم دیگر متن مقاله را از فیدهای RSS در برنامه Google News ارائه نمی دهد. در عوض ، خوانندگان را مستقیماً به صفحات وب ناشران ارسال می کند.

ایمیلی که Google به ناشران ارسال کرد و خبر تغییر Google News را اعلام کرد.

AMP دیگر لازم نیست. “در هفته های آینده برنامه Google News پشتیبانی خود را از محتوای وب بهبود می بخشد و محتوای وب AMP و غیر AMP را با نظم بیشتری از سایت های سراسر جهان نمایش می دهد.”

چارچوب AMP قبلاً الزامی برای درج در Google News بود. اکنون که گوگل این شرط را رها کرده است ، این پلتفرم ممکن است راهی مناسب برای جذب خوانندگان برای ناشرانی باشد که از AMP استفاده نمی کنند.

“ما خوانندگان را مستقیماً به صفحات وب ناشران می فرستیم.” Google News همچنین دیگر متن مقاله ارائه شده از طریق فیدهای RSS را ارائه نمی دهد. به این ترتیب ، این پلت فرم خوانندگان را مستقیماً به محتوای ناشر میزبانی شده در سایت خود می فرستد.

این شرکت همچنین قابلیت های مربوط به ارائه مقاله بر اساس خوراک را در مرکز ناشران حذف می کند ، از جمله شناسه های ردیابی تجزیه و تحلیل سفارشی ، پیکسل های ردیابی شخص ثالث ، طراحی RSS سفارشی و تبلیغات فید. این ویژگی ها قرار است در اوایل ماه نوامبر حذف شوند.

در نحوه ردیابی ترافیک تغییری ایجاد نمی شود. این شرکت می گوید: “شما همچنان قادر خواهید بود تمام ترافیک Google News خود را از طریق ردیابی تجزیه و تحلیل موجود در وب سایت خود ردیابی و اندازه گیری کنید.” “گزارش عملکرد Google News در Search Console نیز تحت تأثیر قرار نمی گیرد.”

چرا اهمیت می دهیم. مدتی است می دانیم که چرخ فلک Top stories برای محتوای غیر AMP باز است ، اما اکنون می دانیم که این امر در مورد برنامه Google News نیز صدق می کند. ممکن است الزام AMP برای Google News برای برخی از ناشران مانعی باشد ، اما اکنون که این راه را کنار گذاشته است ، ممکن است این ناشران بخواهند محتوای خود را به پلت فرم برسانند تا خوانندگان بیشتری جذب شوند.

و همانطور که گوگل در اطلاعیه اعلام کرده است ، گزارش عملکرد Google News در Search Console تحت تأثیر قرار نمی گیرد و توانایی شما برای ردیابی و اندازه گیری ترافیک از Google News بدون تغییر باقی می ماند.


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.