برنامه Backdrop از رسانه های اجتماعی برای کمک به کاربران در یافتن مقاصد زیبا – TechCrunch استفاده می کند

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و بازگشت مجدد به Daily Crunch برای 28 سپتامبر 2021. یک تشکر بزرگ از شما برای پاسخ به نام تجاری دیروز TechCrunch+. یک درمان واقعی بود. بعد از TechCrunch رویداد متمرکز بر قاتل SaaS ما است ، که می توانید مقداری پول در اینجا ذخیره کنید. من میزبان هستم ، بنابراین قول می دهم که تعدادی از جوک های با کیفیت متوسط ​​را همراه با پانل ها و چت های روز همراه کنم. واقعاً زمان خوبی خواهد بود! – الکس

TechCrunch Top 3

  • آمازون یک بار سخت افزاری متراکم را منتشر می کند: از جمله یک ربات معلوم شد. این شرکت همچنین یک دستگاه تماس تصویری به همراه یک دستگاه پوشیدنی تناسب اندام را کنار گذاشت. ربات Astro 999 دلاری این شرکت امروزه بیشترین توجه را به خود جلب کرده است ، اما لیست سخت افزارهای جدید این شرکت گسترده بود. در پی رویداد Microsoft Surface ، مهم است که به یاد داشته باشید که هر شرکت بزرگ نرم افزاری نیز تلاش سخت افزاری دارد.
  • کامیون Rivian EV خوب است: مربی حمل و نقل بی نظیر TechCrunch کیرستن کوروسک امروز یادداشت هایی در مورد کامیون برقی Rivian R1T 2022 در وبلاگ دارد و تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفته است. او چه چیزی را دوست داشت؟ انعطاف پذیری زمین ، سرعت شتاب و جزئیات داخلی. ناگفته نماند که R1T علیرغم اتمام عالی خود “هیچ گل ظریفی” نیست.
  • فرصت بزرگ در فناوری آب و هوا: کوروسک به تازگی قطعه مهم دیگری را کنار گذاشته است ، این قطعه بر “چالش های بزرگ و فرصت های فراوان” برای استارتاپ ها در بحبوحه بحران آب و هوایی متمرکز شده است. استارتاپ ها توانایی قوی در افزایش درآمد نرم افزاری را نشان داده اند. شاید شرکت های فناوری جدید نیز در حفظ سیاره ما – خانه ما – نقش داشته باشند! – سرد در سالهای آینده

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به طور کلی به جمع بندی سرمایه گذاری مخاطره آمیز روز بپردازیم ، TechCrunch نگاهی به نتایج سرمایه گذاری سه ماهه سوم سه ماهه داشت و پنج س questionsالی را که بیشتر درباره آنها کنجکاو هستیم ، توضیح داد. این موارد شامل سرمایه گذاری در چین ، سرمایه گذاری های آمریکای لاتین در مورد گسترش فعالیت های نوپا در منطقه و موارد دیگر است.

  • TechCrunch’s Kene-Okafor را بگیرید حفر شده به Backdrop، استارتاپی که یک برنامه اشتراک گذاری عکس ایجاد کرده است که فناوری ، رسانه های اجتماعی و سفر را با هم ادغام می کند و می پرسد آیا ما واقعاً به برنامه تلفن همراه دیگری احتیاج داریم که به ما در یافتن مکان های زیبا در سفر کمک کند. شاید اینستاگرام رقابت واقعی در افق دارد؟
  • Highnote می خواهد Marqeta را در نظر بگیرد: دنیای صدور کارت بسیار شلوغ است – بیشتر در اینجا از TechCrunch+ – و در شرف مشغول شدن است. بلافاصله با 54 میلیون دلار سرمایه ، Highnote فقط برچسب مخفی کاری خود را رها کرد و به جهان نشان داد که در حال ساخت چه چیزی است ، یعنی آنچه ما به عنوان راهی برای ارائه آسان کارت های پرداخت مجازی به مشتریان خود برای هر شرکتی با هر اندازه ای توصیف کردیم.
  • استارک می خواهد نرم افزار را بیشتر در دسترس قرار دهد: فقط مایکروسافت نیست که مشغول دسترسی بیشتر به محصولات فناوری است. استارک در حال ساخت فناوری است تا به بسیاری از شرکت ها کمک کند تا کار خود را آغاز کنند. محصول این شرکت در حال حاضر در حالت بتا خصوصی است و به کاربران امکان می دهد طرح ها را بارگذاری کنند ، که Stark سپس آنها را برای شناسایی مشکلات احتمالی دسترسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی تجزیه و تحلیل می کند. سرد!
  • Heydoc 8.3 میلیون دلار برای مدیریت داده های پزشکی جمع آوری می کند: کار هایدوک برای ایجاد “سیستمی برای مدیریت داده های پزشکی و وظایف سرپرست” که کارکنان مراقبت های بهداشتی به طور مداوم با آن روبرو می شوند ، در حال حاضر بی سر و صدا است و طرح هایی برای خروج از بازار فعلی خود در انگلستان به مناطق دیگر دارد.
  • دور امروز ببر Lifebit است: یک روز دیگر ، یک چک بزرگ دیگر از ببر. این بار Lifebit است که برای دسترسی به داده های زیست پزشکی که می تواند به کشف دارو کمک کند کار می کند. این کمی به من یادآوری می کند که سلینو چه کار می کند ، هر چند از زاویه ای دیگر. ببینید ، نه همه استارتاپ ها باید نرم افزارهای متمرکز بر شرکت بسازند. چقدر خوب است که به آن یادآوری می شود!
  • Rize 11.4 میلیون دلار برای fintech جاسازی شده افزایش می دهد ، با یک پیچ و تاب: این روزها راه حل های بانکی جاسازی شده بسیار رایج است. از نظر آن ، آنچه Rize را متمایز می کند ، روش متحد کردن انواع مختلف حساب ها در یک نمایه کاربر است. حسابهای مصنوعی ، در کلمه خودش.

استارتاپ شما باید به دنبال کدام نوع بدهی خطرپذیر باشد؟

بنیانگذاران استارتاپ گزینه های بیشتری نسبت به سالهای گذشته در مورد جمع آوری کمک های مالی دارند ، به دلیل مازاد نقدینگی. علاوه بر VC سنتی ، تأمین سرمایه جمعی ، بانک های خطرپذیر و صندوق های بدهی خطرپذیر همه گزینه های مناسب هستند.

اندی وایر ، مدیر فناوری در Runway Growth Capital ، در یک نمای کلی از گزینه های بدهی خطرپذیر ، سه مورد استفاده را به اشتراک می گذارد که نشان می دهد چگونه سرمایه بدهی می تواند به نفع وام گیرندگان باشد که امیدوارند اهرم را برای دورهای آینده حفظ کنند یا به سرمایه در گردش دسترسی داشته باشند.

وایر توصیه می کند: “در دسترس بودن سرمایه را به عنوان یک طیف ، از ریسک کم و بازده کم (بانک های خطرپذیر) گرفته تا ریسک بالا و بازده بالا (سرمایه گذاری خطرپذیر) ، در نظر بگیرید که صندوق های بدهی خطرپذیر در جایی در وسط قرار دارند.”

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • امروز در فروشگاه برنامه های کاربردی ، مایکروسافت: صدا و خشم نرخ باز شدن بازارهای برنامه و میزان باز بودن با خبرهای مایکروسافت لحن جدیدی به خود گرفت. فروشگاه غول نرم افزاری مستقر در ردموند از این پس امکان ارائه ویترین فروشگاه شخص ثالث را فراهم می کند. اگر این تغییر دریا بیشتر از تلاش روابط عمومی است ، ما به اختیار شما می گذاریم.
  • Blue Prism با قیمت 1.095 میلیارد پوند به فروش می رسد: به نظر می رسد پس از عرضه اولیه سهام UiPath ، بازار جمهوریخواه شاهد تحکیم است. ویستا Blue Prism را با قیمتی کمتر از 1.1 میلیارد پوند خریداری می کند و قصد دارد این شرکت را با یکی دیگر از مجموعه های مجموعه خود متحد کند. Blue Prism یک شرکت عمومی است ، بنابراین باید آن را شنیده باشید.
  • و در نهایت ، Cloudflare AWS را بر عهده می گیرد: Cloudflare بیشتر به خاطر محتوای آن شناخته شده است تحویل نه برای ارائه نوعی مادون قرمز ابری که AWS آمازون به فروش آن مشهور است. و با این حال ، Cloudflare قصد دارد اژدها را با R2 ، سرویس آینده شرکت عمومی که از محصول ذخیره سازی S3 آمازون استفاده می کند ، بکشد. به طور قابل توجهی ، R2 هزینه خروج داده را حذف می کند ، شاید آمازون را در موقعیتی مشابه قیمت محدود قرار دهد.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch می خواهد به استارتاپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار ، ما در حال تهیه یک لیست کوتاه از برترین بازاریابان رشد هستیم. ما از زمان شروع نظرسنجی خود توصیه های خوبی برای بازاریابان در حال رشد در صنعت استارتاپ دریافت کرده ایم.

ما مشتاق هستیم که پاسخ های بیشتری را با ورود آنها بخوانیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید.