برنامه های Startup Battlefield 200 فردا بسته می شوند

اهمال کاری مقدس، بنیانگذاران استارتاپ! فردا آخرین فرصت شما برای درخواست در Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 است. آخرین فرصت شما برای حضور در Disrupt Stage و ارائه مخاطبان عظیمی از سرمایه گذاران درجه یک جهانی، صدها رسانه و بسیاری دیگر محرک ها و تکان دهنده های تاثیرگذار

بریم سر اصل مطلب: این فرصت بزرگ رو به پایان است. کاری را که در حال حاضر انجام می دهید متوقف کنید و درخواست خود را ارسال کنید توسط 11:59 بعد از ظهر PDT فردا، 31 مه.

خلاصه: امتیازات Startup Battlefield 200 در TC Disrupt 2023

یک بار دیگر و کمی بلندتر برای بنیانگذاران اولیه که ممکن است یادداشت های قبلی ما را در مورد مزایا و مزایایی که شرکت های Startup Battlefield 200 (SB 200) دریافت می کنند را از دست داده باشند:

دسترسی کامل به Disrupt: بنیانگذاران SB 200 به صورت رایگان در Disrupt شرکت می‌کنند و چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه سخنرانی‌ها، میزگردها و میزگردها دریافت می‌کنند.

فضای نمایشگاهی رایگان برای کل نمایشگاه: SB 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است.

علاقه سرمایه گذاران و قرار گرفتن در معرض رسانه ها: سرمایه‌گذارانی که به دنبال تک‌شاخ‌های آینده هستند و روزنامه‌نگارانی که به دنبال داستان بزرگ بعدی هستند، آن‌ها را برای دیدار و خوشامدگویی با بنیان‌گذاران SB 200 در سطح نمایشگاه منتشر می‌کنند.

کارگاه ها و آموزش های میدانی: بنیان‌گذاران SB 200 در هفته‌های تا Disrupt به کارگاه‌ها و کلاس‌های کارشناسی ارشد دعوت خواهند شد. آنها آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت رایگان در TechCrunch+ دریافت خواهند کرد.

معرفی سریع به سرمایه گذاران و ویراستاران TC: این آموزش زمانی که وارد مرحله ویترینی شوید مفید خواهد بود. بازخورد ارزشمندی دریافت خواهید کرد و ممکن است راه خود را به سبد سرمایه گذاران بیابید.

یک شات در 100000 دلار: ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB 200 برای فینالیست های Startup Battlefield انتخاب خواهند کرد. بنیان‌گذاران این 20 شرکت، آموزش‌های خصوصی را دریافت می‌کنند، در مقاله‌ای در TechCrunch معرفی می‌شوند و به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه می‌شوند. برنده نهایی جایزه 100000 دلاری بدون سهام را به خانه می برد.

TechCrunch Disrupt در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. شانس شما برای قرار گرفتن در مرحله جهانی Disrupt و افزایش فوق العاده رشد استارتاپ شما در حال توقف است. برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید — توسط چه زمانی?توسط 11:59 بعد از ظهر PDT فردا. انجامش بده!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.