برنامه خرید مستقیم ویدیویی NTWRK 50 میلیون دلار از گلدمن ساکس ، کرینگ دریافت می کند – TechCrunch

NTWRK ، یک برنامه خرید ویدئویی که به عمومیت بخشیدن به ایده تجارت آنلاین در ایالات متحده کمک کرده است ، امروز اعلام کرد که 50 میلیون دلار از بودجه جدید توسط Goldman Sachs Asset Management و گروه لوکس جهانی Kering ، صاحبان مارک های لوکس Gucci ، Yves را بسته است. سنت لوران ، بوتگا ونتا و دیگران. این شرکت در تلاش است تا از علاقه روزافزون به تجارت زنده و محتوای تولیدکنندگان استفاده کند و در سال گذشته که کووید -19 ایالات متحده را ویران کرده بود ، به رویدادها و جشنواره های مجازی تبدیل شد. اکنون می گوید که برای توسعه بیشتر خود سرمایه گذاری خواهد کرد و برای ایجاد یک ردپای جهانی تر تلاش خواهد کرد.

از دیگر شرکت کنندگان در دور جدید می توان به LionTree Partners و Tenere Capital اشاره کرد. آنها به حامیان قبلی شرکت ملحق می شوند: مشاوران اصلی خیابان (که سرمایه گذاران آنها شامل جیمی آیواین ، دریک و لبرون جیمز هستند) ، Live Nation ، Foot Locker و دیگران. آلیسون براردو ، نایب رئیس در بخش Growth Equity در Goldman Sachs Asset Management ، به هیئت مدیره NTWRK ملحق می شود.

NTWRK با هدف جمع جوانتر Gen Z و مصرف کنندگان هزاره ، ابزارهایی را ارائه می دهد که به سازندگان اجازه می دهد با بینندگان تعامل داشته باشند و محصولات را در زمان واقعی بفروشند ، در ترکیبی از QVC ، توییتر و Twitch. این تجربه تجارت را با سرگرمی آمیخته است ، زیرا بینندگان در زمان واقعی به تماشای چت با سایر بینندگان و میزبان می پردازند ، زیرا آنها لباس های خیابانی ، کفش ، کالاهای کلکسیونی و سایر موارد را خریداری می کنند. این شرکت همچنین محتوای اختصاصی خود را ایجاد کرده است که در آن میزبانانی مانند Billie Eilish ، Juice WRLD ، DJ Khaled ، Odell Beckham Jr. ، Eddie Huang ، Blake Griffin ، Alexander Wang ، FaZe Clan ، Nadeshot ، Jonah Hill ، Gary Vee ، A حضور داشته است. $ AP Ferg ، Wu-Tang Clan ، Doja Cat و دیگران. (ما باید توجه داشته باشیم که سال گذشته حتی روی FaZe Clan سرمایه گذاری کرده است.)

مدل تجاری آن فراتر از ارائه ویدئو خرید مستقیم است که می توانید در هر زمان با آن هماهنگ شوید ، همچنین به طور مرتب قطره های محصول را در بر می گیرد که باعث ایجاد انتظار و هیجان می شود. این ویژگی اکنون در حال راه اندازی به شبکه های اجتماعی بزرگتر است ، مانند اینستاگرام ، که در بهار امسال افت کرد.

NTWRK همچنین رویدادهای زنده و جشنواره های مجازی را به عنوان راهی دیگر برای جذب مخاطبان پذیرفته است. به عنوان مثال ، سال گذشته ، TRANSFER را اجرا کرد ، که شامل 30 مارک و هنرمند ، پنل ها ، مصاحبه ها ، مجموعه های DJ و اجرای موسیقی بود. همچنین این نمایشگاه BEYOND THE STREETS ، یک نمایشگاه هنری مجازی که بیش از 250،000 شرکت کننده را به خود جلب کرد ، اجرا شد. در اوایل سال جاری ، جشنواره دو روزه اسباب بازی و کالکشن های طراح ، Unboxed ، به عنوان اولین رویداد از مجموعه رویدادهای دیجیتالی که متعاقباً در طول سال برگزار شد ، از جمله جشنواره سطح ، جشنواره غذای مجازی و جشنواره کالاهای خانگی مجازی برگزار شد. اکنون در حال آماده سازی برای بازگشت رویداد اصلی خود ، TRANSFER است.

اعتبار تصویر: NTWRK (در پنجره جدیدی باز می شود)

تابستان امسال ، NTWRK با راه اندازی NTWRK NFT ، فروشگاه اختصاصی خود برای هنرهای رمزنگاری منحصر به فرد از سازندگان مانند BADBOI ، Imaginary Foundation ، MILKMAN ، Young & Sick ، ​​Fafi ، KidEight ، MGOGLKTKO و Eddie Gangland ، دنیای کالاهای دیجیتالی را نیز پذیرفت.

خریدهای زنده در حال حاضر یک فعالیت محبوب در خارج از کشور است ، اما همچنان در ایالات متحده در حال پیشرفت است. این شرکت با اعلام اخبار امروز خود ، خاطرنشان کرد که خریدهای مستقیم از چین در سال 2020 به 150 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود امسال به 300 میلیارد دلار برسد. اما در ایالات متحده پیش بینی می شود که تا پایان سال 2021 به 11 میلیارد دلار و تا سال 2025 به 25 میلیارد دلار برسد که جای زیادی برای رشد باقی می گذارد.

آرون لوانت ، مدیرعامل NTWRK ، در بیانیه ای گفت: “چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین ، مرتبط ترین فرهنگ ، بازار خرید مستقیم برای مخاطبان Gen-Z و Millennial که در فرهنگ پاپ وسواس دارند ، است.” “برای NTWRK هیجان انگیز است که از گلدمن ساکس و کرینگ برای خریدهای مستقیم در آینده استفاده کنند.”

بر اساس داده های Crunchbase ، NTWRK قبلاً 10 میلیون دلار سری A جمع آوری کرده بود.