برنامه خبری Fire TV آمازون اکنون کانالهای محلی را در 60 شهر دیگر ارائه می دهد – TechCrunch

آمازون روز چهارشنبه اعلام کرد که برنامه خبری آن در Fire TV در حال گسترش پوشش محلی به 158 شهر در سراسر ایالات متحده است. این برنامه که سال گذشته راه اندازی شد ، یک جمع کننده اخبار قابل برنامه ریزی است که از قبل روی همه پخش کننده های رسانه ای پخش کننده Fire TV و تلویزیون های هوشمند در ایالات متحده نصب شده است. در 12 شهر منتشر شد و در اوایل امسال به 88 شهر گسترش یافت.

توسعه امروز شامل شهرهایی مانند چارلستون ، ویچیتا ، توسان ، رنو ، رالی دورهام ، هونولولو و لینکلن می شود و ایستگاه های محلی موجود را از 126 به 259 دو برابر می کند. آمازون خاطرنشان می کند که Fire TV به طور خودکار هنگام باز کردن برنامه ایستگاه خبری محلی شما را تشخیص می دهد. به

هنگامی که کاربران برنامه را برای آن زمان راه اندازی می کنند ، می توانند اخبار مورد علاقه خود را انتخاب کنند. از آنجا ، یک لیست پخش سفارشی بر اساس انتخاب شما ایجاد می شود. می توانید با استفاده از برگه “اخبار محلی” در برنامه اخبار آمازون یا با گفتن “الکسا ، اخبار محلی را پخش کنید” به اخبار محلی شهر خود دسترسی پیدا کنید.

آمازون خاطرنشان می کند که کانالهای خبری محلی که امروز راه اندازی می شوند ، علاوه بر کانالهای خبری ملی موجود در برنامه ، مانند ABC News ، Bloomberg TV+، Black News Channel ، CBS News ، CBS Sports HQ ، Court TV ، Estrella News ، تلویزیون مردم ، USA Today و موارد دیگر.