برنامه جدید Lounge قصد دارد دفتر را برای دوران کار از راه دور تصور کند – TechCrunch

یک استارتاپ به نام Lounge می خواهد کار را در دورهای کاملاً دور تصور کند ، جایی که ابزارهایی مانند Slack ، Zoom و Teams از نظر کمک به شرکت ها در ایجاد فرهنگ و ایجاد روابط بین کارکنانی که هنوز شخصاً ملاقات نکرده اند ، کوتاهی کرده اند – و اکنون ، به نظر می رسد ، هرگز نخواهد شد پروفایل های غنی تر Lounge به جای ارائه تابلوهای پیام و پروفایل هایی که هویت کاربر را به عکس و بیوگرافی کوتاه تقلیل می دهند ، بیشتر در ارتباط با فرد ، مانند منطقه زمانی ، آب و هوا ، مکان ، تیم و شرکت در رویدادهای شرکت – مانند یک مرحله است. یا چالش مدیتیشن همچنین ابزارهایی را ارائه می دهد که به کارمندان اجازه می دهد تا یکدیگر را بشناسند و در سطح شخصی تری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، مانند چت صوتی و اشتراک گذاری عکس.

ایده Lounge از بنیانگذاران Alex Kwon ، مدیرعامل و Jason Jardim ، CTO است که قبلاً در Life360 با هم کار کرده بودند. در طول همه گیری همه گیر ، این دو در حالی که از راه دور کار می کردند ، یک نوع برنامه برای کارهای خانوادگی تهیه می کردند. در حالی که آن پروژه لغو شد ، بنیانگذاران آن در این مدت اطلاعات زیادی در مورد کار از راه دور-و مشکلات آن-آموختند.

به گفته او ، کوون هرگز قبلاً از راه دور کار نکرده بود و این تجربه را فاقد آن دانست.

او توضیح می دهد: “انجام استندآپ یک بار در روز در تماس با زوم و سپس فقط صحبت کردن در اینجا و آنجا با یک ساعت تاخیر در Slack برای من بسیار تنها بود.”

او گفت که همان جرقه جادویی را که از گفتگوهای واقعی با همکاران دریافت می کنید ، ندارد ، که اغلب می تواند منجر به ایده های جدید شود. این نوع همکاری حضوری یکی از دلایل اصلی این است که چرا بسیاری از شرکت ها خواهان بازگشت کارکنان خود در دفتر هستند ، همه گیر یا غیر همه گیر.

اما کوون معتقد است که شخصاً تنها راه معرفی رفاقت بین یک تیم و پرورش فرهنگ شرکت نیست.

“مردم بوده اند [forming] روابط آنلاین از زمان پیدایش اینترنت ، “او می گوید. “مردم در بازی ها ملاقات می کنند و بصورت آنلاین در World of Warcraft ازدواج می کنند. و اکثریت دوستان من در حال حاضر با سایر افراد مهم خود در برنامه های دوستیابی آشنا شده اند. و از کجا شروع می کنند؟ برخط.”

بنابراین اگر دوستی و عشق می تواند بصورت آنلاین اتفاق بیفتد ، کوون استدلال می کند ، بنابراین رفاقت مربوط به کار نیز می تواند.

اعتبار تصویر: سالن

م -سسین شروع به آزمایش راه هایی برای احساس ارتباط بیشتر کردند ، از جمله در یک نقطه ، تماس زوم 24 ساعته و 7 ساعته تا بتوانند با الهام گرفتن فقط چت کنند. اما این بسیار تهاجمی به نظر می رسید و بچه ها اغلب صحبت را قطع می کردند. صدای همیشه روشن مشکلی مشابه داشت. این در نهایت منجر به توسعه یک برنامه ساده شد که به آنها امکان می داد با یک ضربه سریع ، اما در عین احترام به حریم خصوصی یکدیگر ، به سرعت از طریق چت های صوتی متصل شوند.

موفقیت این برنامه برای حل مسائل مربوط به کار از راه دور آنها را مجبور کرد ایده راه اندازی لیست کارهای خود را کنار گذاشته و به جای آن روی Lounge کار کنند.

امروزه ، Lounge کارکنان را به صورت تجسم میزهای مجازی ارائه می دهد که بر اساس تیم ها ، پروژه ها یا حتی سرگرمی یا علایق گروه بندی شده اند. به این ترتیب ، به راحتی می توان دید چه کسی روی چه چیزی کار می کند ، شبیه به نحوه عملکرد نمودارهای سازمانی. اما میزها تجربه شخصی تری را ارائه می دهند. تجسمات منطقه زمانی فرد و حتی آب و هوا را منعکس می کند ، از جمله پنجره های کوچکی که به شما اجازه می دهد شب یا روز را ببینید ، به عنوان مثال. همچنین عکس نمایه شخص و سایر داده ها را مشاهده خواهید کرد-مانند اقداماتی که وی در سراسر شرکت انجام داده است.

اعتبار تصویر: سالن

علاوه بر میزهای خود کارکنان ، Lounge همچنین مفاهیم “اتاق” چند نفره را معرفی می کند. بر خلاف کانال های Slack که تنها بر موضوعات یا پروژه ها متمرکز شده اند ، اتاق ها می توانند تقریباً برای هر هدفی طراحی شوند. آنها حتی می توانند یک نسخه مجازی از آنچه در دفاتر سنتی یک فضای فیزیکی بوده است را نشان دهند. شما ممکن است به اتاق هایی برای جلسات Townhall یا جلسات تخته سفید بپیوندید یا حتی به طور مثال با هم تیمی های خود در یک اتاق عمومی مانند کافه تریا شرکت کنید.

اتاق ها می توانند قفل یا باز شوند. اگر در پروژه ای سر و کار دارید ، مجبور نیستید به بازدیدکنندگان خود پاسخ دهید-در عوض می توانید اتاق را قفل کنید. بازدیدکنندگان می توانند با تایپ کردن در چت ، مانند Slack ، یک DM خصوصی را ترک کنند. اما اگر اتاقی باز است ، می توانید برای تعامل همزمان با همکار روی صدا کلیک کنید. این نسخه مجازی است که به پشت میز شخصی می روید و سلام می کنید ، مگر اینکه اکنون از یک ابزار آنلاین برای این کار استفاده می کنید. شخص دیگر سلام شما را می شنود سپس برای پاسخگویی و برقراری یک مکالمه صوتی ، صدای خود را نادیده می گیرد.

کوون می گوید: “آن را ترکیبی از تماس های Zoom و Slack در نظر بگیرید.”

اعتبار تصویر: سالن

Lounge همچنین بر روی ویژگی اشتراک گذاری عکس ، با الهام از راه اندازی اولیه کوون ، Oneminute ، کار می کند ، که به مردم امکان می دهد عکس های تصادفی را که بعداً در میزهای مجازی آنها ظاهر می شود و در مکان های دیگر برنامه ظاهر شوند ، به اشتراک بگذارند. ایده در اینجا این است که به افراد احساس کنید که در حال انجام چه کاری هستید یا چیزهای شخصی تری به اشتراک بگذارید – مانند عکس از سگ خود یا سرگرمی آخر هفته. این کاری است که امروزه کارکنان در کانال های Slack انجام می دهند. اما اکنون آنها می توانند به جریان مداوم عکس های مشترک کمک کنند که می تواند به کارمندان جدید کمک کند تا درباره هم تیمی های خود بیاموزند و دلایلی برای شروع گفتگو با آنها پیدا کنند.

این استارتاپ از آوریل به صورت خصوصی با مشتریان منتخب بوده است ، اما صدها ثبت نام در لیست انتظار خود دارد. تا کنون ، تیم های کوچکتر زیر 20 کارمند را هدف قرار داده است. امروز ، Lounge در حال راه اندازی یک بتا باز است و برنامه های کاربردی برای Mac ، وب و iOS در اولویت قرار دارند.

Lounge 1.2 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران از جمله Unusual Ventures ، Hustle Fund ، Translink ، Unpopular Ventures و سایر فرشتگان جمع آوری کرده است.