برنامه تأیید پولی متا اکنون در بریتانیا در دسترس است

متا برنامه تأیید پولی خود را با نام Meta Verified در بریتانیا با 9.99 پوند در هر ماه برای اینستاگرام و فیس بوک راه اندازی کرده است. هدف این اشتراک، سازندگان است و دارای مزایایی مانند حفاظت از جعل هویت فعال و دسترسی به پشتیبانی مشتری به همراه یک نشان آبی برای تأیید است.

این شرکت برای اولین بار در ماه فوریه طرح اشتراک را برای کاربران استرالیا و نیوزلند راه اندازی کرد. در ماه مارس، Meta Verified برای کاربران مستقر در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.

متا برنامه تایید شده خود را پس از اینکه توییتر متعلق به ایلان ماسک دوباره راه اندازی کرد، طرح اشتراک خود را به نام Twitter Blue اعلام کرد که تاییدیه پولی را ارائه می دهد.

به عنوان مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا اشاره کرد، این شرکت اعلامیه را در گروه Meta Creators Community UK ارسال کرد. گفت که این برنامه بر اساس بازخورد سازندگان نوظهور ساخته شده است.

قابل ذکر است که کاربران باید برای تایید اینستاگرام و فیس بوک هزینه جداگانه بپردازند. کاربرانی که برای این طرح پرداخت می کنند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند، باید تأیید صحت دو مرحله ای را روشن کنند و یک شناسه دولتی برای تأیید هویت ارائه کنند.

علاوه بر این، متا از مشترکین می خواهد که نام نمایشی مطابق با شناسه دولتی داشته باشند. این تصمیم به دلیل افشای هویت برخی از افراد که ممکن است برای امنیت خود نخواهند نام واقعی خود را فاش کنند، از سوی کارگران جنسی، سازندگان ترنس و سایر حامیان حریم خصوصی مورد بررسی قرار گرفته است.

در حال حاضر، قوانین متا می گوید که مشترکین نمی توانند نام کاربری، نام و عکس پروفایل خود را تغییر دهند. با این حال، این شرکت گفت که در حال کار بر روی ابزارها و روش هایی است که این امکان را فراهم می کند.

برخلاف توییتر، متا قصد ندارد تاییدیه قدیمی را که به حساب‌های قابل توجه اعطا شده است حذف کند. با این حال، هیچ تفاوت بصری بین نشان تأیید قدیمی و نشان تأیید اشتراک جدید برای Meta Verified وجود ندارد.