بررسی OnePlus Buds Pro: بسیار بهتر – TechCrunch

یک شرکت چه کار می کند آیا باید برای تمایز هدفون های بی سیم در سال 2021 اقدام کرد؟ تقریباً همه جا بودن سخت افزار خوب ، پاسخ به این سوال را به طور فزاینده ای دشوار کرده است. من احتمالاً طی 10 سال گذشته حدود 10 مجموعه جوانه مختلف را آزمایش کرده ام و صادقانه بگویم ، همه آنها بسیار خوب بودند.

شرکت هایی مانند نورا و هیچ چیز رویکردهای جالبی در این زمینه اتخاذ کرده اند ، اما برای سازندگان سخت افزار که گوشی های خود را نیز می فروشند ، گاهی اوقات بهترین جفت هدفون برای یک دستگاه تلفن همراه خاص کافی است.

وان پلاس در شکافی بین دو جهان قرار دارد. البته این شرکت تلفن های خود را می سازد ، اما از تعداد نزدیک به گلوت هایی مانند سامسونگ و اپل استفاده نمی کند. به تناسب ، OnePlus Buds Pro از این خط عبور می کند – به عنوان یک جفت جوانه محکم که با دستگاه های خود به زیبایی بازی می کند ، در حالی که در چند مورد – حداقل – موارد جالب توجهی که آنها را تا حدودی از یک منطقه شلوغ متمایز می کند ، پاشیده است.

کار وان پلاس در این بخش – تا به اینجا – در بهترین حالت غیر استثنایی و در بدترین حالت کاملاً شفاف بوده است. وقتی شرکت بالاخره سال گذشته ، پس از یک بازی متصل در فضا ، بالاخره وارد گروه کاملاً بی سیم شد ، بسیار تحت تأثیر قرار نگرفتم. قیمت زیر 100 دلار خوب بود ، اما در غیر این صورت آنها مانند مجموعه ای بودند که شاید سه یا چهار سال پیش ، زمانی که انتخاب ها بسیار باریک تر بودند ، پرواز می کردند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

جوانب مثبت ، عملاً از هر نظر بهتر هستند. این باید کمی برای شرکت آرامش بخش باشد ، زیرا یکی از بنیانگذاران آن هدفون های جدید خود را ظرف یک ماه پس از تولید محصول خود عرضه کرد. با قیمت 150 دلار ، این محصول با قیمت 50 دلار نسبت به گوش (1) و جوانه های استاندارد آن به فروش می رسد. با این حال ، اگر نگاهی وسیع تر به چشم انداز کنونی داشته باشید ، قیمت مناسبی برای آنچه در اینجا به دست می آورید است.

باید توجه داشته باشم که برای این بررسی ، من هدفون را برای چرخش با یک گوشی اندرویدی غیر OnePlus که در دست داشتم ، و همچنین یک iPhone ، گرفتم. این مستلزم استفاده از برنامه HeyMelody OnePlus/Oppo است ، که در یک کلام فاقد آن است. اما کار را با برخی ویژگی های کلیدی به پایان می رساند. یک تست مناسب برای اطمینان از مهر و موم خوب و شناسه صوتی OnePlus وجود دارد که به شما کمک می کند مشخصات صوتی سفارشی ایجاد کنید.

دومی یک نسخه ابتدایی از آنچه نورا با یک تست صدای قدیمی ارائه می دهد است که شما را با چندین تن مختلف اجرا می کند و می پرسد آیا می توانید پخش را بشنوید. این کمی پیچیده است ، اما در نهایت تفاوت را ایجاد می کند. وقتی کار را تمام کردم نتیجه کمی کامل تر و غنی تر شد. متأسفانه ، سفارشی سازی EQ زیادی فراتر از آن وجود ندارد. با این اوصاف ، من چیزهای زیادی برای شکایت از جنبه های صحیح چیزها ندارم ، فراتر از اتکای بیش از حد به بیس.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

حذف نویز ، که می تواند بر روی برنامه یا از طریق ساقه هدفون کنترل شود ، نیز مثر است. در همین حال ، یک کلیک طولانی (سه ثانیه) از ساقه ها ، یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های جوانه ها را نشان می دهد: Zen Mode Air. این یک افزودنی هوشمندانه و غیر ضروری در عصری است که هر شرکت فناوری در مورد ذهن آگاهی فکر می کند. این ویژگی سر و صدای سفید را به چشم شما منتقل می کند. پیش فرض “طلوع گرم” است – نوعی منظره صوتی علفزار با پرندگان و حشرات جیر جیر. چهار صدای بارگیری شده دیگر شامل آتش سوزی و ساحل وجود دارد. این ویژگی ای نیست که من فکر می کردم به آن احتیاج دارم ، اما در سالی که همه چیز اساساً استرس زا است ، من به نوعی آن را حفر می کنم.

از نظر طراحی ، این روزها شرکت ها یکی از دو انتخاب را دارند. شما می توانید ایرپاد را در آغوش بگیرید یا چیزی متفاوت را امتحان کنید. کاملاً واضح است که OnePlus به کدام سمت رفت. این موضوع در مورد جفت مشکی مات که شرکت برای بررسی ارسال کرده است کمی کمتر است ، اما نسخه های سفید آن غیرقابل انکار است. به نظر می رسد که ساقه های فلزی به گونه ای پرتاب شده اند که آنها را به طور متخلفی به رهبران بازار نزدیک نکند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

از دیدگاه راحتی ، شکست دادن آنها دشوار است. من آنها را برای مدت طولانی درگیر کرده ام و با آنها در حال دویدن هستم و هیچ شکایتی ندارم. من حدس می زنم که در طراحی AirPods چیزی وجود دارد. عمر باتری بسیار عالی است ، با پنج تا هفت ساعت روی جوانه ها (بسته به استفاده از ANC) و ترکیبی از 28 تا 38 (ditto) با قاب باریک در نظر گرفته شده. این قاب همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند – یک ویژگی فزاینده در همه جا در این قیمت نقطه.

وان پلاس به وضوح می خواست با راه اندازی 99 جوانه ابتدا به ریشه بودجه خود نزدیک شود. اما من فکر می کنم چیزی در رویکرد گوگل وجود دارد که نشان می دهد با مدل برتر چه کارهایی می توانید انجام دهید و سپس بودجه را کنار بگذارید. نکته قابل توجهی وجود دارد که هدفون OnePlus باید یکی دو سال پیش عرضه می شد. اما ، سلام ، دیر بهتر از هرگز.