بررسی کنید چه کسی به TC Sessions می آید: SaaS 2021 – TechCrunch

در 27 اکتبر ، کمتر از دو ماه دیگر ، ما میزبان TC Sessions هستیم: SaaS 2021 ، اولین رویداد ما منحصراً بر روی اکوسیستم نرم افزاری به عنوان سرویس متمرکز بود. SaaS – مدل تجاری عملاً برای استارتاپ ها و شرکت های B2B و B2C – هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود نشان نمی دهد.

این اولین فرصت برای شنیدن و یادگیری از بازیگران اصلی صنعت ، رهبران اندیشه و صادقانه ، برخی از جالبترین سازندگان در سراسر جهان است. این چیزی بیش از گوش دادن نیست – این ارتباط با بلندگوها در طول پرسش و پاسخ و ایجاد ارتباط با موسسان ، مدیران عامل و سرمایه گذاران شرکت های بزرگ است.

نکته حرفه ای Ka-ching: آیا می خواهید 100 دلار در قیمت پذیرش صرفه جویی کنید؟ بله ، شما انجام دهید به سادگی قبل از افزایش قیمت ها در 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT) ، یک گذرگاه SaaS زود خرید کنید.

پس اجازه بدهید به این کار برسیم. در اینجا فقط برخی از صداها و شرکت های برجسته ای که به TC Sessions می آیند آمده است: SaaS برای به اشتراک گذاشتن بینش ، نکات کاربردی و توصیه های سخت به دست آمده.

کتی باکستر معمار اصلی تمرین اخلاقی هوش مصنوعی در Salesforce است. او همچنین بیش از 20 سال سابقه کار به عنوان معمار نرم افزار دارد. ما قصد داریم از تخصص عمیق او برای بحث در مورد نقش فزاینده هوش مصنوعی در نرم افزار امروز و همچنین پیامدهای استفاده از هوش مصنوعی در سرویس نرم افزاری شما استفاده کنیم زیرا این بخش اصلی فرآیند توسعه SaaS می شود.

خاویر مجرد VP و GM مسئول Google Workspace است که به طور قابل توجهی بیش از 2 میلیارد کاربر دارد. برنامه های بهره وری مانند Gmail ، Google Calendar و Google Drive بخش بزرگی از SaaS هستند و Soltero برای مصاحبه با ما در مورد نقش Google Workspace در استراتژی ابری Google همراه ما است.

جرد اسپاتارو VP شرکتی مسئول Microsoft 365 است – مسلما یکی از موفق ترین محصولات SaaS تا کنون. او بخشی از تغییر بزرگ از نسخه پیش به ابر بود و به ما ملحق می شود تا درباره نحوه انجام این حرکت مایکروسافت و کارهایی که برای این شرکت انجام داده صحبت کند.

کیسی آیلوارد، یکی از مدیران شرکت Costanoa Ventures ، بر روی استارتاپ های اولیه شرکت تمرکز دارد. کوبی فولر، شریک در Upfront Ventures ، بر SaaS ، AR و VR تمرکز دارد. سارا گو، شریک Greylock ، بر هوش مصنوعی ، امنیت سایبری ، زیرساخت ها و آینده کار تمرکز دارد. این گروه از VC های معتبر گرد هم می آیند تا در مورد سرمایه گذاری خود در استارت آپ های SaaS به دنبال چه چیزی باشند.

حتماً به آن مراجعه کنید جلسات TC: SaaS 2021 دستور کار – ما طی چند هفته آینده پانل های هیجان انگیزتر ، مصاحبه ها ، پرسش و پاسخ سخنرانان و جلسات برک آوت را اضافه خواهیم کرد. برای دریافت به روزرسانی ها با جدیدترین افزودنی ها به رویدادهای آن روز ، اینجا ثبت نام کنید.

جلسات TC: SaaS یک فرصت شبکه مناسب است. این لیست را تنها با برخی از شرکت های اصلی که در خانه خواهند بود در نظر بگیرید. خواه به دنبال مشتریان بالقوه ، سرمایه گذاران ، مشارکت ها یا سایر همکاری های خلاقانه باشید ، زمان کافی برای ارتباط با رهبران اصلی ترین بازیکنان SaaS خواهید داشت.

  • ادوبی
  • CBRE
  • فدرال اکسپرس
  • مک کینزی و شرکت
  • تجزیه و تحلیل مودی
  • شیره
  • Shell Ventures
  • سونی
  • Verizon Ventures

جلسات TC: SaaS 2021 ، در 27 اکتبر برگزار می شود ، و این فرصتی برای یادگیری و همکاری با حرکتگران موفق ، سازندگان و تک شاخان دنیای SaaS است. گذرگاه پرنده اولیه خود را بگیرید قبل از 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT)، و 100 دلار پس انداز خواهید کرد.

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه