بررسی کنید فردا در جلسات TC چه اتفاقی می افتد: SaaS 2021 – TechCrunch

این به طور رسمی در آستانه TC Sessions: SaaS 2021 است، و فردا یک روز بزرگ و شلوغ برای همه کسانی است که با یا علاقه مند به ساختن نسل بعدی استارت آپ های SaaS هستند. کارشناسان صنعت برتر موضوعات حیاتی SaaS را پوشش خواهند داد – از جمع آوری کمک مالی و ساخت و ساز تا ایمن سازی و مقیاس بندی.

شما به یک پاس به SaaS نیاز دارید: کارت خود را امروز بخرید و قبل از افزایش قیمت فردا درب منزل، پس انداز کنید.

دستور کار SaaS شامل بیش از 20 سخنرانی، گفتگوهای پانل مصاحبه و جلسات برش است. سوالاتی دارید؟ در این کنفرانس بسیار تعاملی، از مدیران اجرایی، سرمایه گذاران و اساتید داده پاسخ دریافت کنید.

ما فقط به چند مورد از نکات برجسته فردا اشاره می کنیم تا به شما کمک کنیم از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. نگران تداخل برنامه‌ها نباشید – مجوز شما شامل دسترسی ویدیویی بر اساس تقاضا در پایان رویداد می‌شود.

یک یادآوری دیگر شما زمان کافی خواهید داشت تا راه خود را به سمت فرصت ها با افرادی که می توانند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کنند، شبکه کنید. و البته، نمی‌خواهید نمایش محصولات این استارت‌آپ‌های مرحله اولیه را که در طول روز به نمایش می‌گذارند، از دست بدهید.

خوب، بیایید فردا در TC Sessions: SaaS 2021 ببینیم چه اتفاقی می افتد. دستور کار را برای زمان های دقیق بررسی کنید، که به طور خودکار منطقه زمانی شما را منعکس می کند.

بقای بهترین ها: سرمایه گذاری در بازار امروزی SaaS: دنیای سرمایه گذاری خطرپذیر سریعتر و رقابتی تر از همیشه است. برای سرمایه گذارانی که امیدوارند وارد داغ ترین معامله SaaS شوند، همه چیز حتی دیوانه کننده تر است. با سرازیر شدن پول‌های غیر سنتی بیشتر به این بخش، معاملات از راه دور در حال حاضر عادی و بازار جهانی فزاینده برای استارت‌آپ‌های نرم‌افزاری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر مجبور می‌شوند تا عملیات و انتظارات خود را متزلزل کنند. TechCrunch با کیسی آیلوارد (Costanoa Ventures)، کوبی فولر (Apfront Ventures) و سارا گو (Greylock) صحبت می‌کند تا درباره نحوه مبارزه آنها برای تخصیص در معاملات داغ، آنچه که در فرآیندهای خود تغییر داده‌اند و بهترین بنیانگذاران امروزی صحبت کنند. مطالبه گر

داده ها، داده ها در همه جا: از آنجایی که شرکت‌ها برای مدیریت و اشتراک‌گذاری حجم فزاینده‌ای از داده‌ها تلاش می‌کنند، جای تعجب نیست که Databricks، محصول اصلی آن یک خانه داده‌ای است، برای آخرین دور سرمایه‌گذاری خود، ارزش عظیمی معادل 38 میلیارد دلار داشت. قصد داریم با مدیرعامل علی قدسی در مورد اینکه چرا استارتاپ او اینقدر داغ است و در آینده چه اتفاقی می افتد صحبت کنیم.

اخلاق هوش مصنوعی در مقیاس سازمانی: منصفانه و بی‌طرف نگه داشتن مدل‌های هوش مصنوعی در آزمایشگاه یا با یک محصول به اندازه کافی سخت است. چگونه می توان آن را در مقیاس تجاری که توسط آمازون و Salesforce انجام می شود انجام داد؟ نشلی سفوس، مدیر علوم کاربردی هوش مصنوعی آمازون و کتی باکستر، معمار اصلی تمرین هوش مصنوعی، در مورد مسئولیت‌ها به عنوان فرصت‌هایی برای استفاده از شیوه‌های اخلاقی در برنامه‌های کاربردی سازمانی بحث خواهند کرد.

9 نکته امنیتی برای استارت آپ ها: زمانی که استارت آپ ها در مراحل اولیه رشد هستند، ایجاد تعادل بین اتخاذ تدابیر امنیتی لازم و ارائه محصول به بازار دشوارتر می شود. شما نمی خواهید سرعت تکرار را کاهش دهید، اما همچنین می دانید که مراحل امنیتی وجود دارد که برای رشد کسب و کار باید انجام شود. چگونه این اهداف رقیب را متعادل می کنید؟ کریستینا کاسیوپو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Vanta، 9 نکته عملی را برای ساخت محصول خود با در نظر گرفتن امنیت و نحوه مشارکت در مکالمات پیرامون انتظارات امنیتی از ابتدا به اشتراک می گذارد. ارائه شده توسط وانتا.

ایجاد یک استارتاپ Hypergrowth SaaS در دنیای دور: با توجه به تعداد بسیار زیاد شرکت هایی که در حال ساخت، راه اندازی و جذب سرمایه هستند، ایستادگی در بازار استارتاپ های امروزی دشوار است. اما علیرغم همه مشغله ها، Workboard موج ایجاد کرده است. شرکت فناوری نوپا دیدر پاکناد که در یک جایگاه شلوغ رقابت می‌کند، علی‌رغم اختلالات ناشی از COVID-19، رشد چشمگیری داشته است. ما با مدیرعامل می‌نشینیم تا بررسی کنیم که او چگونه توانست شرکت خود را از نظر درآمد و انسانی، با وجود همه‌گیری جهانی، افزایش دهد. بنیانگذاران، انتظار داشته باشید چیزی یاد بگیرید!

این باید موتور SaaS شما را روشن کند، و البته در TC Sessions: SaaS 2021 چیزهای بیشتری در انتظار شما هستند. هنوز مجوز ندارید؟ همین الان یکی بخر و فردا می بینمت!