بررسی تبلیغات لینکدین نشان می دهد که انسان ها، شهرها و اعداد عملکرد را افزایش می دهند

Vidmob به تازگی گزارش جامع خود را در مورد روندهای تبلیغات جهانی لینکدین منتشر کرده است و بینش ارزشمندی را در مورد مؤثرترین عناصر بصری، متن و استراتژی های خلاقانه برای جذب مخاطب در این پلت فرم اجتماعی برجسته B2B ارائه کرده است.

این گزارش بیش از 800 میلیون نمایش تبلیغاتی را از برندهایی که کمپین های تبلیغاتی ویدیویی پولی را در لینکدین اجرا می کنند، در منطقه EMEA و آمریکای شمالی تجزیه و تحلیل می کند.

بیایید شیرجه بزنیم

تعداد. این نظرسنجی نشان داد که ویدیوهایی که شامل عناصر زیر می‌شوند بهتر از ویدیوهایی که این کار را انجام نداده‌اند، عمل می‌کنند.

  • +149٪ افزایش دید تا 25٪ هنگام نمایش پیام در سه ماهه ابتدایی ویدیو
  • افزایش +54٪ در نرخ تعامل با مدت زمان ویدیوی 7 تا 15 ثانیه
  • 102% افزایش در دید تا 25% با کنتراست متن بالا
  • 175% افزایش در دید تا 25% هنگام نشان دادن یک شخص در سه ماهه افتتاحیه
  • افزایش +33٪ در نرخ کلیک زمانی که پیشنهاد شامل “دریافت یک قیمت” باشد
  • افزایش +17 درصدی در نرخ کلیک در هنگام نمایش لوگوی برند در 2 ثانیه ابتدایی

خوراکی های کلیدی این نظرسنجی موارد زیر را در پنج دسته مختلف ارائه می دهد.

انواع خلاقانه هنگامی که محتوای ویدیویی با مدت زمان مناسب استفاده می شود، به طور موثر نتایج را در کل قیف بازاریابی هدایت می کند. ویدیوهای کوتاه‌تر در تعامل برای اهداف در نظر گرفتن عالی هستند، در حالی که ویدیوهای با طول‌های مختلف، حداکثر تا 30 ثانیه، عملکرد قوی را هم در آگاهی و هم در تبدیل نشان می‌دهند. نکته قابل توجه، افزایش 13 درصدی در نرخ کلیک با ویدیوهای بین 15 تا 30 ثانیه مشاهده می شود.

نام تجاری. بسیار مهم است که لوگو یا نام برند خود را به طور مداوم در سراسر قیف بازاریابی، از جمله در مراحل تبدیل، نشان دهید. افزایش قابل توجه 17 درصدی در نرخ کلیک هنگام استفاده از لوگوی برند در دو ثانیه اولیه محتوا مشاهده شده است.

تجسم. گنجاندن اعداد، درصدها و هزینه ها در محتوای خلاقانه شما می تواند به طور موثر ارزش را نشان دهد. استفاده از داده‌ها و آماری که مزیت رقابتی برند شما، تخصص صنعت یا ارزش‌های پیشنهادی ضروری را برجسته می‌کند، می‌تواند به طور قابل‌توجهی به نتایج مثبت کسب‌وکار کمک کند.

پیام رسانی. استفاده موثر از متن می تواند نرخ بازدید و کلیک را افزایش دهد. اگرچه تغییراتی در قیف بازاریابی وجود دارد، اما نشان داده شده است که پیام های کلیدی به طور برجسته و استفاده از رنگ های متضاد در افزایش بازدیدها و کلیک ها موفق هستند.

بشریت. اطمینان حاصل کنید که استعدادهای روی صفحه نمایش برند شما را به طور واقعی از طریق اقدامات خود نشان می دهند. با رویکردهای مختلف، مانند تعاملات محصول، سبک‌های مختلف گواهی، و نمایش افرادی که مخاطبان هدف شما را تجسم می‌دهند، آزمایش کنید. این تکنیک ها در طنین انداز شدن بین بینندگان موثر بوده اند.

تو عمیق تر گزارش را می توانید از Vidmob از اینجا دانلود کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. با بهره‌گیری از بینش‌های گزارش Vidmob، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند خلاقیت‌های تبلیغاتی را بهینه کنند، مخاطبان ایده‌آل را به طور مؤثرتری هدف قرار دهند، و پیام‌های شما را برای حداکثر تعامل تنظیم کنند. به نوبه خود، این می تواند منجر به افزایش آگاهی از نام تجاری، نرخ کلیک بالاتر، و در نهایت، بهبود نرخ تبدیل شود و نتایج کلی کسب و کار بهتری را به همراه داشته باشد.

در مورد داده ها

  • VidMob 16.7 هزار آگهی و 804 میلیون برداشت از برندهایی را که تبلیغات پولی را در LinkedIn در 43٪ EMEA (DE، ES، FR، UK، CH، IT)، 52٪ NA (ایالات متحده و کالیفرنیا) و 5٪ APAC در بین 7/7 ماه تجزیه و تحلیل کردند. 1/2021 و 7/1/2022 برای شناسایی عناصر بصری کلیدی و استراتژی های خلاق.
  • 1.9 هزار تبلیغ و 83.6 میلیون بار نمایش از مارک‌هایی که تبلیغات ویدیویی پولی را در لینکدین در 20٪ EMEA (بریتانیا، DE) و 80٪ NA (ایالات متحده) بین 7/1/2021 و 7/1/2022 اجرا کردند، تجزیه و تحلیل شد تا بصری کلیدی شناسایی شود. عناصر و استراتژی های خلاق
  • 9.9 هزار تبلیغ و 393 میلیون آگهی از برندهایی که تبلیغات ویدیویی پولی را در LinkedIn در 57٪ NA (CA & US) و 43٪ EMEA (بریتانیا، FR، DE) بین 7/1/2021 و 7/1/2022 اجرا کردند، تجزیه و تحلیل شد. برای شناسایی عناصر بصری کلیدی و استراتژی های خلاق.