برترین راه حل های نرم افزار مدیریت وفاداری: گزارش Forrester

Commarch MU 3728 Landing Page Forrester Wave 1920x1080 1 800x450

چگونه اثربخشی سیستم مدیریت وفاداری خود را اندازه گیری می کنید؟ موج فارستر راه حل های فناوری وفاداری، سه ماهه اول 2023 گزارش با پاسخ اینجاست. جمع آوری صنعت مهمترین فروشندگان راه حل فناوری وفاداری، این گزارش به ما نشان می دهد که کدام ارائه دهندگان اهمیت بیشتری دارند. معیارهای اصلی که Forrester شرکت کنندگان خود را بر اساس آن ها ارزیابی کرد چیست؟ و این گزارش چه چیزی می تواند در مورد ویژگی های ارائه دهندگان برتر نرم افزار وفاداری به ما بیاموزد؟ بیایید در آن شیرجه بزنیم.

راه حل های فناوری وفاداری موج Forrester، Q1 2023 یک ارزیابی کامل و 28 معیاری از مهم ترین ارائه دهندگان راه حل فناوری وفاداری در بازار است. این بینشی را در مورد موفق ترین ابتکارات و ویژگی های حیاتی که توانایی آنها را فعال می کند، ارزیابی 12 بازیکن مهم و تقسیم آنها به رهبران، مجریان قوی، مدعیان و رقبا ارائه می دهد. این یک راهنمای برای تصمیم گیرندگان بازاریابی B2C است که به دنبال نرم افزار برنامه وفاداری متناسب با نیازهای برند خود هستند.

بر اساس معیارهای ارزیابی Forrester، در اینجا خلاصه ای از ویژگی های برنامه وفاداری Comarch آورده شده است که معتقدیم نشان داده شده است که راه حل وفاداری را به موفقیت تبدیل می کند:

داده های شخص صفر

داده هایی که مستقیماً از کاربران به دست می آید با ارزش ترین نوع اطلاعات در مورد مشتریان (به دلیل قابل اعتماد بودن منبع آن) است. و بدون شناخت اعضای خود، ایجاد یک برنامه وفاداری موثر شانس کار کمی دارد. به همین دلیل است که بهترین نرم افزار وفاداری مشتری بر جمع آوری این اطلاعات از طریق تمرکز دارد ویژگی های اعضا، آزمون های پاپ آپ، پرسشنامه ها، مسابقات، و نظرسنجی های آنلاین.

همچنین داشتن روش‌های فراوانی برای جمع‌آوری داده‌های طرف صفر و توانایی تطبیق مدل داده‌های مشتری و منابع داده در هر مقطع زمانی توسط کاربران تجاری مهم است – بدون نیاز به دانش فناوری اطلاعات. این ابزارها امکان جمع آوری هر نقطه داده را برای هدف قرار دادن اعضایی با تبلیغات شخصی تر فراهم می کند.

مدیریت پاداش/منافع

بهترین نرم‌افزار برنامه وفاداری از انگیزه‌های شخصی‌سازی شده برای تقویت تعامل مشتری استفاده می‌کند – اما خود پاداش‌ها برای متمایز شدن از رقبا کافی نیستند. یک راه حل با کیفیت بالا همچنین در مورد تجربه کامل مشتری و توانایی تشخیص وضعیت خاص آنها یا تعامل با آنها از طریق مزایای غیر مالی مانند گیمیفیکیشن است. پشتیبانی از هر مکانیزم پاداش ممکن، از بازپرداخت نقدی تا امتیاز و برنامه‌های پاداش با تنوع زیادی از پاداش‌ها و قابلیت‌های رایت برای اعضا (بازگشت نقدی، کوپن‌ها، قرعه‌کشی‌ها، حراج‌ها، کمک‌های خیریه، یا هدایا)، مشارکت بازی‌سازی شده تا سطوح و وضعیت‌ها.

اندازه گیری وفاداری عاطفی

معیارهای وفاداری رفتاری برای درک کامل رفتار مشتریان کافی نیست. پلتفرم های برنامه وفاداری باید آنها را با اندازه گیری وفاداری عاطفی ترکیب کنند تا “چرا” پشت اعداد را درک کنند. – همانطور که مدیریت وفاداری Comarch انجام می دهد. CLM از معیارهای متعددی برای تعیین سطوح رضایت مشتری استفاده می کند.

مدیریت برنامه ارجاع

ویژگی های کلیدی نرم افزار وفاداری شامل مدیریت قوی برنامه ارجاع مشتری است که از تجربیات مثبت اعضای موجود استفاده می کند. این قابلیت به شما امکان می دهد یک برنامه ارجاع مشتری ایجاد کنید که برجسته باشد – امکان تقسیم ارجاعات، ایجاد انگیزه برای کاربران جدید و فعلی و همچنین جلوگیری از حساب جعلی. طبق گفته Forrester، این ویژگی‌هایی است که راه‌حل Comarch را در رتبه چهارم بهترین در بازار قرار می‌دهد.

قدرت جامعه مشتری یک فروشنده به قدرت راه حل آنها ترجمه می شود. Comarch بر دیجیتالی کردن کامل پایگاه مشتری رو به رشد خود با پیاده سازی یک ستون فقرات سیستم مدیریت یادگیری که حول سه ستون اصلی ساختار یافته است، تمرکز می کند:

1. آکادمی بازاریابی وفاداری: یک دوره آموزش الکترونیکی برای متخصصان بازاریابی با تمرکز بر کسب دانش و همچنین طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی وفاداری.

2. جامعه مشتری: یک فضای آنلاین انحصاری برای مشتریان Comarch که دارای بیش از 50 کانال مرتبط با محصول و استراتژی (گروه‌های گفتگو)، شناسایی برای اکثر مشارکت‌کنندگان فعال، و جلسات صنعت محور که توسط Comarch و کارشناسان صنعت مدیریت می‌شوند.

3. جامعه شریک: یک جامعه بسته و پورتال اختصاص داده شده به انواع مختلف شرکای رسمی.

“من به عنوان رئیس بخش تحقیق و توسعه محصولات وفاداری ما، از به رسمیت شناختن Comarch در Forrester Wave هیجان زده هستم. وفاداری در حال تبدیل شدن به جریان اصلی و رشد سریع است. ما به مدل‌های تجاری جدید و تحویل/ادغام ساده‌شده در اکوسیستم‌های مارتک نیاز داریم. در این زمان‌های دشوار بی‌ثباتی مالی، تمرکز بر وفاداری مشتری از طریق تجربه عالی، شخصی‌سازی و ارائه ارزش قابل توجه برای مصرف‌کنندگان وفادار ضروری است. پلت فرم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی و طیف گسترده ای از خدمات تجاری ما این کار را برای بازاریابان بسیار آسان می کند. ما اینجا هستیم تا از شما در هر مرحله از سفر، از ایجاد استراتژی گرفته تا عملیات روزمره، حمایت کنیم.»

Łukasz Słoniewski، رئیس بخش تحقیق و توسعه – وفاداری و راه حل های بازاریابی در Comarch می گوید.

آینده بازاریابی وفاداری

را Forrester Wave: Loyalty Technology Solutions Q1 2023 گزارش به ما بینشی در مورد جهتی که چشم انداز وفاداری دارد می دهد. با توجه به چالش ها و نیازهایی که تصمیم گیرندگان بازاریابی B2C با آن مواجه هستند، این ارزیابی بحرانی ترین نقاط دردسر مشتریانی که به دنبال بهترین نرم افزار مدیریت وفاداری برای کسب و کار خود هستند را نشان می دهد. Forrester سطح بالایی را تعیین می کند – شرایط آن برای قرار گرفتن در لیست فروشندگان برتر وفاداری آن گسترده است و به نظر ما اغلب به سختی می توان آنها را برآورده کرد، اما این چیزی است که این نمایه را بسیار ارزشمند می کند. با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و پیشنهادات ذکر شده در بالا، Comarch به طور مداوم تلاش می‌کند تا نه تنها آن انتظارات را برآورده کند، بلکه از آن فراتر رود.

اینجا را کلیک کنید تا گزارش را دانلود کنید