با 5 داور ملاقات کنید که برنده 2021 TechCrunch Disrupt’s Startup Battlefield را انتخاب می کنند – TechCrunch

نبرد برای برنده شدن Startup Battlefield مدتها قبل از شروع TechCrunch Disrupt آغاز شد. بنیانگذاران استارتاپ از سراسر جهان از آنچه که به عنوان رقابتی ترین دسته در تاریخ TechCrunch توصیف شده است ، استفاده کردند. بیست استارتاپ این هفته در مرحله مجازی TechCrunch با مبلغ 100000 دلار جایزه بدون حقوق شرکت کردند و شب گذشته ، ما فینالیست ها را معرفی کردیم: Adventr ، Cellino ، Koa ، Nth Cycle و Tatum.

با این حال ، این سهام فراتر از جایزه است. برنده به لطف پوشش مطبوعاتی جهانی که از این رویداد برخوردار است ، برای سرمایه گذاران و شرکای احتمالی و مشتریان شناخته می شود. این یک جایزه سنگین است و نیاز به یک هیئت داوران متخصص دارد تا تعیین کنند چه کسی باید آن را دریافت کند. این یک ملاقات مهم است – هرچند مختصر – که می تواند تأثیری پایدار بر بنیانگذاران برنده داشته باشد ، و همچنین به حفظ شهرت TechCrunch به عنوان رسانه ای که پشت آن فناوری و کارآفرینان نوآور می یابد ، کمک کند.

در اینجا پنج داور که برنده Startup Battlefield 2021 را انتخاب می کنند ، در اینجا آمده اند:

کیرستن گرین م theسس و شریک مدیریت Forerunner Ventures ، یک شرکت VC مستقر در سانفرانسیسکو است که در سال 2010 ایجاد کرد. گرین حرفه خود را به عنوان یک VC با تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه هایی که در آن سرمایه گذاری می کند ، شروع کرد ، در زمینه مصرف کننده و گسترش به سلامتی و سلامتی ، زنجیره تامین بادوام و موارد دیگر. قبل از شروع Forerunner ، فارغ التحصیل اقتصاد کسب و کار UCLA و دارای مجوز CPA ، تحلیلگر و سرمایه گذار تحقیقات سهام در Banc of America Securities ، اوراق بهادار مونتگومری سابق بود که سهام خرده فروشی و مصرف کننده عمومی را پوشش می داد.

گرین ، که مجموعه ای از افتخارات را جمع آوری کرده است ، از جمله افتخار در 100 نفر از افراد تأثیرگذار تایم و نیویورک تایمز به عنوان 20 سرمایه گذار خطرپذیر برتر ، در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره در چندین شرکت نمونه کارها ، از جمله Glossier ، Faire ، Hims- هرس ، سرپرستی ، آیینی و باروری مدرن. او همچنین در هیئت مدیره Nordstrom است و قبلا در هیئت مدیره Dolve Shave Club و Bonobos خدمت کرده است.

جیم لانزون اوایل ماه جاری به عنوان مدیرعامل بعدی یاهو (قبلاً Verizon Media و والد جدید شرکت TechCrunch) نامگذاری شد ، شغلی که او رسماً در 27 سپتامبر آغاز خواهد کرد. کمتر از دو هفته پس از اینکه آپولو گلوبال خرید گروه رسانه ای خود را از Verizon به ارزش 5 میلیارد دلار به پایان رساند. Lanzone در حال ترک سمت مدیرعامل فعلی خود در برنامه دوستیابی Tinder است تا این نقش جدید را بر عهده بگیرد.

Lanzone سابقه طولانی در رسانه ها و به عنوان یک کارآفرین دارد. او در Ask.com (سابقاً Ask Jeeves) ، بخشی از IAC/InterActiveCorp ، به مدت هفت سال کار کرد و سرانجام رهبری شرکت اینترنتی را بر عهده گرفت. او به دنبال Clicker رفت ، یک راهنمای برنامه نویسی و جستجو در اینترنت. Clicker ، که در کنفرانس TechCrunch50 در سال 2009 راه اندازی شد ، توسط CBS Interactive خریداری شد. او رتبه CBSi را در اختیار داشت و نقش افسر دیجیتال را در اختیار داشت تا اینکه سرانجام رئیس جمهور و مدیر عامل شد. در طول مدت حضور خود در CBSi ، Lanzone ایجاد ، راه اندازی و رشد خدمات پخش CBS All Access ، CBSN و دفتر مرکزی CBS Sports.

لوسیانا لیکساندرو یکی از شرکای Sequoia است ، جایی که او بر شرکت های فناوری و مصرف کننده در سراسر اروپا تمرکز دارد. فارغ التحصیل اقتصاد و ریاضیات دانشگاه جورج تاون کار خود را در مورگان استنلی به عنوان تحلیلگر آغاز کرد و بعداً در Summit Partners همکار بود.

قبل از اینکه اولین شریک سکویا در اروپا شود ، لیکساندرو به مدت هشت سال در Accel کار کرد ، جایی که وی سرمایه گذاری هایی را در Deliveroo ، Hopin ، Miro و UiPath و دیگران انجام داد.

سارا تاول یک شریک عمومی در Benchmark است ، جایی که او در مشاغل شبکه ای با تمرکز بر بازارها و ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری می کند. تاول در حال حاضر در هیئت مدیره Chainalysis ، Hipcamp ، REKKI ، Supergreat ، Popshop و Poparazzi و همچنین چندین شرکت اعلام نشده نشسته است.

تاول پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هاروارد در رشته فلسفه ، مشاور گروه The Kerden و سپس معاون رئیس شرکت Bessemer Venture Partners بود. او در سال 2012 به عنوان یکی از اولین 35 کارمند شرکت پس از رهبری سرمایه گذاری سری A در بسمر به Pinterest پیوست. او در Pinterest به توسعه بین المللی آن کمک کرد ، منابع مالی سری C خود را بست و سه خرید را رهبری کرد.

تاول Pinterest را ترک کرد تا در Greylock Partners شریک شود ، جایی که سرمایه گذاری آنها را در Sonder و Gixo هدایت کرد ، که توسط Openfit خریداری شد.

تاول همچنین یکی از اعضای بنیانگذار All Raise است ، این سازمان غیر انتفاعی بر زنان در سرمایه گذاری خطرپذیر و اکوسیستم استارتاپی پشتیبانی شده از VC تمرکز دارد.

الکسا از توبل، بنیانگذار و شریک مدیریت Inspired Capital ، احتمالاً می تواند با بنیان گذاران استارتاپ در مرحله TechCrunch ارتباط برقرار کند. فارغ التحصیلان کالج هاروارد و دانشکده تجارت هاروارد LearnVest را در سال 2008 با هدف کمک به مردم برای پیشرفت در زمینه پول خود تأسیس کردند. این شرکت که نزدیک به 75 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر جمع آوری کرده است ، در ماه مه 2015 توسط Northwestern Mutual در یکی از بزرگترین خریدهای فین تک آن دهه خریداری شد.

فون توبل به عنوان اولین مدیر ارشد دیجیتال شرکت به تیم مدیریت Northwestern Mutual پیوست. او بعدها نقش افسر ارشد نوآوری را بر عهده گرفت که از طریق آن بر بازاریابی Northwestern Mutual نظارت کرد. او همچنین نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز با عنوان “از لحاظ مالی نترس و از نظر مالی آینده” است و پادکست هفتگی “پروژه بنیانگذاران با الکسا فون توبل” را میزبانی می کند. الکسا یکی از اعضای گروه هنری تاج 2016 و عضو افتتاحیه سفیران رئیس جمهور اوباما برای کارآفرینی جهانی است.