با مشتریانی مانند Coinbase و Shopify ، استارتاپ استخدام از راه دور Deel 425 میلیون دلار با ارزش 5.5 میلیارد دلار افزایش می دهد – TechCrunch

از آنجا که تعداد بیشتری از مردم از راه دور به کار خود ادامه می دهند ، سازمان های جهانی مجبور به تعدیل شده اند – به ویژه هنگامی که نوبت به کارکنان جدید می رسد و نحوه پرداخت آنها را در برخی موارد در خارج از مرزها مشخص می کند.

در نتیجه، قسمت -یک استارتاپ مستقر در سان فرانسیسکو که ارائه می دهد حقوق و دستمزد ، ابزارهای تطبیق و سایر خدمات برای کمک به مشاغل برای استخدام از راه دور – افزایش چشمگیری در تقاضا داشته است.

اکنون تقریباً شش ماه پس از آن جمع آوری 156 میلیون دلار با ارزش 1.25 میلیارد دلار، این استارتاپ اعلام می کند که 425 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری D جمع آوری کرده است که ارزش آن 5.5 میلیارد دلار است.

Coatue رهبری آخرین منابع مالی ، با شرکای راهول کیشور و لوکاس سویشر که رهبر معامله هستند. چندین حامی جدید و موجود نیز در این دور شرکت کردند ، از جمله Altimeter Capital ، Andreessen Horowitz (a16z) ، Neo ، Spark Capital و صندوق تداوم YC.

به گفته مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران ، Deel از ماه آوریل شاهد افزایش جهانی مشتریان خود از 1800 به بیش از 4500 نفر بوده است. الکس بوعزیز. مشتریان شامل می شوند Coinbase ، Dropbox و Shopify و سایر موارد. در همین بازه زمانی ، تعداد کارکنان از 115 نفر به 400 نفر افزایش یافته است.

فقط در سپتامبر 2020 بود که Deel 30 میلیون دلار جمع آوری کرد در دور سرمایه گذاری سری B به رهبری Spark Capital. در آن زمان ، 500 مشتری را تبلیغ می کرد. بنابراین این بدان معناست که به طور م numberثر تعداد مشتریان خود را در 13 ماه 9 برابر کرده است.

Deel ادعا می کند که به مشاغل اجازه می دهد در کمتر از 5 دقیقه کارمند و پیمانکار را بدون نیاز به نهاد محلی استخدام کنند. همچنین می گوید به شرکت ها این امکان را می دهد تا تیم ها را در بیش از 120 ارز با “فقط یک کلیک” پرداخت کنند.

در طول شش ماه گذشته ، این استارتاپ تعدادی محصول را روانه بازار کرده است ، از جمله: Deel Premium ، برنامه Deel برای کارکنان ، داشبورد EOR برای کارکنان ، گزینه های سهام و بیمه درمانی جهانی با سه برنامه پولی. بوعزیز گفت ، Deel همچنین ادغام هایی با NetSuite ، Ashby و BambooHR برای خودکارسازی بیشتر کل گردش کار منابع انسانی ، از استقرار نامزدهای جدید تا مدیریت یک تیم جهانی اضافه کرده است.

با آخرین تامین مالی ، Deel در حال حاضر در مجموع 631 میلیون دلار سرمایه خالص جمع آوری کرده است.

به گفته بوعزیز ، این شرکت پس از سری C “به طور فعال” به دنبال سرمایه بیشتر نبود.

Coatue با یک پیشنهاد هیجان انگیز به ما مراجعه کرد که به ما امکان می دهد یک تجربه استخدام بی نظیر جهانی برای تیم های سراسر جهان را ادامه دهیم. “او از طریق ایمیل به TechCrunch گفت. “این تجارت قبلاً در موقعیت قوی قرار داشت ، اما با این بودجه جدید می توانیم سریعتر مقیاس بندی کنیم ، واحدهای بیشتری را باز کنیم و نحوه استخدام شرکت ها را در خارج از مرزها تغییر دهیم.”

بوعزیز گفت ، سرمایه جدید عمدتا به سمت “تقویت بیشتر کارکنان و پیمانکاران” در بازارهای جدید و موجود دیل خواهد رفت. وی با نگاهی به آینده ، افزود که این شرکت به دنبال خریدهای احتمالی است و به استخدام در چندین مکان ادامه خواهد داد – همانطور که تبلیغ می کند.

شرکت ادعا می کند که “ما آنجا دفتر نداریم” دیگر بهانه معتبری برای استخدام نکردن افراد از راه دور نیست.

بوعزیز گفت: “شیوه کار مردم اساساً تغییر می کند.” “و هرگز برنمی گردد.”