با داوران جایزه موتورهای جستجوی 2021 آشنا شوید

آخرین شانس شما برای به رسمیت شناخته شدن در سراسر صنعت، هیاهوی اجتماعی عالی، و الف تقویت روحیه شرکت به سرعت نزدیک می شود: جوایز موتور جستجو 2021 دوره ورود در پایان این هفته بسته می شود – جمعه 3 سپتامبر ساعت 11:59 بعد از ظهر PT برای اینکه دقیق باشیم!

هنوز زمان زیادی برای شما وجود دارد تا درخواست خود را ارسال کنید – مخصوصاً به این دلیل که فرایند ارسال است سریعتر و راحت تر از همیشهبه اما قبل از شروع این ورود ، یک لحظه وقت بگذارید دیدار با داوران، یک گروه فوق العاده از متخصصان در طیف SEO و PPC…

… و به آنها نگاه کنید مشاوره دست اول برای آنچه برنده یک کمپین SEO یا PPC است ، و بنابراین ، برنده برنامه Search Engine Land Awardsبه

اعظم احمد

برای من ، یک کمپین موفق در پایان شروع می شود. بله شما آن را درست خواندید. منظور من از این جمله این بود که برای موفقیت هر کمپین ، شما باید کاملاً تصمیم بگیرید که میزان موفقیت چیست و موفقیت برای شما چگونه به نظر می رسد. پریدن بدون وضوح اغلب بیشتر از آنکه برای کسب و کار مفید باشد به ضرر منجر می شود.

خوب است فقط بگویید “ما ترافیک بیشتری می خواهیم” ، اما کمپین های بزرگ یک گام فراتر می گذارند و می گویند “با این کمپین ، ما به دنبال افزایش امتیازات از [x] به [y] – یا الف [%] رشد سالانه – با اجرای این استراتژی ها. “


کریستال کارتر

آنچه برای یک کمپین SEO خوب تفاوت ایجاد می کند ، درک واضح مخاطبان مورد نظر است – آنچه شما باید ارائه دهید و آنچه واقعاً برای آن کاربران ارزشمند است. سئو داده ها و بینش های زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد تا از محتوا ، تبلیغات ، تبلیغات و پیشرفت های فنی پشتیبانی کند. استفاده خوب از این هدف همه تفاوت ها را ایجاد می کند.


امیلی میکسون

نکته من برای یک مبارزات انتخاباتی موفق PPC شمشیربازی منفی است ، به ویژه هنگامی که در دسته محصولات طاقچه قرار دارید ، و با همه به روزرسانی های اخیر نوع بازی و انواع نزدیک آن. برای حفظ و به ویژه بهبود کارآیی ، کمپین ها باید به گونه ای ساختاربندی شوند که بتوانند کنترل محتویات کلید واژه ها و محرومیت ها را در محیطی که اتوماسیون در حال کنترل است ، حفظ کنند.

برای شروع ، با یک کمپین فقط مطابقت با چند کلمه کلیدی انتخاب شده شروع کنید ، که می دانید وسعت جستجوهای جستجو با آنها مطابقت دارد. به عنوان مثال ، اگر لوازم آشپزخانه می فروشید ، می توانید “اجاق گاز” و “محدوده” را هدف قرار دهید و سپس داده ها را در مورد همه جستجوهای جستجو که با آنها مطابقت دارد در یک دوره زمانی جمع آوری کنید. بسیار مهم است که برای این کار یک سرعت تعیین کنید و به آن پایبند باشید ، در غیر اینصورت میزان جستجوهای جستجو برای غربالگری غیر قابل مدیریت می شود. سرعت من ، در یک هفته خوب ، هر دوشنبه است و داده های 7 روز گذشته را جمع آوری می کند.

در مرحله بعد ، عبارتهای جستجویی که حجم تبدیل قابل توجهی را ایجاد می کنند ، شناسایی کرده و آنها را به عنوان کلیدواژه های منطبق دقیق به نسخه دقیقاً مطابقت کمپین اضافه کنید. آنها را به عنوان مطابقت عبارت به کمپین مطابقت عبارت خود اضافه نکنید. نکته در اینجا این است که ترافیک را به طور دقیق با کلمات کلیدی مطابقت دهید ، که برای آن می توانید تبلیغات خاص و مرتبط و تجربیات صفحه فرود را تنظیم کنید (به عنوان مثال. [double oven wall unit] یا [stainless steel gas ranges]) کلمات کلیدی مطابقت در این مرحله کار خود را در شناسایی تبدیل جستجوهای جستجو انجام داده اند.

در نهایت ، و مهمتر از همه ، کلمات کلیدی جدید مطابقت دقیق را از کمپین مطابقت دقیق خود به عنوان کلمات کلیدی دقیق مطابقت منفی در عبارت کمپین مطابقت اضافه کنید. این امر به شما اطمینان می دهد که این پرس و جوها به کلمه کلیدی مطابقت دقیق ، که دارای امتیاز کیفیت و CPC بهتری نسبت به مطابقت عبارت است ، ضربه می زند و بودجه کلمات کلیدی عبارت منطبق را برای یافتن تنوع بیشتر در پرس و جو آزاد می کند.

همچنین ، هنگام بررسی SQR ، مطمئن شوید که عبارتهای جستجوی نامربوط مانند ، “محدوده رانندگی” یا “اجاق های هلندی” را در این مثال به عنوان کلمات کلیدی منفی به کمپین برای کاهش هزینه های هدر رفته اضافه کنید.


آنو آدگبولا

در مورد آنچه که من فکر می کنم یک کمپین موفق است … چند نکته فوراً به ذهن می آید: یک ساختار خوب بر اساس ساختار سایت ، عملکرد کلمات کلیدی ، انواع مطابقت (گسترده در مقابل عبارت در مقابل دقیق). نشانه واضح آزمایش در حال انجام (کپی آگهی ، استراتژی های پیشنهاد ، انواع مطابقت و غیره). استفاده قوی از استراتژی های مختلف پیشنهاد (اما با توجه به عملکرد تنها یک اندازه مناسب همه راه حل ها نیست.

استفاده متنوع از انواع کپی آگهی – تبلیغات متنی گسترده ، در کنار تبلیغات جستجوی پاسخ ، تبلیغات پویا ، و همچنین استفاده از توابع اضافی مانند شمارش معکوس ، دستورات IF و غیره. در صورت نیاز از اتوماسیون استفاده کنید.


برت بودوفسکی

چیزی که یک کمپین PPC م (ثر (به ویژه Google Ads و Microsoft Ads) را ایجاد می کند ، ساختار قوی است که امکان تبلیغات متناسب با هدف آنها را فراهم می کند. هدف گذاری و کپی/خلاقانه با هم ، هماهنگ ، برای دستیابی به یک هدف تجاری مشخص (به دست آوردن سرنخ ، فروش ، حفظ مشتری ، ایجاد آگاهی از نام تجاری) کار می کند. صفحه فرود همچنین نقش مهمی در موفقیت کمپین PPC ایفا می کند.

کمپینی با هدف گیری دقیق ، پیشنهادات و خلاقیت می تواند ترافیک بسیار واجد شرایط را به یک صفحه هدایت کند. اگر صفحه ای که ترافیک به آن ارسال می شود مطابق انتظار کاربر نباشد ، عملکرد ضعیفی داشته باشد ، غیرحرفه ای به نظر برسد ، که می تواند به شدت به یک کمپین PPC آسیب برساند.

یکی از عواملی که در خارج از کمپین های مشابه صفحات فرود ایجاد می شود و می تواند بر اثربخشی تأثیر بگذارد ، اقدام تبدیل است. برای تصمیم گیری در مورد مناقصه و تکرار کمپین ها ، لازم است که یک اقدام تبدیل مناسب انجام شود.

یکی دیگر از عواملی که می تواند یک کمپین PPC را موثر کند ، زمان است. به نظر می رسد بسیار ساده است ، اما زمان اجازه می دهد تا داده ها وارد شوند ، که به یادگیری ماشین کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرد.

  • این مجموعه جنبه های بسیاری است که یک کمپین موثر ایجاد می کند (تنظیمات ، هدف گذاری ، پیشنهادات ، بودجه ، خلاقیت ، پیام رسانی ، ردیابی مناسب ، آزمایش ، تقاضا ، صفحه فرود ، رقابت و غیره). یکی از این جنبه ها که به نوعی خاموش است می تواند به تمامیت کمپین شما آسیب برساند و آن را کمتر مثر کند.
  • ممکن است یک کمپین همیشه به محض راه اندازی یا حتی در هفته اول یا 2 م effectiveثر واقع نشود ، اما در زمان مناسب ، با داشتن اطلاعات بیشتر در دسترس ، می تواند از طریق یادگیری ماشینی با بهینه سازی بیشتر و هر گونه دیگری موثر باشد. بهینه سازی/تکرار دستی که پزشک انجام می دهد.

یاد آوردن: آخرین مهلت این جمعه ، 3 سپتامبر ساعت 11:59 بعد از ظهر PT استبه هزینه ورودی استاندارد می باشد 595 دلار برای هر برنامه – و می توانید به تعداد زیادی تسلیم شوید دسته بندی ها هر جور راحتی.