با بازگشت دفاتر ، ATMO دستگاه نظارت بر هوا را راه اندازی می کند که ادعا می کند نمره خطر COVID-TechCrunch را اعلام می کند

در سال 2015 ما راه اندازی Atmotube ، یک مانیتور کوچک و خلاق و قابل حمل با کیفیت هوا را پوشش دادیم که با دریافت چندین جایزه ، اولین نمایشگاه CES خود را دریافت کرد.

از زمان تغییر نام تجاری ATMO ، این شرکت که توسط Vera Kozyr تاسیس شده است ، در حال راه اندازی Atmocube است ، یک سیستم نظارت بر کیفیت هوای داخل ساختمان برای مشاغل و شرکت ها. این محصول جدید بسیار بیشتر برای دوران پس از COVID ، جایی که کیفیت هوا در داخل دفاتر بسیار حیاتی است ، قرار گرفته است و این بار به جای کوچک و قابل حمل بودن (اگرچه آن محصول قبلی هنوز فروخته می شود) ، Atmocube برجسته خواهد بود و قابل مشاهده است تا به کارمندان اداری خیال راحت باشد که کیفیت هوای آنها خوب است.

کلید این امر اندازه گیری سطح CO2 است که Atmocube همراه با سایر معیارها روی صفحه نمایش می دهد.

این دستگاه دارای 14 حسگر است که پارامترهای مختلف محیطی مانند CO2 ، فرمالدئید NO2 ، PM1 (ذرات کوچک موجود در هوا) ، PM2.5 ، ازن و سایر پارامترهای محیطی مانند رطوبت نسبی ، دما ، فشار اتمسفر ، سر و صدای محیط را اندازه گیری می کند. ، سطح نور و دمای رنگ.

این شرکت می گوید این دستگاه جدید همچنین امتیاز انتقال ویروس های هوابرد را بر اساس سطوح ذرات معلق ، رطوبت و CO2 محاسبه می کند و می گوید که با “نمره ای” احتمال انتقال بیماری های ویروسی در فضاهای بسته تخمین زده می شود. بدیهی است ، این احتمالاً چیزی است که برای تأیید نیاز به آزمایش مستقل دارد ، اما این مورد است که WHO توصیه می کند که COVID-19 می تواند در محیطهای تهویه ضعیف و/یا شلوغ در محیط داخلی منتقل شود.

کوزیر گفت: آلودگی هوا خطرناک است زیرا می تواند بر شما و سلامتی شما تأثیر بگذارد حتی اگر متوجه آن نشوید. هدف ما این است که به مردم کمک کنیم بفهمند چه چیزی تنفس می کنند و در نتیجه تغییراتی ایجاد کنند. با بازگشت مشاغل به دفتر ، آنها به ابزاری نیاز دارند که اطلاعات مربوط به کیفیت هوای داخل ساختمان را برای کارکنان خود شفاف و در دسترس قرار دهد. اکثر مانیتورهای کیفیت هوا به گونه ای طراحی شده اند که پنهان می شوند ، بنابراین ما قصد داریم دستگاهی با رابط شفاف تر ایجاد کنیم که ایمنی عملکرد تهویه مطبوع را برجسته کرده و بین سرنشینان و مالکان ساختمان اعتماد ایجاد کند. “

ATMO به هیچ وجه تنها بازیکن موجود در فضا نیست ، زیرا AirThings ، Awair Omni و Kaiterra به آن ملحق شده اند.