با استناد به محدودیت های قانونی ، مایکروسافت LinkedIn را در چین تعطیل می کند – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 14 اکتبر 2021. پنجشنبه است ، به این معنی که چرخه اخبار روز را صرف صرف تلاش می کند تا روز جمعه تا آخر هفته کاهش یابد. امیدواریم موفق شود ؛ ما چیزهای زیادی برای رسیدن داریم!

قبل از شروع ، رویداد فضایی ما تخفیف هایی برای روزهای بعد دارد و کنسول SaaS ما در حال نزدیک شدن است! – الکس

TechCrunch Top 3

  • مایکروسافت LinkedIn را از چین خارج می کند: مایکروسافت امروز با اعلام پایان سرویس LinkedIn خود در چین موجی از فناوری ، حوزه های نظارتی و بین المللی را برانگیخت. این شرکت قبلاً مشخصات خاصی را در کشور به دلیل فشارهای نظارتی در دسترس قرار داده بود. این یک ساندویچ احمقانه برای شرکت فناوری آمریکایی بود-اگر آن چیزی را که ح.ک.چ در داخل کشور خواسته بود انجام ندهد ، می تواند به طرق دیگر به کسب و کار آن آسیب برساند و افراد دیگر بازارها دوست ندارند که به سانسور دولتی خم شود. به انتخاب مایکروسافت می تواند لحظه ای کلیدی در حماسه طولانی تر جداسازی دیجیتال چین از سایر نقاط جهان باشد.
  • قیمت IPO GitLab به شدت افزایش می یابد: پس از افزایش محدوده قیمت IPO ، اسب تک شاخ DevOps بالاتر از این فاصله 77 دلار برای هر سهم قیمت گذاری شد. سپس در اولین روز معاملات خود به بیش از 90 دلار رسید. ما برخی از راهکارها را داریم ، گذشته از بدیهیات سلام مقدس پاسخی که در حال حاضر دارید هیچ کس نمی داند ارزش هر چیزی چقدر است!
  • Q3 استثنایی بازار استارتاپ های هند: در حالی که نتایج سرمایه گذاری خطرپذیر در سه ماهه سوم در سراسر جهان در حال اثبات است ، هند ممکن است تأثیرگذارترین مجموعه داده های هر کشور را در دوره سه ماهه ارسال کرده باشد. TechCrunch با کمک چند سرمایه گذار وارد داده ها شد تا بفهمد این حزب تا چه مدت می تواند ادامه یابد.

استارتاپ ها/VC

امروز بیشتر از آنکه بتوانید هر نوع ضرب المثلی را تکان دهید ، اخبار راه اندازی داریم.

برای شروع ، TechCrunch داده هایی در مورد بازار راه اندازی حشیش دارد. ممکن است بگوییم جرقه می زند ، پرواز می کند یا فقط روشن تر می شود. استارتاپ هایی که مشاغل متمرکز بر علف های هرز را ایجاد می کنند در موجی خوشبخت از سرمایه شناور هستند و احتمالاً بیش از دوز کمی از آرامش را فراهم می کنند. زمان خوبی برای فروش مجدد تنظیمات احساسی در قالب گیاهی است.

  • Outschool ثابت می کند که edtech ایالات متحده مرده نیست: با داشتن تعداد بیشتری از بچه ها به مدرسه در مقایسه با پایان سال تحصیلی گذشته ، شما را از انتظار سرمایه گذاری خطرناک در راه اندازی استارتاپ های فناوری حذف می کند. اما یک دور جدید 110 میلیون دلاری ارزش افزوده آموزشی و غنی سازی مدرسه خارج از مدرسه را به 3 میلیارد دلار می رساند.
  • مرا به فضا ببرید ، شرکت بادکنکی جالب: اگر Space Perspecture راه خود را پیدا کند ، تنها موشک ها نمی توانند به مناطق پایین تر فضا سفر کنند. این بادکنک این شرکت فقط 40 میلیون دلار برای کار خود جمع آوری کرده است. ممکن است پرواز داشته باشد – اوج می گیرد؟ – در سال 2024 ، جایی که من را با تمام 74 دلار من به امید تهیه بلیط پیدا خواهید کرد.
  • Regehr Solar می خواهد هزینه پنل های خورشیدی آماده فضا را کاهش دهد: برای یک لحظه به موضوع فضا پایبند باشید ، اینجا یک مورد خوب است. Regher Solar فکر می کند که ما قصد داریم ماه های زیادی را در سال های آینده به فضا بفرستیم ، این درست است. و فکر می کند که هزینه های کمتر کالاها برای آن کار محبوب خواهد بود. باز هم درست. آنچه ما باید ببینیم این است که آیا فناوری خورشیدی آن به طور دقیق با هر دو واقعیت مطابقت دارد.
  • زندگی Zeus Living 55 میلیون دلار افزایش می دهد و در اقامت های میان مدت دو برابر می شود: با توجه به تمرکز اصلی شرکت ، زئوس اکنون می خواهد به همه افراد اجازه دهد تا در خانه هایی که برای مهمانان آماده است اقامت طولانی تری داشته باشند. بنابراین اکنون زئوس شبیه یک Airbnb طولانی مدت است؟ شاید. بیایید ببینیم چگونه با غول داخلی رقابت می کند.
  • Copy.ai 11 میلیون دلار در برابر 2.4 میلیون دلار ARR افزایش می دهد: ترجمه آن برای شما ، استارتاپ Copy.ai ، که از GPT-3 برای کمک به افراد در نوشتن استفاده می کند ، 11 میلیون دلار سرمایه به عنوان 2.4 میلیون دلار درآمد سالانه مکرر یا ARR جمع آوری کرده است. این استارتاپ در حال حاضر 13 کارمند دارد.
  • شرکت مادر شرکت مادر ما فقط به Bird اجازه دسترسی به پول (ما؟) را داده است: شرکت اسکوتر برد ، که از طریق SPAC به بازارهای عمومی نزدیک می شود – چیزی که این سرمایه جدید به آن وابسته است – تسهیلات اعتباری بیشتری با آپولو ایجاد کرده است. خط 40 میلیون دلاری آن پس از انتشار عمومی 150 میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

موارد دیگر بسیار بیشتر است: طلا فقط 145 میلیون دلار جمع آوری کرد تا خدمات وام دهی خود را به بازارهای بیشتری برساند. Evolution Equity Partners فقط 400 میلیون دلار برای سرمایه گذاری جمع آوری کرده است. دستیار خرید متمرکز بر هوش مصنوعی به نام کارما فقط سری A 25 میلیون دلاری را جمع آوری کرد و آلمان مید نیز برای تسریع در تحویل دارو در اروپا تعدادی اسکناس بزرگ جمع آوری کرد.

تاکتیک های رشد هوشمند می تواند بازاریابی مبتنی بر حساب را برای استارتاپ ها و SMB ها در دسترس قرار دهد

بازاریابی مبتنی بر حساب ، تعامل با مشتریان کلیدی را در زمان مناسب آسان می کند ، اما برای بسیاری از استارتاپ های اولیه که مایل به دستیابی به سرعت برخاستن هستند ، ABM یک ضرورت محسوب نمی شود.

یوناس ون پول ، سرپرست بازاریابی محتوا در Unmute ، یک آژانس رشد مستقر در آمستردام ، می گوید: “این نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد ، و هر دو استارتاپ و SMB می توانند و باید در استراتژی های ABM سرمایه گذاری کنند.”

در یک پست که نمای کلی ارائه می دهد ، ون دو پوئل “ویژگی های متمایز” را برای مشاغلی که باید استراتژی های ABM را در نظر بگیرند ، همراه با توصیه های خاصی برای پیاده سازی ، مشخص می کند.

او می نویسد: “با تعداد انگشت شماری از تاکتیک های رشد هوشمند و ابزارهای هوشمند ، استراتژی ABM برای موفقیت لازم نیست.”

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • Tinder می خواهد به شما کمک کند از ماندن بدون تاریخ در آن عروسی جلوگیری کنید: در چیزی که من فقط می توانم آن را نشانه ای از کاهش واکسن در برابر بیماری کووید تا جایی که عروسی دوباره اجرا می شود ، در نظر بگیرم ، Tinder دارای ویژگی جدیدی است که به شما در تعیین تاریخ کمک می کند. زیرا این امر ناخوشایند یا مشکلی نخواهد داشت اصلابه
  • Roblox آواتارهای پیچیده ، NFT ها را هدف قرار می دهد: هر شرکت بازی سازی که امکان شخصی سازی نماد کاربر را فراهم می کند ، در برخی موارد NFT ارائه می دهد. احتمالاً پول بسیار بالقوه ای برای تولید در بازار وجود دارد. Roblox در حال وارد شدن به بازی است ، به TechCrunch گفته است ، و بر روی تنظیمات کلی گرافیک آن کار می کند.
  • WhatsApp نسخه پشتیبان تهیه چت رمزگذاری شده را ارائه می دهد: در مورد حریم خصوصی امروز ، اخبار خوبی از WhatsApp منتشر شده است ، که “در حال راه اندازی یک ویژگی جدید است که به دو میلیارد کاربر خود امکان رمزگذاری پشتیبان گیری تاریخچه چت خود در iCloud یا Google Drive را می دهد.” TechCrunch می نویسد که این یک حفره کلیدی برای بهره برداری دولتی را وصله می کند.
  • و در خبرهای کمتر خوب ، توییتر اکنون می تواند تبلیغات بیشتری به ما نشان دهدبه

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

ما اخیراً یک عمودی دیگر به پروژه Experts اضافه کردیم! اگر مشاور نرم افزاری دارید که فکر می کنید سایر بنیانگذاران استارتاپ باید از آن مطلع باشند ، نظرسنجی را در اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

مشاور: مشاور Solwey

توصیه شده توسط: پل شاکد ، سندلند

شهادت: “آنها فوق العاده به ما کمک کردند – یک تیم توسعه دهنده نه چندان بزرگ در اروپا سایت ما را بدون مستندات و تعداد زیادی کد شلخته ساخت ، اما Solwey توانست وارد شود و همه چیز را مرتب کند. ناگفته نماند ، سایت e-comm ما بر اساس پرداخت CMS x Shopify بدون سر ساخته شده است. Solwey یکی از تنها تیمهایی بود که توانست به دلیل بدهی های فنی تقریباً بدون هیچ تاخیر بزرگی وارد زمین شود و همه چیز را به جای خوبی برساند. “