با استراتژی پایداری جدید خرده فروشی آشنا شوید: شخصی سازی – TechCrunch

ما بوده ایم اعتقاد به بازیافت وجود دارد ، اما عمدتا ساختگی بوده است – فقط 9 درصد از کل زباله های پلاستیکی تولید شده در سال 2018 بازیافت شد. صنعت زیبایی سالانه بیش از 120 میلیارد واحد بسته بندی تولید می کند که تعداد کمی از آنها بازیافت می شود. در سطح جهان ، تخمین زده می شود که 92 میلیون تن ضایعات نساجی به محل دفن زباله ختم می شود.

کاهش ضایعات کلیدی برای دستیابی به نقاط عطف زیست محیطی است و برخی از شرکت های خرده فروشی از رویکرد منحصر به فردی برای به حداقل رساندن آنچه مشتریان خود دور می اندازند ، استفاده کرده اند: شخصی سازی. شخصی سازی دقیق می تواند مصرف کنندگان را به سمت محصولات مناسب هدایت کرده و ضایعات را کاهش داده و میزان تبدیل وفاداری را افزایش دهد.

کاهش ضایعات کلیدی برای دستیابی به نقاط عطف زیست محیطی است و برخی از شرکت های خرده فروشی از رویکرد منحصر به فردی برای به حداقل رساندن آنچه مشتریان خود دور می اندازند ، استفاده کرده اند: شخصی سازی.

برای مارک های بزرگ و خرده فروشان ، انتظار می رود که شخصی سازی امسال بالاترین مقوله برای سرمایه گذاری در زمینه فناوری باشد. بر اساس نظرسنجی توسط اپسیلون ، 80٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی نشان می دهند که در صورت ارائه تجربیات شخصی با شرکتی بیشتر همکاری می کنند و 90٪ نشان می دهد که شخصی سازی برای آنها جذاب است.

استارتاپ هایی که راه حل های شخصی سازی پایدار ارائه می دهند و همچنین تجارت را برای خرده فروشان و مارک ها بهبود می بخشد در سه دسته قرار می گیرند:

  • آزمایش مجازی AR با تطبیق سایه.
  • اتاقهای مجازی پیشرفته با VR/AR برای مد.
  • بسته بندی هوشمند با IoT و فناوری دفتر توزیع شده.

آزمایش مجازی AR با تطبیق سایه

نقشه برداری از چهره ها آسان است ، زیرا قرار دادن رنگ رژ لب روی صورت کار چندان دشواری نیست ، اما استفاده از AR و AI برای توصیه محصولات آرایش متناسب با رنگ پوست برای بسیاری از شرکت های آزمایشی AR مجازی چالش برانگیز بوده است. الکسیا اینگه ، بنیانگذار زیبایی فرقه ای. او می گوید: “متغیرهای زیادی مانند نور ، رنگ پوست ، رنگ های زیرین رایج ، دستگاه ، صفحه نمایش ، سیستم عامل ، تراکم فرمول ، اکسیداسیون فرمول و همچنین ترجیحات برای سطح پوشش ، سطح ، مارک و نوع پوست وجود دارد.”

کریستوفر مرکل ، بنیانگذار و مدیر عامل MIME ، گفت: “آزمایش مجازی در چند سال گذشته افزایش یافته است ، اما برای لوازم آرایشی رنگی ، این فناوری به حل مشکل اصلی مشتری کمک نمی کند: تطبیق سایه. از روز اول ، تصمیم گرفتم تلاش های تحقیق و توسعه شرکت ما را منحصراً بر روی دقت رنگ متمرکز کنم. من می خواهم مطمئن شوم که وقتی مصرف کننده کرم پودر یا کانسیلر خود را از طریق پست دریافت می کند ، آن سایه ایده آل هنگامی که روی پوست او اعمال می شود. “

هوش مصنوعی MIME’s Shade Finder به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از خود عکس بگیرند ، به چند س questionsال پاسخ دهند ، سپس با رنگ آرایش که با رنگ پوست آنها ست می شود هماهنگ شوند. MIME به خرده فروشان و مارک ها کمک می کند تا تبدیل خرید آنلاین و فروشگاهی خود را تا پنج برابر افزایش دهند. بیش از 22 درصد از بازده زیبایی به دلیل خرید رنگ ضعیف مشتری است ، اما مرکل می گوید MIME می تواند 0.1 درصد بازدهی داشته باشد.