با ادامه درام دلتا ، اشتغال زنان کاهش می یابد – TechCrunch

با سلام و بازگشت به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این دوشنبه Equity است ، شروع هفتگی ما برای اطلاع از اخبار آخر هفته و آماده سازی برای روزهای آینده. ما سه شنبه این هفته اینجا هستیم زیرا ما در ایالات متحده برای روز کارگر تعطیل بودیم. می توانید نمایش را در توییتر دنبال کنید اینجا، و در حالی که در آن هستید ، برای من هم دنبال کنید

  • گزارش مشاغل: در آخر هفته ، دولت آمریکا گزارش مشاغل را منتشر کرد. این ایده آل نبود ، زیرا درصد زنان مجدداً به نیروی کار پیوستند. من به شما زاویه راه اندازی را ارائه می دهم و در مورد یک شاخ شاخ شاعرانه صحبت می کنم.
  • Instacart ، Instagram را ملاقات کنید: WSJ گزارش می دهد که فیدجی سیمو ، مدیرعامل جدید Instacart ، کسب و کار تبلیغاتی محصولات مصرفی فروشگاه تحویل مواد غذایی را گسترش می دهد ، با هدف دستیابی به 1 میلیارد دلار درآمد در سال آینده. من در مورد اینکه چرا این امر منطقی است و چه چالش هایی که کسب و کار با آن روبرو می شود ، بحث می کنم.
  • بهم ها ، مراقب باشید: بزرگترین سری A در آفریقا به تازگی بسته شده و حتی نزدیک هم نیست. Wave پول موبایل تحت هدایت مخابرات را می گیرد ، در حال حاضر با چهار نام پشتیبان بزرگ. این تنها استارتاپی نیست که سعی می کند یک بازی بزرگ را به عهده بگیرد. من همچنین به Glass فریاد زدم ، که می خواهد اینستاگرام را به عنوان مقصد جدید عکاسان برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود انتخاب کند.

و این یک بسته بندی است. من یک قطعه سرگرم کننده edtech دارم که در Extra Crunch این هفته منتشر می شود ، بنابراین مراقب آن باشید.

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PST ، چهارشنبه و جمعه در 6:00 صبح PST کاهش می یابد ، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!