با آماده شدن برای ادغام با Showtime، Paramount+ به 60 میلیون مشترک افزایش می یابد

با گزارش درآمدهای مالی سه ماهه اول این شرکت، ادغام Showtime با Paramount+ که قبلا اعلام شده بود، نزدیکتر می شود. Paramount+ با Showtime قرار است در سه ماهه سوم راه اندازی شود.

در حالی که پیش بینی می شود این ادغام حدود 700 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه های سالانه آینده ایجاد کند، که پارامونت سه ماهه گذشته اعلام کرد، همچنین منجر به هزینه برنامه ریزی 1.7 میلیارد دلاری در سه ماهه اول شد.

Paramount+ 4.1 میلیون مشترک به دست آورد که مجموع مشترکین را از 56 میلیون مشترک در سه ماهه چهارم 2022 به 60 میلیون رساند. این شرکت رشد جهانی مشترکین را به کتابخانه محتوای قوی خود، مانند “Star Trek: Picard”، “1923”، “Tulsa” نسبت داد. کینگ، «شهردار کینگستون»، «تاپ گان: ماوریک»، «گرگ نوجوان: فیلم» و پلی آف NFL.

«در ارتباط با طرح ما برای ادغام Showtime در Paramount+ و ابتکارات برای منطقی‌سازی و اندازه‌گیری مناسب عملیات بین‌المللی خود برای همسویی با استراتژی پخش ما و بستن یا جهانی‌سازی برخی از کانال‌های بین‌المللی، در سه ماهه اول سال 2023، مجموعه محتوای خود را بررسی کردیم. این شرکت در نامه خود به سهامداران نوشت و تصمیم گرفت که از محتوای خاصی در پلتفرم های خود استفاده نخواهیم کرد.

بر این اساس، ما هزینه‌های برنامه‌نویسی را ثبت کردیم که شامل هزینه‌های کاهش ارزش برای محتوای حذف شده از پلتفرم‌های ما یا رها شده، حذف هزینه‌های توسعه و هزینه‌های فسخ قرارداد بود.

پارامونت همچنین 1.1 میلیارد دلار ضرر و درآمد 7.3 میلیارد دلاری را گزارش کرد که انتظارات تحلیلگران 7.42 میلیارد دلاری را از دست داده است.