باکس با OpenAI همکاری می کند تا ابزارهای هوش مصنوعی مولد را در سراسر پلتفرم ارائه دهد

در شش هفته گذشته تعدادی از شرکت‌های نرم‌افزار سازمانی را مشاهده کرده‌ایم که از شرکت‌های معتبری مانند Salesforce و Adobe گرفته تا استارت‌آپ‌هایی مانند Ada و Forethought، در مورد هوش مصنوعی مولد اطلاعیه‌هایی ارائه کرده‌اند. Box جدیدترین محصولی است که طعم خود را از فناوری تحت نام Box AI اعلام کرده است و با OpenAI همکاری خواهد کرد تا اولین ابزارها را بر روی پلتفرم ارائه دهد.

مانند بسیاری از شرکت‌های دیگری که این اعلامیه‌ها را اعلام می‌کنند، هنوز محصولی کاملاً آماده ندارند، اما با مشتریان اولیه کار می‌کنند تا عملکردی را که در ماه‌های اخیر ساخته‌اند اصلاح کنند. این شرکت تصمیم گرفت این Box AI را بنامد زیرا دو ویژگی که امروز اعلام شد بخشی از نقشه راه محصول بسیار گسترده‌تری از هوش مصنوعی است که در ماه‌های آینده به پلتفرم اضافه می‌شود.

Aaron Levie، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Box می گوید که از یک طرف، ویژگی های جدید هوش مصنوعی به تولید محتوای بیشتر کمک می کند، اما نقطه قوت واقعی کمک به مردم برای درک آن محتوا است. «این مدل‌های بزرگ زبان به‌طور منحصربه‌فردی در استدلال از طریق محتوا خوب هستند. و بنابراین بسیاری از موارد استفاده ای که ما در مورد آنها هیجان زده هستیم، در واقع مواردی هستند که می توانید از مدل زبان بزرگ استفاده کنید، نه به عنوان پایگاه داده دانش، بلکه به عنوان یک موتور استدلال برای کار بر روی داده های خود،” Levie به TechCrunch گفت.

در حال حاضر این شرکت در اعلام اولیه خود بر روی چند مورد استفاده متمرکز شده است. برای شروع، می‌توانید روی دکمه Box AI کلیک کنید و از سندی سؤال کنید، مانند «این سند را برای من خلاصه کنید» یا «پنج نکته کلیدی در مورد این سند چیست؟» و هوش مصنوعی مولد Box پاسخی را ارائه خواهد داد. این می تواند برای گزارش های طولانی یا قراردادهای پیچیده مفید باشد.

مثال جعبه هوش مصنوعی که رابط هوش مصنوعی مولد را برای پرسیدن سوالات در مورد یک قرارداد نشان می دهد.  در این مورد این سوال مطرح می شود که NDA در چه تاریخی منقضی می شود.

در این مثال می توانید از Box AI در مورد جزئیات این توافق نامه سوال کنید. اعتبار تصویر: جعبه

توانایی تکرار بر روی یک سند و پرسیدن سوالات خاص به طور فزاینده ای به این معنی است که می توانید محتوایی مانند مسابقه یا خلاصه تولید کنید و هوش مصنوعی باید بتواند با پرسیدن سوالات بیشتر بهبود یابد.

کار دیگری که می توانید انجام دهید ایجاد محتوای جدید در Box Notes است. مثلاً از یک جلسه در مورد یک محصول جدید 10 نقطه گلوله ایجاد می کنید. می‌توانید از Box AI بخواهید که یک پست وبلاگی از آن فهرست ایجاد کند و می‌تواند این کار را تقریباً فوری انجام دهد، و به روشی مشابه ChatGPT، ابزار هوش مصنوعی مولد تعمیم‌یافته OpenAI عمل می‌کند.

این شرکت برای اصلاح این ابزارها از نزدیک با مشتریان کار می کند و Levie می گوید که به مرور زمان، شما قادر خواهید بود چندین سند را با اصلاحاتی مانند حداکثر سن یک سند تجزیه و تحلیل کنید. با گذشت زمان، شما همچنین می توانید گردش کار خودکار ایجاد کنید، اما این عناصر در نقشه راه محصول قرار دارند و بخشی از این اعلامیه نیستند.

اگرچه، این شرکت برای شروع با OpenAI API کار می‌کند، ایده این است که به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشد تا بتواند هر مدل زبان بزرگ یا حتی انواع مدل‌های جایگزین را که می‌تواند در طول زمان توسعه یابد، سازگار کند.

Levie می‌گوید که این محصولات را اکنون اعلام می‌کند، حتی قبل از نسخه بتا، زیرا دائماً از مشتریان در مورد برنامه‌های این شرکت برای هوش مصنوعی مولد سوال دریافت می‌کند و می‌خواهد آن‌ها بدانند چه چیزی در راه است.