بازی Metroid Dread در مدل OLED نینتندو سوییچ – TechCrunch

سال بزرگی برای خبرهای نینتندو بود. بین رویای غیرممکن تب بازیگران فیلم سوپر ماریو در هفته گذشته و دنباله مشتاقانه بهترین بازی Switch ، به راحتی می توان از پیشرفت های بزرگ دیگر غول بازی غافل شد.

نینتندو اخیراً یک رویداد صمیمی (و با فاصله اجتماعی) در نیویورک برگزار کرد و دو محصول بزرگ خود را که پیش از تعطیلات عرضه می شوند گرد هم آورد. اولین مورد ورود اولین عنوان 2 بعدی Metroid در 19 سال گذشته است. این عنوان اعلامیه ای غافلگیرکننده در E3 مجازی امسال بود.

اعتبار تصویر: نینتندو

از بسیاری جهات ، Metroid Dread در جلسه توجیهی ، با برش شخصیت های مقوایی از بازی ، نورپردازی خلق و خو و جلوه های صوتی مرتبط با آن در PA ، به مرکزیت رسید. نینتندو بیش از هر چیزی می خواهد روشن کند که این عنوان چیزی فراتر از یک توقف فعلی و هر زمان نامعلومی در آینده نیست ، هنگامی که این شرکت بالاخره Metroid Prime 4 را منتشر می کند.

البته ، یک بازی بدون چیزی که بتوان روی آن بازی کرد معنی چندانی ندارد. این همان جایی است که نینتندو سوییچ جدید – مدل OLED – وارد می شود. بله ، این نام کامل و باشکوهی است – و از نظر ارزش ، این شرکت آن را OLED اعلام کرده است. در ابتدا برای کسی که اینقدر عادت کرده است که فن آوری صفحه نمایش را به صورت آوایی تلفظ کند ، کمی تکان دهنده (و دست و پا چلفتی) است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

اگر Metroid Dread برای برخی از طرفداران به دلیل آن ناامید کننده بود ، خب ، Prime 4 نبود ، Switch OLED اولیه (همانطور که از این پس به آن اشاره می کنم) از آنچه بسیاری انتظار داشتند/امیدوار بود شرکت ناکام ماند. در بخش سخت افزاری اعلام می شود به هر حال ، در 3.5 سالگی ، به نظر می رسد که سوئیچ برای یک تغییر بزرگ آماده شده است. چرخه های تازه سازی همان چیزی است که برای کنسول ها وجود دارد ، سازندگان سخت افزار دوست دارند در دوران میانسالی خود را با برخی از مدل های جدید قانع کنند.

این کار دو منظوره است (امیدوارم) به همراه آوردن برنامه های طولانی مدت و متقاعد کردن متعهدان زمان آن برای ارتقاء به چیزی درخشان و جدید باشد. شایان ذکر است که در اواسط سال 2019 ، نینتندو دو مدل را معرفی کرد. یک نسخه جدید از سوئیچ استاندارد وجود داشت که بزرگترین نقطه ضعف سیستم را نشان می داد: باتری. این شرکت همچنین 200 دلار Switch Lite را اضافه کرد – یک نسخه مقرون به صرفه و قابل حمل از کنسول که به من کمک کرد تا اولین سال این بیماری همه گیر را به صورت یکپارچه پشت سر بگذارم.

اعتبار تصویر: نینتندو

شایعات مربوط به Switch Pro قبل از E3 با قدرت کامل بود. آنچه برای بسیاری به نظر می رسید بسیار ضعیف بود ، دارای RAM و پردازنده یکسان (Nvidia Tegra X1) در نسخه قبلی و صفحه نمایش کمی بزرگتر (0.8 اینچ) نسبت به نسخه قبلی خود. OLED هفت اینچی هنوز 720p (1080p هنگام اتصال) است ، و آن 4K نیست که برخی انتظار داشتند. برخی ویژگی های دیگر مانند اتصال LAN سیمی و ذخیره سازی را تا 64 گیگابایت افزایش می دهد ، بدون اینکه شکاف microSD را از بین ببرد.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

در انتظار بازی ، چند عکس سریع از برخی از مدل های OLED در معرض نمایش گذاشتم و نمایشی از ماریو کارت را به نمایش گذاشتم. این سیستم در رنگهای طوفان سیاه و سفید خود بسیار چشمگیر است. وقتی سرانجام سیستم را در دست گرفتم ، اولین چیزی که به من توجه کرد وزن بود. مسلماً بازی Switch Lite در یک سال گذشته دیدگاه من را در این مورد مخدوش کرده است ، اما OLED سوئیچ نیز سنگین تر از نسخه قبلی خود است و از 0.88 به 0.93 پوند می رسد.

در حالی که وضوح تصویر را بهبود نمی بخشد ، فناوری جدید OLED برخی از ارتقاء را به همراه دارد – یعنی رنگ مشکی عمیق تر و کنتراست بالاتری نسبت به نسخه اصلی. پس مناسب است – و احتمالاً کاملاً تصادفی نیست – که سیستم با عنوان تاریک و زیرزمینی مانند Metroid Dread راه اندازی شود. این یک ترکیب کوچک خوب است و صدای بهبود یافته بازخورد لمسی برای صداهای بلند را ارائه می دهد – چیزی که هنگام شلیک موشک از توپ بازوی خود بسیار از آن برخوردار می شوید.

اعتبار تصویر: نینتندو

با این وجود ، Switch OLED ممکن است برای کسانی که نسخه اصلی را دارند ، فروش سختی داشته باشد. Metroid Dread ، از سوی دیگر ، کمی بیشتر بیهوده است. فقط به من زمان بازی در مراحل اولیه داده شد ، اما بازی همان گیرنده های حسی را ایجاد کرد که نسخه اصلی (و اسکرول های جانبی بعدی) را ساخت. اشکال تپنده حیات بیگانه هنوز به طور کامل در حال اجرا هستند ، اکنون در کنار روبات های بی امان و (حداقل در مراحل اولیه) به ظاهر غیرقابل آسیب به نظر می رسند که از ابتدا بازی را پر می کنند.

Metroid Dread و مدل جدید Nintendo Switch OLED در 8 اکتبر به بازار می آیند. سیستم جدید 350 دلار قیمت دارد.