بازاریابان باید برای سنجش DIY بیشتر در نزدیکی iOS 15 برنامه ریزی کنند – TechCrunch

اپل قصد دارد دسترسی توسعه دهندگان به داده های مهم کاربران را به عنوان بخشی از نسخه iOS 15 خود که روز دوشنبه منتشر می شود ، حذف کند ، و بازاریابان ایمیل را در مورد نحوه تعیین معیارها دچار مشکل می کند. برای اطلاع از نحوه برخورد صنعت با این مشکل ، با ویوک شارما ، مدیر عامل Movable Ink ، یک شرکت نرم افزاری که به بازاریابان کمک می کند تا بر اساس داده هایی که جمع آوری می کنند عمل کند ، صحبت کردیم.

این گفتگو بر اساس پست Extra Crunch ما از ماه آگوست است و نحوه بازاریابی ایمیل را برای تغییرات محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل آماده می کند.

تغییر بازی برای بازاریابان ایمیل با این به روز رسانی این است که به عنوان یک کاربر Apple Mail ، می توانید آدرس IP خود را مخفی کنید.

بازاریابان چگونه می توانند تاکتیک های خود را در کنترل معیارهای خود متمرکز کنند؟ شارما احساس می کند تمرکز بیشتری بر معیارهای پایین دستی خواهیم داشت تا نرخ باز – روی کلیک ها ، تبدیل ها و درآمد. “این برای همه عالی به نظر می رسد ، اما شما این اطلاعات را کمتر دارید. اما طبق تعریف ، آن قیف باریک می شود. افراد کمتری برای دسترسی به آن نقطه وجود دارد ، بنابراین ممکن است طول بکشد تا بدانید آیا چیزی برای شما کار می کند یا کار نمی کند. “

به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.

در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.

شارما می گوید داده های افراد صفر چیزی است که مشاغل روی آن تمرکز کرده اند. “دو جزء وجود دارد:” باز “به عنوان معیار ، و برخی از اطلاعاتی که در زمان باز دریافت می کنید ، مانند آدرس IP ، زمان روز و آب و هوای استنباط شده وجود دارد. مواردی مانند آدرس IP ، زمان تاریخ و غیره به عنوان نشت داده تلقی می شوند. اینها تنها چند نقطه از داده ها هستند که بازاریابان دسترسی به آنها را از دست خواهند داد. بنابراین آنها از داده های شخص اول و صفر استفاده می کنند که قبلاً روی آن سرمایه گذاری کرده اند. “

چالش ، به گفته شارما ، این است: چگونه بازاریابان می توانند داده های شخص صفر را به گونه ای جالب و بصری جذاب جمع آوری کنند و سپس محتویات آن را برای هر مشتری در مقیاس شخصی سازی کنند؟

یکی از راه های جمع آوری اطلاعات متحرک Movable Ink در زیر نشان داده شده است:

اعتبار تصویر: جوهر متحرک

شارما می گوید: “همه چیز در اینجا یک سوال نظرسنجی است:” شما معمولاً برای چه چیزی خرید می کنید؟ ” ‘اندازه کفش شما چقدر است؟’ و آنها در عوض به شما امتیاز وفاداری می دهند ، بنابراین تبادل ارزش در اینجا اتفاق می افتد. آنها به روشنی در مورد شما یاد می گیرند و راهی آسان برای تعامل با مارک مورد علاقه شما به شما می دهند. “

هنگامی که داده ها را در اختیار دارید ، س isال این است: چگونه از آن استفاده می کنید؟ در زیر نمونه ای از JetBlue را مشاهده می کنید.

اعتبار تصویر: جوهر متحرک (در پنجره جدیدی باز می شود)

Sharma سه مورد از iOS 15 برای بازاریابان ایمیل ارائه می دهد:

  1. بر معیارهای قیف پایین مانند کلیک و تبدیل تمرکز کنید-این همان چیزی است که واقعاً به آن می رسد و واقعی ترین شاخص تعامل است.
  2. روی دارایی های داده صفر و شخص اول خود سرمایه گذاری کنید. شخصی سازی واقعی چیزی است که مردم تجربه می کنند و آنچه می بینند. می توانید این کار را از دارایی های صفر و شخص اول خود انجام دهید.
  3. ایمیل یک کانال عالی برای درگیر کردن مشتریان شما است ، زیرا این یک کانال بالغ است که روی آن سرمایه گذاری شده است. ایمیل یک کانال عالی برای ایجاد یک رابطه یک به یک با مشتری شما و موارد دیگر است. طی 10 یا 15 سال گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. صنعت تکامل می یابد و ما این تعادل را در حریم خصوصی و شخصی سازی پیدا می کنیم.