این یک لحظه بزرگ برای تغییرات آب و هوایی است. در اینجا 4 کتاب برای پاییز آورده شده است تا بفهمید چه چیزی در حال تغییر است – TechCrunch

تنها چند هفته با COP26 فاصله داریم ، سیاست بزرگ محیط زیست که در آن تعداد زیادی از رهبران جهان به اسکاتلند فرود می آیند و آینده کره زمین را تعیین می کنند و به این سeringال پاسخ می دهند که “آیا همه باید بمیریم یا زندگی کنیم؟”

این بدان معناست که بار زیادی از کتاب های جدید در این زمینه و همچنین توجه مجدد به آثار قدیمی تر که ناگهان دوباره در کانون توجه قرار گرفته اند. پس از جمع آوری کتابهای تابستانی ما به طور گسترده در زمینه تغییرات آب و هوا ، ما مجموعه جدیدی از بررسی چهار کتاب دیگر را برای بررسی این موضوع بسیار جذاب داریم:

  • ابتدا به کیم استنلی رابینسون نگاه می کنم وزارت آینده با قطعه ای با عنوان “جنبه تاریک محیط زیست”. رابینسون یک چشم انداز امیدوارکننده از آینده را در اختیار ما قرار می دهد که در آن انسان ها برای حل مشکلات جهان گرد هم می آیند ، اما تنها پس از آنکه گروهی از تروریست های بوم تروریستی جایگزین ها و وضعیت موجود را کمتر خوشایند کنند. چگونه می توانیم آن ارزش ها را باز کنیم ، و آنها چه چیزی را برای جهان آینده ما نشان می دهند؟
  • دوم ، همکار من برایان هیتر نگاه می کند مزرعه عمودی نوشته شده توسط دیکسون دسپومیر ، که اخیراً به عنوان دهمین سالگرد چاپ مجدد منتشر شده است. مزارع عمودی یکی از جنبش های اتوپیایی هستند که از فناوری آب و هوا نشأت می گیرند – راهی برای نزدیک کردن کشاورزی به میلیاردها نفر از افرادی که در مجتمع های شهری زندگی می کنند. آنها چقدر امکان پذیر هستند و آیا واقعاً کار خواهند کرد؟
  • سوم ، من با عظیم ازهر درباره کتاب جدیدش مصاحبه می کنم عصر نمایی، بررسی اینکه چرا فناوری هایی مانند نیمه رساناها ، ویرایش ژن ، چاپ سه بعدی و غیره ناگهان گرد هم می آیند تا دنیای ما را کاملاً تغییر دهند. تغییر فقط شتاب می گیرد.
  • در نهایت ، من آمیتاو قوش را تجزیه و تحلیل می کنم تنظیم بزرگ، مجموعه ای سرسختانه و شدیداً تأمل برانگیز از سخنرانی هایی که در حجم باریکی جمع آوری شده اند که فقط با بصیرت در حال انفجار است. غوش فرهنگ ما را کاملاً متفاوت از نیازهای آب و هوایی امروز می داند و تعجب می کند که چرا به نظر می رسد نویسندگان و سایر خلاقان تمایلی به رسیدگی به بحرانی که بر روی کره زمین رخ می دهد ندارند.