این کیت های تبلیغاتی لگو Boston Dynamics را بررسی کنید

من آن چیزی نیستم که بتوان آن را یک «آدم شیاد» تصور کرد. من در طول سال‌ها چیزهای زیادی می‌شناختم – بازی‌های ویدیویی و نمایش‌های کمیک بستر گرم خاصی هستند. مردم برای تی شرت اضافی، فیجت اسپینر و هر چیز دیگری که به دستشان برسد التماس می کنند. آنها را می‌بینید که در سالن‌های مراکز همایش پرسه می‌زنند، کیسه‌های حمل‌ونقل با وسایل تبلیغاتی سرازیر می‌شوند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

من آن را دریافت می کنم. من هم چیزهای رایگان را دوست دارم. با این حال، به عنوان یک قاعده، اگر در نهایت با یک چیز تبلیغاتی ارزان روبه‌رو شوم، اغلب آن را تقدیم می‌کنم. من در یک اتاق خواب در نیویورک زندگی می کنم، جایی که برادران کالیر و باغ های خاکستری بافندگی بزرگ با این حال، این یکی از استثناهای من در حال حاضر است. من در حال حاضر یک مجموعه کوچک از توپ های استرس ربات (بالا) دارم. این یک مجموعه ساده در سه – آمازون، های و لوکوس – است، اما چیزی در مورد یک برداشت کوچک و رنگارنگ از یک ربات بزرگ صنعتی وجود دارد که قلب من را گرم می کند.

اما با پیشرفت روبات‌ها، شکست دادن این دو کیت لگو که امروز در ناهار جمع‌آوری کردم، سخت است. اگر راه بهتری برای ترغیب کسی به خرید یک ربات بسیار پرهزینه وجود داشته باشد (مثلاً Spot 75000 دلار است)، من آن را ندیده ام. Boston Dynamics از اینها برای کمک به تبلیغ Spot (46 قطعه) و Stretch (44 قطعه) استفاده کرده است، اما اگر در حال حاضر در بازار یک ربات صنعتی نیستید، موفق باشید یک ست را دریافت کنید (ممکن است من، اما دوباره، آپارتمان کوچک باشم. ).

برای بقیه، چند پروژه غیررسمی با الهام از Boston Dynamics در سایت LEGO برای بررسی وجود دارد، از جمله این نسخه موتوری Spot در مقیاس 1:4.