این پلتفرم جدید به مدیران صندوق های نوظهور نحوه زنده ماندن و پیشرفت را آموزش می دهد – TechCrunch

بسیاری از مردم شروع به سرمایه گذاری سرمایه گذاری به عنوان یک کار تمام وقت کرده اند ، اما متوجه شده اند که این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. این امر نشان دهنده ظهور Oper8r است ، یک شتابدهنده انتفاعی با پشتوانه سرمایه گذاری که سال گذشته به عنوان ترکیبی Y برای مدیران صندوق های نوظهور راه اندازی شد. این جذابیت گسترده AngelList را توضیح می دهد ، که بسیاری از مشکلات مدیریت صندوق را در ازای دریافت هزینه برطرف می کند.

در حال حاضر ، Plexo Capital ، که هم یک شرکت سرمایه گذاری است و هم م thatسسه ای است که از سایر صندوق های سرمایه گذاری حمایت می کند ، برنامه خود را برای کمک به آموزش سرمایه گذاران در زمینه های مختلف از جمله تشکیل صندوق ، تا افزایش سرمایه ، و به درستی برنامه خود را به پایان می رساند. مدیریت آن دارایی ها

این برنامه که GPx نامیده می شود ، دارای تعداد قابل توجهی ماژول آموزشی رایگان است که توسط یک لیست طولانی از VC های محترم و شرکای محدود ، از جمله چارلز هادسون از Precursor Ventures ، مایکل سیبل از Y Combinator و Beezer Clarkson از Sapphire Ventures ، ضبط شده است. اما این برنامه همچنین در اطراف گروه هایی سازماندهی شده است که در آن تعدادی از مدیران صندوق های نوظهور دعوت می شوند تا با مربیان دوره خود ، ارائه دهندگان خدمات (مانند شرکت های حقوقی) و متخصصان موضوعات بیشتر همکاری کنند.

قابل ذکر است که GPx یک برنامه غیر انتفاعی است اما به طور کامل توسط Alphabet (که سرمایه گذار مجری Plexo Capital است) ، بانک ملی شهر ، Practical VC و شرکت حقوقی جهانی Gunderson Dettmer حمایت می شود. مزیت احتمالی Plexo Capital این است که به شرکت بینش بهتری در مورد مدیرانی که ممکن است بخواهد آنها را تأمین کند ، ارائه می دهد ، اما برای کسب اطلاعات بیشتر ، دیروز به سرعت با موسس شرکت Lo Toney تماس گرفتیم. گپ ما به مدت طولانی به آرامی ویرایش شده است.

TC: هدف اصلی در اینجا چیست؟

LT: من می گویم هدف ما این است که واقعاً تا آنجا که می توانیم به عنوان یک LP ارزش افزوده کنیم. وقتی Plexo Capital را راه اندازی کردم ، GV بیرون آمد [where Toney was an investor previously]، متوجه شدم منابع بسیار زیادی که ما در آنجا داشتیم وجود دارد. من مجبور نبودم به بسیاری از امور پشتی فکر کنم زیرا تیم های مالی و حقوقی و عملیاتی برای رسیدگی به همه موارد مربوط به گزارش و جمع آوری اسناد برای معاملات وجود داشت. همچنین ، Alphabet تنها LP GV است ، بنابراین نیازی به جمع آوری کمک نیست. وقتی برای راه اندازی Plexo Capital بیرون آمدم ، [it was eye-opening]به

TC: مزیت شما برای جمع آوری این پلت فرم چیست؟ آیا در مدیران پذیرفته شده در گروه سهمی دریافت می کنید؟

LT: چند مزیت وجود دارد که ما آنها را بسیار جدی می گیریم. شماره یک ، ما دوست داریم از آنچه در بازار اتفاق می افتد آگاه باشیم و این راهی برای به دست آوردن نقطه تماس دیگر با پزشکان عمومی است تا بطور جهانی درک کنند که نظر آنها در مورد جمع آوری صندوق چیست و مشخصات افراد چیست [and] آنها چه نوع فرصتهایی را هدف قرار می دهند.

این نیز واقعاً راه خوبی برای پس دادن ما است. برای مدت طولانی ، اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد این گذار از تبدیل شدن به یک سرمایه گذار بزرگ به حلق آویز کردن شخص و تبدیل شدن به یک مدیر صندوق عالی کمی پنهان بوده است. من خوش شانس بودم که افرادی مثل جورجین پرکینز را داشتم [a longtime former director of private equity at the Stanford Management Company] واقعاً به من کمک کنید تا همه این تفاوت های ظریف را درک کنم. اما موارد زیادی وجود دارد که معلوم نیست. مردم واقعاً آنچه را که نمی دانند نمی دانند. هیچ نوع کتاب جامع “VC Fund Management for Dummies” وجود ندارد.

TC: آیا شما سرمایه گذار این صندوق ها هستید؟ آیا این بخشی از معامله است؟

LT: ما در برخی موارد به برخی متعهد شده ایم [of the funds] و در موارد دیگر ، نداریم. اما هیچ هزینه ای وجود ندارد ، هیچ کاری نمی کنیم که از نظر اقتصادی ترجیحی داشته باشیم.

هدف این است که بتوانیم جامعه ای در بین جامعه ایجاد کنیم [cohort] بتوانند ماژول های موجود در وب سایت – محتوای ویدئویی – را با سرعت دلخواه خود مرور کنند. سپس با گروه ، ما این افراد را به موضوعات انتخابی مانند ، به عنوان مثال ، ایجاد نمونه کارها ، یا نحوه شناسایی یک دفتر خانوادگی ، یا چگونگی تنظیم یک استراتژی برای بازار عمیق تر می کنیم. ما همچنین به برخی از متخصصان خود در تیم Plexo Capital دسترسی می دهیم. ویشال [Tripathi]که مدیر مجموعه ما است ، با پزشکان عمومی به صورت تک به تک بر اساس نمونه کارها کار می کند. ما کوجی داریم [Chahal] که روابط سرمایه گذاران را برای Plexo Capital اداره می کند ، و با هر پزشک عمومی می نشیند و فهرستی از LP های آینده نگر را تهیه می کند ، سپس به پزشکان عمومی با رویکرد مناسب برای دسترسی به LP ها کمک می کند. به به

TC: آیا این افراد باید افرادی باشند که برای سرمایه اولیه خود کار می کنند؟ احتمالاً بسیاری از افراد در حال راه اندازی صندوق دوم هستند که می توانند از کمک نیز استفاده کنند.

LT: ما به تازگی اولین گروه خود را تکمیل کردیم که حدود 13 پزشک عمومی از حدود 10 شرکت داشتیم ، و آنها در بیشتر موارد ، [working] در صندوق یک ما می خواهیم این مورد را برای افرادی که در حال ظهور مدیرانی هستند که به دنبال انجام اولین یا دومین صندوق خود هستند – این نقطه شیرین ماست.

اما چه این صندوق اول باشد یا صندوق پنجم ، هرکسی که می خواهد به محتوای منبع باز دسترسی داشته باشد می تواند برای آن ثبت نام کند. این یک سفر است. این یک فرایند ایستا نیست من هنوز دارم خودم یاد می گیرم.