این بیماری همه گیر نیاز به سرمایه گذاری در بنیانگذاران زن – TechCrunch – را مورد توجه قرار داد

بدون تردید ، همه گیری کووید -19 آثار فاجعه باری در جوامع ، سیستم های آموزشی ما و از همه مهمتر ، مشاغل ما و کل اقتصاد جهانی ایجاد کرد.

این همه گیری همچنین تأثیر نامتناسبی بر مشاغل زنان داشته است: ما 1.8 برابر بیشتر از مردان از کار اخراج می شویم. همچنین لازم به ذکر است که همه گیری باعث افزایش چشمگیر نیاز به خدمات مراقبت از کودک در خانه شده است.

زنان که به طور سنتی خانه دار بودند ، دو برابر مردان برای ماندن در خانه شغل خود را ترک کردند و داده های جمع آوری شده تا سال 2020 نشان می دهد که کاهش قابل توجهی در بودجه سرمایه گذاری برای شرکت های نوپای تحت رهبری زنان وجود دارد.

در سال 2019 ، تقریبا 2.8 درصد از بودجه VC برای سرمایه گذاری در استارتاپ های تحت رهبری زنان استفاده شد. این در حالی است که آمار نسبتاً پایینی در نظر گرفته می شود ، اما این میزان سرمایه گذاری برای زنان بسیار بالا بوده است. با این حال ، آمارهای Crunchbase 2020 نشان داد که میزان بودجه VC که برای استارتاپ های تحت رهبری زنان اختصاص یافته است به 2.3 کاهش یافته است. وقتی واقع بینانه به آن نگاه کنیم ، این عقب نشینی “جزئی” در واقع پیشرفت زنان در VC را پنج تا 10 سال به تأخیر انداخت.

بسیاری از زنان در سرمایه گذاری خطرپذیر می دانند که انتظار برای فرصت های آینده هرگز به اندازه ایجاد فرصت های شما کارآمد نیست. به عنوان یک سرمایه گذار باتجربه ، سرمایه گذار خطرپذیر و شریک بنیانگذار ، فرصتهای بی نظیری برای سرمایه گذاری در صنایع و طاقچه های مختلف به من ارائه شده است. در حالی که من سالها صرف ایجاد فرصتهای شخصی خود در زمینه سرمایه گذاری با جمع آوری و راه اندازی وجوه کرده ام ، نادیده گرفتن تأثیراتی که زنان در VC در طول دوره همه گیری با آن روبرو بوده اند را غیرممکن می دانم.

قبل از همه گیری ، زنان در VC گام های ثابت و فوق العاده ای برداشته بودند. از سال 2019 ، زنان در VC تقریباً 12.4 of از کل تصمیم گیرندگان در شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایالات متحده را تشکیل می دادند که تقریباً 3.5 درصد از داده های جمع آوری شده در سال 2018 افزایش یافته است. با وجود افزایش ورود زنان به نیروی کار VC ، نه همه زنان. کار در VC مجاز است در شرکت های خود تصمیم گیری کند. بر اساس تحلیل Axios ، از 351 شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در ایالات متحده ، تنها 34 شرکت دارای دو یا چند زن در موقعیت های تصمیم گیری بودند.

با وجود این موانع ، من معتقدم که یک رویکرد استراتژیک و مشارکتی برای ایجاد فرصت های بیشتر برای زنان پس از COVID-19 وجود دارد.

سرمایه گذاری خطرپذیر به طور تصاعدی در حال رشد است. به عنوان مثال ، آمار Crunchbase نشان می دهد که ارزش سرمایه گذاری در شهر من هوستون ، تگزاس ، در چهار سال گذشته سه برابر شده است. سرمایه گذاری ها از 284 میلیون دلار در سال 2016 به نزدیک به 800 میلیون دلار در سال 2021 رسید. این رشد فوق العاده مستلزم حمایت از استعدادهای مختلف از همه زمینه ها به منظور ایجاد سرمایه گذاری های بلندمدت و پایدار در آینده است.

از سال 2021 ، تنها 6 درصد از صنعت VC از زنان آسیایی تبار تشکیل شده است ، مانند من ، بنابراین من عمیقا با چالش ها و سختی های ناشی از شکستن موانع در VC همدلی دارم.

من مأموریت خود را برای توانمندسازی و ارتقاء افراد از هر رده و به ویژه زنان تعیین کرده ام. این در نهایت باعث شد که من یک تیم متنوع از متخصصان با تجربه بسازم ، با 90 those از آن افراد از قومیت های مختلف. با سرمایه گذاری در یک تیم متنوع ، در نهایت نتایج بیشتری در سطح درآمد و تنوع در سراسر VC به دست می آوریم.

هنگامی که سرمایه گذاران خطرپذیر در موقعیت های قدرت تصمیم گیری قرار می گیرند ، در واقع دو برابر بیشتر احتمال دارد که در تیم های بنیانگذار یا استارتاپ های مختلف و تحت رهبری زنان سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این ، زنان تجربیات شخصی دارند که مردان اغلب از آن غافل می شوند. این تجربیات برای زنان در VC بسیار ارزشمند است زیرا به ما امکان می دهد مشکلات نادیده گرفته شده را بیشتر بشناسیم و اندازه بازار را درک کنیم. علاوه بر این ، سرمایه گذاری زنان بر روی زنان می تواند شانس یک شرکت تحت رهبری زنان را که در آینده یک شرکت رکورد شکن یا دسته بندی می کند ، افزایش دهد.

در واقع ، مطالعه ای که توسط کافمن فالوز انجام شد نشان داد که وقتی استارتاپ های تحت رهبری زنان بودجه دریافت می کنند ، احتمالاً نرخ درآمد بالاتری را تقریباً دو برابر ارزش سرمایه گذاری اولیه ارائه می دهند. از آنجا که به زنان بیشتر از آنچه بله گفته می شود “نه” گفته می شود ، زنان به احتمال زیاد برنامه های تجاری قوی تر و مشخص تری برای اجرای اهداف و استراتژی های خود ایجاد می کنند. در طول دوران مشاغل زنان ، من همچنین افزایش انعطاف پذیری ، سازگاری و نوآوری را یافته ام – همه اینها ویژگی های بسیار ارزشمندی در هنگام کار در VC هستند.

مطالعه Kauffman Fellows همچنین نشان داد که زنان مersسس یا زنان در VC دو برابر زنان شاغل در شرکت های نوپای خود استخدام می کنند. این مطالعه همچنین بیان کرد که زنان برای شرکت هایی که تمرکز خود را بر ایجاد تأثیر جهانی یا مشارکت اجتماعی و همچنین ایجاد روابط طولانی مدت با نیروی کار خود می گذارند ، کار می کنند.

همان مطالعه نشان داد که استارتاپ هایی که م founderسس زن و مرد دارند ، شش برابر بیشتر احتمال دارد که کارکنان زن را استخدام کنند.

با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که راه حل ایجاد فرصت های بیشتر برای زنان در VC ، حتی در جامعه پس از COVID ، تنها از حمایت از مشاغل متعلق به زنان نیست ، بلکه از افشای اسطوره های نهادی و سیستمیک ، تعصبات ، تعصبات است. و الگوهای تفکری که مانع سرمایه گذاری شرکت های VC و مردان در نقش های تصمیم گیری در استارتاپ های تحت رهبری زنان می شود.

برای دستیابی به این هدف ، بهترین رویکرد تمرکز بر مدل های تجاری انسان محور است. این مدلها به دلیل تمرکز بر برآورده ساختن نیازهای اجتماعی مانند ایجاد وظایف شغلی اضافی ، افزایش میزان رضایتمندی کارکنان و ایجاد یک محیط کاری سالم که کارکنان را از طریق فرصتهای پیشرفت شغلی حمایت و توانمند سازد تمرکز می کنند.

سرمایه گذاری خطرپذیر به هیچ وجه یک صنعت امن نیست. شجاعت ، همدلی ، شهود ، عزم و انعطاف پذیری لازم است تا به عنوان یک سرمایه گذار واقعاً پیشرفت کرده و به مرور زمان موفق شوید. با توجه به ماهیت مخاطره آمیز VC ، به هیچ وجه نمی توان به طور قطع دانست که چه چیزی موفقیت و سودآوری را به همراه خواهد داشت.

با این حال ، تجربه شخصی من در VC فقط ثابت کرده است که ریسک کردن منجر به نوآوری بیشتر و گامهای تکاملی می شود. وقت آن است که این ریسک را برای زنان انجام دهیم و روی آینده روشن تری در VC شرط بندی کنیم.