این برنامه که توسط Marissa Mayer و Peter Thiel پشتیبانی می شود، متون را رساتر می کند

“رسانه پیام است” عبارت رایج است، اما کارآفرین الکسیس تراینا معتقد است که پیام ها، خود – پیام های متنی – نیز شایسته توجه هستند.

Traina مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران HiNOTE است، برنامه‌ای که به افراد کمک می‌کند پیام‌هایی را ایجاد کنند، در پس‌زمینه‌های شخصی‌سازی شده از هر چیزی، از یک لیوان شراب با سرک‌خورده گرفته تا صفحه نوت بوک سربرگ مارک دار، پیام‌ها را تنظیم کنند. او در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت، ایده این است که او هر روز بلند نمی‌شود و لباس سبز، آبی و خاکستری نمی‌پوشد – پس چرا پیام‌های متنی ما به آن رنگ‌ها می‌چسبند؟

تراینا که شرکت را با هم بنیانگذار و همسرش تروور ساخته است، گفت: «مردم به دنبال یافتن راه‌های جدیدی برای اتصال راه‌های جدید برای معرفی خود هستند. “حتی به صورت حرفه ای، این است که بتوانید با پولیش و نمایندگی ارتباط برقرار کنید.”

از زمان راه‌اندازی در سال 2022، 1 میلیون HiNOTE توسط کاربران با بیش از 2000 نوع یادداشت به اشتراک گذاشته شده است که می‌توان آنها را در برنامه شخصی‌سازی کرد. این شرکت همچنین در حال کار بر روی همکاری با نام تجاری و خالق است – فکر کنید پیام دیجیتال مطابق با زیبایی شناسی اینفلوئنسر مورد علاقه شما است – و تاکنون 20 معامله انجام داده است.

ترینا می‌گوید که اکثر کاربران زن هستند و بین 25 تا 65 سال سن دارند. او برخی از متداول‌ترین ویژگی‌ها را در میان کاربران اولیه فهرست کرد: آنها 15 کارت تبریک در سال ارسال می‌کنند، اشتراک Canva دارند و پست بدون کاغذ می‌فرستند. درست در کنار کارت های تعطیلات Minted دعوت می کند.

بیان خود در قالب پیام های متنی شرط خاصی برای افرادی است که می خواهند از سبک های ارتباط دیجیتال خود بیشتر استفاده کنند. اما خیلی هم جدید نیست. ایموجی ها در اواخر دهه 1990 ایجاد شدند و هنوز هم امروزه بخشی از فرهنگ لغت ما هستند. میم‌ها که به‌راحتی در سرویس‌های آنلاین و حتی در برخی از برنامه‌های پیام‌رسان مانند Groupme منتشر می‌شوند، همچنان راهی سرگرم‌کننده برای اشتراک‌گذاری پیام هستند. و، به عنوان یک سرخپوست آمریکایی، مطمئناً می‌توانم به شما بگویم که چقدر معمول است که در طول هر تعطیلات یا مناسبت زندگی، عکسی را که شبیه به یک میلیون عکس است، با متن روی آن قرار دهید.

ما به‌عنوان انسان، دهه‌هاست که از متن‌های مبتنی بر حباب دور شده‌ایم. هک، یک فیل به ارزش 40 میلیارد دلار در اتاق وجود دارد: Canva.

Traina گفت که Canva به یک ابزار ارزشمند در فضای سازمانی تبدیل شد زیرا ابزارهای ساده شده را به ارتباطات تجاری آورد.

او گفت: «چیزی که در مورد آن دیدم این بود که هنوز روی دسکتاپ بود، و اغلب 9 تا 16 ضربه می زد تا محصول شما وارد کار شود. او می‌گوید: «من برای ما فهمیدم که این جادو در وهله اول تلفن همراه است، ایجاد آن آسان است و برای افراد ارتباطی روزمره.»

مطمئناً، HiNOTE به خرید کمتری نسبت به برنامه‌ای مانند Canva نیاز دارد – به معنای واقعی کلمه، زیرا در حال حاضر رایگان است. ایجاد یک حساب کاربری و شروع استفاده از یادداشت‌های شخصی‌سازی شده چند دقیقه طول می‌کشد. هنگامی که یادداشتی را در برنامه ویرایش می کنید، می توانید آن را از طریق متن با یک کلیک به اشتراک بگذارید.

واضح است که پیام‌های شخصی‌سازی شده در میان برخی محبوب است، بنابراین سوال HiNOTE بیشتر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یکپارچه بخشی از رفتار روزمره کاربر است. بخشی از آن شامل دانستن اینکه بیان چه چیزی از طریق یک تصویر با متن پوشیده شده منطقی است و ارسال سریع چه چیزی منطقی است.

Traina تعدادی از موارد استفاده برای HiNOTE را فهرست کرد و نشان داد که محبوب‌ترین دسته یادداشت‌ها «یادداشت روزمره» است که تصاویری را ارائه می‌دهد که از کسی می‌خواهد سریع با شما تماس بگیرد، پیام‌های تولد با علامت‌های شخصی‌شده و موارد دیگر.

واضح است که در گفتگوی ما، تراینا فقط از یک HiNote استفاده کرد: برای اینکه بگوید او مشتاقانه منتظر تماس ما است. فراتر از آن، ما به متون چسبیدیم. واضح است که به همان اندازه که از یک میم خوب لذت می بریم، این تنها راهی نیست که خودمان را بیان کنیم. گاهی اوقات یک متن کار می کند. HiNOTE در حال یافتن تناسب اولیه محصول با بازار است، اما آشکارا با گروهی از سرمایه گذاران رده بالا طنین انداز شده است.

HiNOTE تا به امروز 1.9 میلیون دلار سرمایه نامعلومی را از سرمایه‌گذاران فرشته‌ای که به اخلالگران معروف هستند، از جمله ماریسا مایر، دیک کاستولو، مارک بنیوف، یوری میلنر، پیتر تیل و سارا کونست جذب کرده است.

مایر، مدیر عامل سابق یاهو و موسس Sunshine، از طریق ایمیل به TechCrunch گفت که او “هدف تلاش برای گرفتن چیزهای معمولی (مانند پیامک) و افزودن غنا و بیان به آن را دوست دارد. او HiNOTE را با دیگر سرمایه‌گذاری‌های فرشته‌اش، که شامل Uber، Square، Minted و Figma می‌شود، مقایسه کرد. همه “مشکلات گسترده مصرف کننده را با رویکرد اکوسیستمی به روشی زیبا و ساده حل کردند.”

دور مقدماتی به تیم کمک می کند برخلاف برخی از همتایان مرحله اولیه خود، از نیاز به کسب درآمد فوری اجتناب کند.

Traina گفت: «مانند بسیاری از شرکت‌های مصرف‌کننده در مراحل اولیه، ما بر ارائه یک محصول شگفت‌انگیز و چسبنده به کاربران خود متمرکز شده‌ایم – و در آینده، مدل‌های درآمد ثابت زیادی برای پلتفرم‌های مصرف‌کننده با مقیاس وجود دارد.