اینستاگرام کاربران را ملزم می کند تا روز تولد خود را ارائه دهند – TechCrunch

در صورتی که اینستاگرام قبلاً این کار را نکرده باشد ، اینستاگرام شروع به تبلیغ کاربران می کند تا روز تولد خود را با این سرویس به اشتراک بگذارند. این شرکت امروز اعلام کرد که اکنون اعلانی را شروع می کند که از شما می خواهد روز تولد خود را برای شخصی سازی تجربه خود اضافه کنید. اما می توان این درخواست را چند بار قبل از تبدیل شدن به یک نیاز رد کرد. این شرکت توضیح می دهد که این حرکت بخشی از هدف بزرگتر اینستاگرام برای ایجاد ویژگی های ایمنی جدید با هدف کاربران جوانتر است. این شامل حفاظت از حریم خصوصی نوجوانان است که در اوایل سال جاری معرفی شد ، و همچنین برنامه بلند مدت اینستاگرام برای راه اندازی نسخه ای از خدمات خود برای کاربران زیر 13 سال.

در ماه مارس امسال ، اینستاگرام ویژگی های جدیدی را ارائه داد که تماس بزرگسالان را از طریق برنامه خود دشوارتر می کرد. سپس در ماه جولای ، این شرکت تغییرات گسترده تری را در تنظیمات پیش فرض برای کاربران زیر 16 سال اعلام کرد. در حال حاضر حساب این کاربران به صورت “خصوصی” پیش فرض شده و حساب های آنها از پیشنهاد شدن در جاهای دیگر برنامه محدود می شود. همچنین اکنون بزرگسالانی را که حساب های آنها به عنوان “مشکوک بالقوه” پرچم گذاری شده است ، از دسترسی به سایر افراد زیر سن قانونی یا تعامل با پست های آنها منع می کند.

از این هفته ، اینستاگرام می گوید کاربرانی که هنوز روز تولد خود را به اشتراک نگذاشته اند ، با باز کردن برنامه اینستاگرام ، اعلان های پاپ آپ را مشاهده می کنند.

این اعلان ها چند بار ظاهر می شود ، اما در برخی موارد ، کاربران دیگر نمی توانند با ضربه زدن روی “Not Now” پیام را رد کنند. در عوض ، در نهایت برای ادامه استفاده از اینستاگرام ، همه باید روز تولد خود را به اشتراک بگذارند.

همچنین این شرکت اکنون از شما درخواست می کند که در صورت برخورد با پستی با صفحه هشدار ، اطلاعات روز تولد خود را به اشتراک بگذارید. این صفحه ها ، که محتوایی را که به عنوان حساس یا گرافیکی پرچم گذاری شده است پنهان می کنند ، جدید نیستند. اما اینستاگرام هرگز قبل از نمایش محتوای پنهان ، تولد کاربر را درخواست نکرده است.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

فرم ورود تولد به خودی خود پیچیده نیست. شما به سادگی ورق بزنید تا ماه ، روز و سال تولد خود را انتخاب کنید.

البته ، معمولاً بچه ها بر روی این فرم های ورود دروغ می گویند تا هنگام ثبت نام در برنامه ها از محدودیت ها عبور کنند. در این زمینه ، اینستاگرام فناوری هوش مصنوعی را توسعه داده است تا به آن در شناسایی حساب هایی که بچه ها ممکن است دروغ گفته باشند ، کمک کند. به عنوان مثال ، ممکن است بتواند بر اساس نظرات گذاشته شده در پست های “تولدت مبارک” ، جایی که ممکن است به سن کاربر اشاره شود ، تولد شخصی را استنباط کند. این شرکت همچنین به برنامه های بیشتری در این زمینه اشاره می کند و اشاره می کند که چگونه بعداً کاربران باید سن خود را تأیید کنند وقتی فناوری فیس بوک بر اساس سیگنال های دیگر ناسازگاری بین سن ارائه شده توسط کاربر و سن واقعی آنها را تعیین می کند.

اینستاگرام می گوید که این فناوری هنوز در مراحل اولیه است ، اما شامل منویی از گزینه ها است که به افراد اجازه می دهد سن خود را تأیید کنند.

نیاز به داشتن روزهای تولد کاربران تنها به منظور تقویت ویژگی های محافظت از نوجوانان نیست. اینستاگرام همچنین در تلاش است تا برنامه خود را برای کاربران جوان تر به ارمغان بیاورد – تصمیمی که با واکنش خصمانه قانونگذاران و گروههای حمایت از مصرف کنندگان روبرو شد. علاوه بر این ، سن یک نقطه داده مهم برای هدف قرار دادن تبلیغات است. حتی وقتی اینستاگرام توانایی بازاریابان را برای هدف قرار دادن نوجوانان با استفاده از داده های مورد علاقه یا فعالیت آنها در برنامه های دیگر کاهش می دهد ، همچنان به هدف گیری تبلیغات بر اساس سن ، جنسیت و موقعیت مکانی در گروه های سنی ادامه می دهد.

این شرکت در حال حاضر یکی از چندین شرکت حفاظتی اضافی برای کاربران نوجوان جوان است که پیش از مقرراتی که آنها را مجبور به این کار می کند ، اعمال شده است. طی سال جاری ، TikTok ، YouTube و Google همچنین تغییراتی در نحوه استفاده نوجوانان جوان از خدمات خود و نحوه هدف قرار دادن آنها توسط تبلیغات ، در پیش بینی سرکوب مقررات اعلام کرده اند. در حالی که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های ایمنی نوجوانان خود را به طور مستقل ایجاد کرده اند ، تغییرات تا حد زیادی محدود کننده تنظیمات پیش فرض برای کاربران نوجوان جدید بوده است.

اینستاگرام می گوید اعلان های پاپ آپ تولد جدید این هفته در برنامه تلفن همراه ظاهر می شود و در هفته های آینده برای دسترسی بیشتر کاربران به پخش خود ادامه می دهد.