اینستاگرام پس از واکنش شدید انتقادی ، نسخه بچه ها را روی یخ قرار می دهد – TechCrunch

رئیس اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که نسخه برنامه ریزی شده نرم افزار رسانه های اجتماعی را که برای کودکان زیر 13 سال “برنامه ریزی شده است” متوقف می کند. این تحول به دلیل گزارش انتقادی در وال استریت ژورنال صورت می گیرد که اسناد داخلی را کشف کرد که نشان می دهد شرکت متعلق به فیس بوک می دانست که خدمات رسانه های اجتماعی باعث ایجاد اضطراب و مشکلات روحی در دختران نوجوان شده است.

مدیرعامل اینستاگرام ، آدام موسری ، امروز در یک موضوع توییتری به گزارش WSJ اشاره می کند-اما او سعی می کند تأثیر روزنامه نگاری تحقیقی را کم کند و در پی آن است که “مکث” را عمداً و متفکرانه در مقابل واکنش وحشت زده به افشاگری های بسیار منفی بچرخاند. در مورد تأثیر خدمات بر سلامت روانی دختران جوان.

WSJ یک اسلاید تحقیق داخلی از سال 2019 به دست آورد – که در آن والدین اینستاگرام فیس بوک اذعان داشت “ما از هر سه دختر نوجوان مسائل مربوط به تصویر بدن را بدتر می کنیم.”

ماسری در این باره می نویسد: “ما پروژه خود را برای ایجاد تجربه اینستاگرام برای tweens ، که اغلب با عنوان” Instagram Kids “شناخته می شود ، متوقف می کنیم. سری توییت ها امروز.

“این تجربه هرگز برای بچه ها نبود. ما در حال طراحی تجربه ای برای tweens (10-12 سال) بودیم ، و هرگز قرار نبود امروز شبیه به Instagram امروز باشد. والدین بین این دو حساب تأیید می کنند و بر کسانی که آنها را دنبال می کنند ، چه کسانی آنها را دنبال می کنند ، چه کسانی به آنها پیام می دهند ، زمان صرف شده و غیره نظارت می کنند.

“اما این پروژه قبل از اینکه بفهمیم چه چیزی خواهد بود به بیرون درز کرد. مردم از بدترین ها می ترسیدند و ما در آن مرحله پاسخ های کمی داشتیم. گزارشات اخیر WSJ باعث نگرانی بیشتر شد. واضح است که ما باید زمان بیشتری را در این زمینه صرف کنیم. “

اگر “وقت گذاشتن بیشتر” یک تصور “هرگز” است ، نتیجه گیری موسری ممکن است مورد استقبال بسیاری از گروه های حمایت از کودکان و ذینفعان قرار بگیرد که ماه هاست از فیس بوک می خواهند این طرح را کنار بگذارد.

به عنوان مثال ، در ماه مه ، دادستان کل 44 ایالت و سرزمین آمریکا با ارسال نامه ای به فیس بوک از آن خواستند تا برنامه خود برای اینستاگرام زیر 13 سال را کنار بگذارد.

با این حال ، ماسری قبلاً به دنبال کاهش نگرانی ها در مورد تأثیر منفی برنامه بر نوجوانان بوده است – آنها را “بسیار کوچک” دانست ، همانطور که در اوایل این ماه گزارش کردیم.

“منتقدان این را به عنوان یک امتیاز می دانند که این پروژه یک ایده بد است. این تمام نیست. خب ، باکلاس بمانید ، ماسری…

غول رسانه های اجتماعی در یک اطلاعیه اضافی که همراه با اخبار تیتراژ برانگیز اینستاگرام است (به قول موسری) ، فاش می کند که آن را “کنترل اختیاری والدین برای نوجوانان” می سازد.

در زمان نوشتن پیوند به پست وبلاگ اینستاگرام در مورد این تغییر ، کار نمی کرد ، بنابراین جزئیات کمی وجود دارد-اما این حرکت نشان می دهد که شرکت متعلق به فیس بوک به دنبال افشاگری هایی که طبق گزارش WSJ از داخلی خود ، گرما را احساس می کند. 32٪ از دختران نوجوان گزارش داده اند که اینستاگرام باعث بدتر شدن تصویر بدن آنها شده است.

گزارش WSJ همچنین اشاره کرد که از بین شرکت کنندگان در تحقیق که افکار خودکشی را تجربه کرده بودند ، 13 درصد از نوجوانان انگلیسی و 6 درصد از نوجوانان آمریکایی علاقه خود را برای کشتن خود به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط کردند.

در یک اسلاید داخلی دیگر آمده است: “نوجوانان اینستاگرام را مسئول افزایش میزان اضطراب و افسردگی می دانند.” “این واکنش در همه گروه ها بدون هیچ گونه پیش بینی و سازگاری بود.”