ایمپلنت های هوشمند 8.7 میلیون دلار برای کمک به رشد ستون فقرات جمع آوری می کند – TechCrunch

جراحی ستون فقرات در بهترین مواقع برای افراد ضعیف نیست ، اما ایمپلنت های هوشمند 7.5 میلیون یورو (8.7 میلیون دلار) جمع آوری کردند تا جراحی ستون فقرات دردی در پشت نداشته باشد. اولین کاربرد ایمپلنت های هوشمند این شرکت در جراحی همجوشی ستون فقرات است – جایی که دو یا چند مهره برای بهبود ثبات ، اصلاح ناهنجاری یا کاهش درد به طور دائم به هم متصل هستند. در سطح جهان ، بیش از یک میلیون از این جراحی ها انجام می شود ، اما به دلیل خطر عوارض و یا ادامه درد پس از عمل ، به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته می شود.

ایمپلنت های هوشمند از وسایل الکترونیکی قابل کاشت بی سیم برای تحریک ، هدایت و نظارت بر رشد استخوان استفاده می کند. این شرکت خاطرنشان می کند که مدیریت مدرن پس از عمل ، وابستگی بالقوه طولانی مدت به فیزیوتراپی و/یا مسکن ها است. ایمپلنت های هوشمند به بازار اضافه می شود تا راه حل پیشرفته تری را به این ترکیب اضافه کند.

ایمپلنت های هوشمند و فعال این شرکت اولین دستگاه هایی در این دسته نیستند. با ضربان ساز و کاشت حلزون گوش که به ترتیب از دهه 1950 و 1970 در دسترس بوده است ، آشنا خواهید بود. نوآوری ایمپلنت های هوشمند در ایجاد راه حلی است که نیازی به سیم یا باتری ندارد. این محصول با همان روش جراحی استاندارد ایمپلنت های فعلی بین مهره ها قرار می گیرد.

سپس ایمپلنت از طریق القایی به بیرون متصل می شود ، درست مانند نحوه استفاده تلفن شما از پد شارژ بی سیم. این یک میدان الکتریکی ایجاد می کند که باعث تحریک و هدایت رشد استخوان می شود.

جان زلمر ، مدیر عامل ایمپلنت های هوشمند گفت: “من این جراحی را برای هیچکس آرزو نمی کنم ، اما اگر مجبور به انجام آن هستید ، باید مطمئن شویم که نتایج تا آنجا که می تواند خوب باشد.”

الکترودهایی که برای تحریک استفاده می شوند نیز می توانند به عنوان حسگر استفاده شوند. این دستگاه از یک ایمپلنت ارتوپدی استاندارد با جادوی اضافی استفاده می شود. در این حالت ، جادو تعدادی الکترود است که می تواند برای تنظیم عصبی برای کمک به رشد استخوان ، همراه با برخی آنتن ها و وسایل الکترونیکی برای کنترل همه آنها استفاده شود. پس از جراحی همجوشی ، بیماران کرست نخاعی می پوشند تا همه چیز را در جایی که باید در نظر گرفته شود – و این مکان مناسبی برای نگه داشتن واحد های قدرت و کنترل دستگاه است.

زلمر توضیح می دهد که ایمپلنت های هوشمند تقریباً به عنوان یک اثر جانبی تحریک رشد استخوان ، جنبه حسگر معادله را دریافت می کنند. او توضیح می دهد که دستگاه می تواند اندازه گیری امپدانس را انجام دهد. استخوان عملکرد خوبی ندارد ، بنابراین هنگامی که مواد پیوند به تدریج با استخوان در بدن جایگزین می شوند ، امضای الکتریکی تغییر می کند و در این فرایند می توانید رشد استخوان را اندازه گیری کنید.

اریک زلمر ، جان زلمر و مارتین لارسون ، بنیانگذاران ایمپلنت های هوشمند. اعتبار تصویر: ایمپلنت های هوشمند

محصول این شرکت-که SmartFuse نامیده می شود-به تازگی از FDA نام یک دستگاه دستیابی به موفقیت را دریافت کرده است ، که در میان چیزهای دیگر به این معنی است که آژانس دولتی معتقد است که “این دستگاه درمان یا تشخیص م effectiveثرتری از بیماریهای تهدید کننده زندگی یا ناتوان کننده انسان را فراهم می کند. شرایط. ” این شرکت توضیح می دهد که برای مشارکت در این برنامه ، آزمایشات روی حیوانات بزرگ بر روی گوسفند را تکمیل کرد ، که سه برابر رشد استخوان را نشان داد و زمان جوش خوردن را تا 50 درصد کاهش داد.

Zellmer ، که اشاره می کند که اکثر BDD ها بر اساس آزمایشات انسانی انجام شده اند ، می گوید: “بسیار غیر معمول است که یک نام تجاری دستیابی به موفقیت را بر اساس داده های پیش بالینی دریافت کنیم.” “قطعاً وقتی خبر را دریافت کردیم ، رقص بزرگی در اطراف دفتر انجام دادیم.”

این شرکت تا کنون برای آزمایشات خود از گوسفند استفاده کرده است – گوسفند یا بز رایج ترین حیوانات برای آزمایشات ارتوپدی هستند. این شرکت قصد دارد اولین آزمایشات بالینی انسانی خود را در سال 2023 انجام دهد.

“پس از اینکه یکی از اعضای خانواده از نتایج ضعیف رنج می برد ، تصمیم گرفتیم به این مشکل سخت رسیدگی کنیم. ما می دانستیم که راه حل ما تنها در صورتی کار می کند که تیم ما دارای دانش قوی ، تعهد بلند مدت و اگر بتوانیم فناوری خود را در شیوه های فعلی (استاندارد مراقبت) جراحان متناسب قرار دهیم ، “گفت زلمر. “ما در حال حاضر بیش از نیمی از راه را برای عرضه محصول خود SmartFuse به بازار داریم و تصمیم FDA تأیید این است که رویکرد ما سالم بوده است.”

این شرکت بخشی از برنامه فناوری SOSV HAX بود ، قبل از فارغ التحصیلی و اعلام اینکه امروز دور نهایی خود را می بندد. این مبلغ 4.5 میلیون یورو (5.2 میلیون دلار) از شتاب دهنده EIC اتحادیه اروپا با مشارکت SOSV و 3 میلیون یورو اضافی (3.5 میلیون دلار) از گروه سرمایه گذاران فرشته سوئدی جمع آوری کرد.

“ما در سال 2015 با شریک SOSV بیل لیائو ملاقات کردیم و از آن زمان او از ما حمایت می کند. این زمان زیادی برای یک شرکت سرمایه گذاری است و آنها واقعاً کار شگفت انگیزی را انجام داده اند ، هم از نظر کمک به ما از منظر عملیاتی ، و هم از آن زمان در هر دور از ما حمایت کرده اند. ” “من فکر می کنم این دیدنی است: ما اینجا کار بسیار سختی را انجام می دهیم. این یک دستگاه کلاس 3 است ، یک دستگاه قابل کاشت فعال با سیستم تحریک. کاری که ما انجام می دهیم کاملاً جدید است و آوردن آن به حوزه ارتوپدی بینایی و جرات را نشان می دهد. “

“ایجاد فناوری کاشتنی به سختی ممکن است ، و ایمپلنت های هوشمند در پیشرفت خود فوق العاده ثابت بوده اند. بیل لیائو ، شریک عمومی SOSV ، می گوید: ما مفتخریم که از آنها در این سفر برای کمک به میلیون ها بیمار و خدمات رسانی به بازاری که در چند سال آینده به 9 میلیارد دلار می رسد ، حمایت می کنیم.