ایستگاه F یک برنامه آنلاین برای آموزش نسل بعدی کارآفرینان – TechCrunch اضافه می کند

ایستگاه F ، پردیس بزرگ استارتاپی واقع در پاریس ، در حال راه اندازی یک جزء آنلاین به نام راه اندازی توسط ایستگاه F است. با این برنامه جدید ، کارآفرینان از هر نقطه ای می توانند شروع به کار کرده و تمام اصول اولیه را برای راه اندازی یک شرکت یاد بگیرند.

ایستگاه F در سال 2017 راه اندازی شد ، یک ساختمان عظیم است که قبلاً انبار حمل و نقل ریلی بود. این شرکت با صدها استارتاپی که از آنجا کار می کنند ، به یک نهاد شاخص برای جامعه فناوری در فرانسه تبدیل شده است.

روکسان ورزا ، مدیر ایستگاه F در رویداد راه اندازی امروز گفت: “از روز اول ، ایستگاه F همیشه به دنبال سهولت زندگی برای کارآفرینان بوده است.”

راه های زیادی برای پیوستن به جامعه ایستگاه F وجود دارد. و با این وجود ، ایستگاه F هنوز باید اکثر برنامه های کاربردی را رد کند. در حال حاضر ، حدود 9 درصد از کارآفرینانی که برای برنامه ایستگاه F درخواست می کنند ، پذیرفته می شوند. به همین دلیل است که ایستگاه F راه اندازی را راه اندازی می کند.

“راه اندازی یک راه جدید برای کارآفرین شدن است. این یک برنامه کاملاً آنلاین است ، به این معنی که می توانید از هر نقطه در جهان به آن دسترسی داشته باشید. ” “به معنای واقعی کلمه همه اصول اولیه برای راه اندازی یک شرکت است. وقتی این برنامه را به پایان می رسانید ، باید تمام این اصطلاحات دیوانه وار را درک کنید. “

اعتبار تصویر: ایستگاه F

سه آجر اصلی در پشت راه اندازی وجود دارد – محتوا ، ابزار و اجتماع.

تیم ایستگاه F با گفتگو با برخی از کارآفرینان و سرمایه گذاران مشهور در جامعه استارتاپی فرانسه ، تعداد زیادی فیلم و مقاله ایجاد کرده است. این محتوا به شما در درک صنعت فناوری کمک می کند.

افرادی که به برنامه راه اندازی می پیوندند همچنین می توانند به مجموعه ای از ابزارهای ضروری برای ایجاد یک استارتاپ با آزمایش رایگان و رده بندی رایگان دسترسی داشته باشند. ابزارها شامل Notion ، Asana ، Shopify ، Bubble و Qonto است.

در نهایت ، این برنامه بر اساس بازخورد همتا به همتا است. اعضا می توانند در یک انجمن Slack با یکدیگر صحبت کنند ، فهرست افراد و موارد دیگر را مرور کنند. اما قوی ترین جزء همتا به همتا این است که هنگام مرور برنامه باید به افراد بازخورد بدهید.

“در طول برنامه ، مراحل ساخت یک عرشه زمین را طی می کنید. این واقعاً مربوط به پرسیدن سوالات مناسب در مورد تجارت است. ” و سایر اعضا به شما بازخوردی در مورد زمین مسابقه شما می دهند.

هزینه راه اندازی 9.90 یورو در ماه است و کاربران می توانند هر زمان که بخواهند آن را لغو کنند. ایستگاه F امیدوار است بتواند 5000 تا 10.000 عضو جذب کند.

و شرکای تنوع ایستگاه F ، مانند Singa ، Les Déterminés ، La French Tech Tremplin و Fighters Program ، می توانند به این سرویس به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

با این برنامه آنلاین جدید ، ایستگاه F بر آموزش آنلاین تمرکز می کند. در حالی که تعداد زیادی از مردم می خواهند یک استارتاپ راه اندازی کنند ، هنوز یک منحنی یادگیری تند برای شروع وجود دارد.

افرادی که برنامه راه اندازی را تکمیل می کنند لزوماً راه اندازی ایجاد نمی کنند. اما حداقل آنها می توانند در مورد مدل کسب و کار یک شرکت نوپا ، تناسب بازار محصول و موارد دیگر صحبت کنند.

اعتبار تصویر: ایستگاه F

به روز رسانی در ایستگاه F

ایستگاه F در حال حاضر میزبان دهها برنامه راه اندازی مختلف است. برخی از برنامه ها توسط شرکا مدیریت می شوند ، در حالی که برخی دیگر مستقیماً توسط تیم ایستگاه F مدیریت می شوند.

شرکای فعلی شامل Ubisoft ، Microsoft ، Facebook و HEC Paris است. هر برنامه مجموعه ای از استارت آپ ها را انتخاب می کند که می توانند از ایستگاه F کار کنند و علاوه بر فضای اداری ، می توانند از هر دو شریک و ایستگاه F نیز شبکه کرده و از آنها امتیاز دریافت کنند. امروز ، ایستگاه F دو شریک جدید خود – Ecole 42 و CentraleSupélec را اعلام کرد.

مروان الفیتسه ، رئیس ایستگاه F ، گفت: “ما همچنین برنامه های داخلی خود را مدیریت می کنیم و سه برنامه داریم.”

برنامه Founders وجود دارد که در سال 2016 هنگامی که Varza از ایستگاه F در TechCrunch Disrupt رونمایی کرد ، اعلام شد. با استفاده از این برنامه ، استارتاپ های پیش از بذر و بذر که در هر سطح عمودی کار می کنند می توانند اعمال شوند.

“این برنامه ای است که توسط کارآفرینان ، برای کارآفرینان ، از روز اول طراحی شده است. الفیتسه گفت ، کل فرایند انتخاب توسط کارآفرینان مدیریت می شود. 130 کارآفرین معروف در حال حاضر در مراحل انتخاب شرکت می کنند.

ایستگاه F همچنین برنامه Fighters را اجرا می کند. این برنامه به طور خاص برای کارآفرینانی طراحی شده است که از زمینه های محروم برخوردار هستند. الفیتس گفت: “کارآفرینان خوب و بزرگ می توانند از هر زمینه ای باشند.”

تا کنون ، چهار گروه از استارتاپ ها در برنامه Fighters شرکت کرده اند. ایستگاه F در حال حاضر روی دسته پنجم کار می کند. برای اولین بار ، ایستگاه F یک حامی به این برنامه اضافه می کند. TikTok قرار است حامی گروه بعدی برنامه Fighters باشد.

سرانجام ، ایستگاه F اخیراً از سومین برنامه داخلی ، FemTech Program رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیداست ، این برنامه بر شرکت هایی که در زمینه سلامت زنان ، سلامت جنسی زنان و سایر موارد فعالیت می کنند تمرکز دارد.

ورزا در آن زمان به من گفت: “وقتی موضوع را بررسی کردیم ، فکر کردیم که این یک فرصت است و استارتاپ ها نیاز فوری به کمک دارند.” “این هنوز یک مقوله کمی شناخته شده است ، هنوز یک موضوع تابو است.”

اولین دسته از شرکت ها در برنامه FemTech ماه آینده به پردیس می پیوندند.