اگر می خواهی به من زنگ بزن، صدایم کن

شبکه پادکست TechCrunch برای دو Webbys در رده بهترین پادکست فناوری نامزد شده است. شما می توانید با رای دادن به Chain Reaction، که در دنیای وحشی کریپتو می کاود، به TechCrunch کمک کنید تا برنده شود. یا Found، که داستان‌های پشت سر استارت‌آپ‌ها را با نشستن با خود بنیانگذاران به شما می‌آورد. لطفا چند لحظه وقت بگذارید و اینجا رای دهید. رای گیری در 20 آوریل به پایان می رسد. (NB من میزبان Chain Reaction هستم، پس به برنامه من رای دهید!)

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

حدود 10 ماه پیش، بنیانگذار و مدیرعامل Solana، آناتولی یاکوونکو، از راه اندازی Saga، یک تلفن هوشمند اندرویدی مبتنی بر وب 3 خبر داد. این تلفن در حال حاضر در حال عرضه است و ما باید قبل از عرضه آن یکی را آزمایش کنیم.

برخلاف دستگاه‌های معمولی اندروید، Saga دارای ویژگی‌های web3 و «Solana dApp Store» است که در آن می‌توانید برنامه‌هایی را برای پلتفرم‌های web3 پیدا کنید.

این فروشگاه دارای تعداد انگشت شماری از برنامه های کاربردی است:

  • چهار کیف پول: Phantom، Solflare، Ledger و Squads
  • سه برنامه DeFi: Marinade.finance، Jupiter و Mango
  • سه برنامه NFT: Nokiamon، Minty Fresh و TIEXO
  • سه برنامه اجتماعی: Dialect، Audius Music و urFeed
  • و فضای کاری dApp

استیون لاور، مدیر مهندسی Solana Mobile، به TechCrunch گفت: این تلفن همچنین دارای یک آداپتور کیف پول تلفن همراه داخلی است که بخشی از Solana Mobile Stack (SMS) است که برای کاربران نامرئی است اما زیرساختی است که dApps را به کیف پول متصل می کند. او اضافه کرد که شبیه به اینکه MetaMask دکمه اتصال را روی کلاینت دسکتاپ خود دارد، این آداپتور یک “فناوری جامع” است که وب dApps را به دستگاه های تلفن همراه متصل می کند.

این دستگاه همچنین دارای یک ویژگی متمرکز بر وب 3 به نام Seed Vault است که در گوشی تعبیه شده است. کاربران می توانند یک عبارت اولیه را از یک کیف پول رمزنگاری دیگر وارد کنند یا یک عبارت جدید ایجاد کنند (سولانا ایجاد یک کیف جدید را توصیه می کند).

شما می توانید همه چیز در مورد آن در اینجا بخوانید.

این هفته در وب 3

با بازگشت ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌های رمزنگاری به زمین، سرمایه‌گذاران بزرگ به دنبال معامله هستند (TC+)

ممکن است سرمایه‌گذاری رمزارز در سه ماهه گذشته کاهش یافته باشد، اما سرمایه‌گذاران پشت سر بزرگترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در فضا به تفنگ خود پایبند هستند. لیدیا چیو، معاون توسعه کسب‌وکار در آزمایشگاه آوا، به TechCrunch+ گفت: «همیشه نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران برای کمک به استارت‌آپ‌ها وجود خواهد داشت تا بودجه مورد نیاز خود را دریافت کنند. او گفت که با بررسی نظارتی فعلی در فضا در کنار احساسات نزولی بازار، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

CeFi و DeFi در مواجهه با مقررات (TC+)

بزرگی کامل تأثیر نوسانات فعلی بازار در پی سقوط FTX هنوز ناشناخته است. دومینوها همچنان در حال سقوط هستند و پیش بینی اینکه چه تعداد پروژه و سازمان دیگر در نهایت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت دشوار است. آنچه مسلم است این است که چگونه کل صنعت تحت تأثیر قرار گرفته است و بحث در مورد مقررات ارزهای دیجیتال به خط مقدم تبدیل شده است.

توییتر با eToro همکاری می کند تا اطلاعات سهام و رمزارز را در زمان واقعی نشان دهد

توییتر با پلتفرم سرمایه گذاری eToro همکاری می کند تا اطلاعاتی را در زمان واقعی در مورد سهام و قیمت ارزهای دیجیتال نشان دهد. این ویژگی بر روی ویژگی Cashtag شبکه اجتماعی گسترش می‌یابد که اطلاعاتی در مورد تعداد محدودی از سهام و سکه‌های رمزنگاری شده از طریق داده‌های TradingView ارائه می‌دهد. همکاری جدید با eToro فراتر از نمایش اطلاعات است. همچنین کاربران را به سایت eToro هدایت می کند تا بتوانند در آن تجارت کنند.

گزارش ارز دیجیتال a16z رشد توسعه دهندگان را با گسترش راه حل های مقیاس بلاک چین پیش بینی می کند (TC+)

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال همچنان در شرایط جوی همیشه متزلزل جایگاه خود را پیدا می کند، Andreessen Horowitz که سال گذشته یک صندوق وب 3 به ارزش 4.5 میلیارد دلار راه اندازی کرد، دومین گزارش وضعیت رمزنگاری خود را منتشر کرد. در همه چیز از فعالیت های بلاک چین گرفته تا فناوری های جدید غوطه ور می شود، اما یکی از موضوعات برجسته این است که بلاک چین ها در حال گسترش هستند.

بانک ZA هنگ‌کنگ می‌خواهد به عنوان بانک پیشرو برای استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال باشد

از آنجایی که سقوط Signature Bank و Silvergate شرکت‌های رمزنگاری را به چالش کشیده است، یک بانک مجازی از هنگ کنگ استقبال گرمی از استارت‌آپ‌های web3 دارد. ZA Bank مستقر در هنگ کنگ اکنون اجازه دارد به عنوان بانک تسویه حساب شرکت های تحت نظارت تحت وب 3 در این شهر خدمت کند، این شرکت امروز در جشنواره وب 3 هنگ کنگ گفت، رویدادی که توسط دولت منطقه حمایت می شود و استارتاپ ها و موسسات رمزنگاری را از همه جذب کرده است. بر فراز آسیا

جدیدترین غلاف

برای قسمت هفته گذشته، ژاکلین با آریانا سیمپسون، شریک عمومی Andreessen Horowitz (که معمولاً به عنوان a16z شناخته می شود) مصاحبه کرد.

آریانا قبل از پیوستن به خانواده a16z، Autonomous Partners را تأسیس کرد که یک صندوق سرمایه‌گذاری متمرکز بر کریپتو است. او همچنین به راه اندازی Crystal Towers Capital کمک کرد، که یک صندوق اولیه است که عمدتاً در شرکت های YC سرمایه گذاری می کند.

A16z پس از راه‌اندازی چهار صندوق اختصاص داده شده به این صنعت، عمیقاً در فضای کریپتو کاوش کرده است که جدیدترین آنها حدود 4.5 میلیارد دلار در ماه مه 2022 است. بهمن و آپتوس.

ما در مورد پیشینه سیمپسون، چگونگی تغییر استراتژی او در طول سال ها، آنچه که او در بنیانگذاران جستجو می کند و اینکه آیا در آینده شرکت VC دیگری راه اندازی خواهد کرد صحبت کردیم.

و همچنین بحث کردیم:

  • جو سرمایه گذاری فعلی
  • فضای بازی Web3
  • جایی که بنیانگذاران در حال ساختن هستند
  • چشم انداز نظارتی
  • مشاوره برای بنیانگذاران

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های اپل، Spotify یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. بلاک چین متمرکز بر تجارت Sei 30 میلیون دلار جمع آوری می کند و ارزش آن را به 800 میلیون دلار می رساند.
  2. Xclaim، صرافی برای ادعاهای ورشکستگی علیه شرکت‌های رمزنگاری، ۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرد
  3. Gameta مبتنی بر متاورس 5 میلیون دلار جمع آوری کرد
  4. پروتکل گلابی 1.25 میلیون دلار برای پلتفرم معاملاتی زنجیره ای خود جمع آوری کرد
  5. Huddle01 2.8 میلیون دلار برای ایجاد یک شبکه ارتباطی بی‌درنگ غیرمتمرکز جمع‌آوری کرد

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

با من تماس بگیرید، صدایم بزنید، اگر می خواهید به من برسید توسط ژاکلین ملینک که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود