اگر بیوگرافی خود را به روز کنید، چک های آبی دوباره در توییتر ظاهر می شوند، lmao

هشدار Jumpscare: در حال حاضر یک اشکال در توییتر وجود دارد که در آن دارندگان چک آبی قدیمی می‌توانند بیوگرافی خود را به‌روزرسانی کنند و برای مدت کوتاهی نشان (بد) افتخار خود را پس بگیرند.

به نظر می رسد مهم نیست که چه متنی را به بیوگرافی خود اضافه می کنید – من چند فاصله اضافه کردم، سپس چکم را برای لحظه ای پس گرفتم. حتی با متن قدیمی نشان داده شد که نشان می‌دهد من «در دولت، اخبار، سرگرمی‌ها یا سایر مقوله‌های تعیین‌شده سرشناس هستم» و در واقع برای این هزینه پرداخت نکردم. اما هنگامی که صفحه را رفرش کنید ناپدید می شود (که از این بابت سپاسگزارم، زیرا نمی خواهم مردم فکر کنند که به ایلان ماسک پول می دهم). در واقع، مشخص نیست که آیا شخص دیگری می تواند حتی برای مدت کوتاهی دوباره چک شما را ببیند (که باز هم از آن سپاسگزارم، زیرا نمی خواهم مردم فکر کنند که من به ایلان ماسک پول می دهم).

اعتبار تصویر: TechCrunch

توییتر همچنان کدی را حفظ می‌کند که نشان می‌دهد کدام کاربران تأیید شده قدیمی هستند، در مقابل تأیید آبی. بنابراین، این اشکال احتمالاً ناشی از یک نقص مربوط به آن نام‌های داخلی است. اما نمی‌توانیم به طور قطع بدانیم، زیرا اگر بخواهیم به توییتر ایمیل بزنیم و نظر بدهیم، آنها فقط یک ایموجی مدفوع را به ما ایمیل می‌کنند. بار دیگر، به نظر می رسد که اگر اکثر کارکنان خود را اخراج کنید، پلتفرم اجتماعی شما به خوبی کدگذاری نمی شود.