اکنون که تابستان برای همیشه است ، در اینجا 6 کتاب در مورد تغییرات آب و هوا برای تقویت شهود و مدلهای شما وجود دارد – TechCrunch

پایان تازه شروع می شود

آب و هوا بالاخره رسیدن به نقطه اوج ده ها سال بحث و گزارش دانشمندان ، آثار راهگشا نویسندگانی مانند الیزابت کلبرت را به همراه داشته است و امروزه داستانهای تخیلی و غیر داستانی اقلیمی حتی به آثار پرفروش جهانی تبدیل می شوند. همه می خواهند در مورد فروپاشی ، دیستوپیا ، عواقب آن بخوانند – بالاخره در هوایی است که ما تنفس می کنیم ، اما IPCC فقط یکبار دیگر گزارش داد که همه اعداد داغتر ، قرمزتر و نزدیکتر از همیشه به ما هستند.

قفسه های کتابهای تغییرات آب و هوایی بسیار دورتر می شوند و با این وجود ، نمی توان احساس کرد که در مورد چنین موضوعی پویا چیز زیادی تغییر نمی کند. البته همیشه جزئیات بیشتری برای کشف وجود دارد: گونه دیگری که با پایان وجود نامعلوم خود مواجه است ، رودخانه ای که دیگر جریان ندارد ، شهری که آخرین جرقه های تمدنی خود را از دست می دهد. با این وجود ، ما مناطق گرمسیری و توطئه های معمولی را در این مرحله می شناسیم (یا فقط هر چیزی را که اتفاق می افتد انکار می کنیم بنابراین به هر حال مهم نیست). چالش برانگیزترین مشکل امروز کره زمین ، صادقانه بگویم ، کمی تکراری شدن است.

نتیجه این است که هنوز آثار اصلی وجود دارد ، آثاری که لبه های درک ما را پیش می برد ، برخی از مناطق قدیمی را تغییر شکل می دهد و می تواند ضربات مهمی را وارد کند که تفکر ما را مختل می کند و ما را مجبور می کند با همدلی جدید با نابودی آشنا مقابله کنیم.

من می خواستم جذاب ترین کتابها را برای مهندسان و تکنسین هایی که علاقمند به روشهای سیستماتیک تر برای درک آنچه در سیاره ما اتفاق می افتد پیدا کنم. نه چندان راه حلهای موضوعی (اگرچه ما یک کتاب در این زمینه داریم) ، بلکه کتابهایی هستند که می توانند تفکر ما را در مورد آنها توسعه دهند چگونه درک تغییراتی که در حال حاضر به ناچار در راه است.

و بنابراین ، من شش کتاب را انتخاب کردم و مرور کردم که فکر می کنم نمایانگر یک قانون قوی هستند که به وسیله آنها می توان شهود خود را در مورد تغییرات آب و هوا نه تنها به عنوان یک مشکل زیست محیطی ، بلکه به عنوان یک مشکل اقتصادی ، اجتماعی و شخصی نیز توسعه داد. آنها از تحلیل های تفکر سیستمی و غیر داستانی اولیه تا تأملات شخصی و یک رمان جوی متغیر هستند. هر کدام به روش خاص خود می توانند به ما کمک کنند تا با چالش برانگیزترین ماموریت جمعی در زندگی خود کنار بیاییم.

آن را ساحل خوانی بنامید ، در حالی که آن ساحل هنوز آنجاست.