اکنون می توانید در طول جلسات تیم های مایکروسافت به لنزهای اسنپ چت دسترسی داشته باشید

از استفاده از پس‌زمینه مجازی برای تقویت تماس‌های تیم‌های مایکروسافت خسته شده‌اید؟ خوب، شما اکنون راه جدیدی برای بیان خود در جلسات دارید. مایکروسافت و اسنپ امروز از ادغام لنزهای اسنپ چت برای تیم ها خبر دادند تا کمی سرگرم کننده را به جلسات مجازی بیاورند.

به عنوان بخشی از ادغام، کاربران Teams در طول جلسات به مجموعه ای از 26 لنز محبوب دسترسی خواهند داشت. می توانید از لنزها برای انجام کارهایی مانند تبدیل خود به یک شخصیت کارتونی یا اضافه کردن پس زمینه های سرگرم کننده به ویدیوی خود استفاده کنید. اسنپ ​​می گوید هدف از ادغام جدید اجازه برگزاری جلسات سرگرم کننده و جذاب تر است. برای دسترسی به لنزها نیازی به دانلود هیچ چیزی ندارید، زیرا می توانید با کلیک بر روی “ویدیو جلوه ها” و انتخاب برگه “Snapchat” شروع به کار کنید.

نیکول هرسکوویتز، معاون تیم مایکروسافت در بیانیه ای ایمیلی گفت: «با ظهور کار ترکیبی و انعطاف پذیر، مشتریان ما به ابزارهایی نیاز دارند که به ایجاد ارتباطات و ایجاد یک محیط کاری مولد و لذت بخش کمک کند. «به همین دلیل است که ما هیجان زده‌ایم که محبوب‌ترین لنزهای اسنپ چت را به صورت بومی در جلسات تیم‌های مایکروسافت بیاوریم تا کاربران بتوانند شخصیت و سرگرمی بیشتری به تماس‌های ویدیویی اضافه کنند. با Snapchat Lenses for Teams، ما به مشتریان راه جدیدی برای ابراز وجود و تعامل با همکاران به شیوه ای پویا و سرگرم کننده ارائه می دهیم.

اسنپ ​​می‌گوید که این یکپارچه‌سازی توسط Camera Kit، SDK اسنپ امکان‌پذیر شده است که به شرکا اجازه می‌دهد از فناوری AR اسنپ در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های خود استفاده کنند.

شایان ذکر است که این دومین ادغام مایکروسافت با Camera Kit است. این شرکت همچنین از کیت دوربین برای وارد کردن Snap AR به Flip، پلتفرم یادگیری ویدیویی مایکروسافت، استفاده کرده است که در آن مربیان می‌توانند اعلان‌های موضوعی را برای ایجاد بحث‌های ویدیویی در بین دانش‌آموزان ارسال کنند. از زمان افزودن Snap AR به تجربه وب Flip، این شرکت شاهد افزایش 60 درصدی دانش آموزان و معلمان در ایجاد ویدیو بوده است.

اعلامیه امروز چند ماه پس از آن منتشر شد که اسنپ برنامه دوربین خود را برای دسکتاپ تعطیل کرد که به کاربران اجازه می داد روی تماس های ویدیویی فیلتر اعمال کنند. در آن زمان، اسنپ گفت که بیشتر بر گسترش دسترسی به Camera Kit برای وب تمرکز دارد. این شرکت برای اولین بار در سال 2018 دوربین اسنپ را به عنوان راهی برای سازندگان معرفی کرد تا جریان Twitch خود را تقویت کنند، اما برنامه دوربین در طول همه‌گیری در سال 2020 زمانی که مردم شروع به استفاده از آن با برنامه‌های کنفرانس ویدیویی مانند مایکروسافت تیمز، اسکایپ، یوتیوب، گوگل کردند، واقعاً شروع به کار کرد. Hangouts، Skype و Zoom. این برنامه که هم در ویندوز و هم در مک موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد در حین تماس ویدیویی یا پخش زنده، بین فیلترهای چهره مختلف جابجا شوند.

اسنپ ​​می گوید که به همکاری نزدیک با شرکای جدید برای یکپارچه سازی Camera Kit ادامه می دهد، به این معنی که احتمالاً در آینده شاهد ظهور لنزهای اسنپ چت در برنامه ها و پلتفرم های محبوب تر خواهیم بود.