اپل کانکتور MagSafe – MagSafe 3 – TechCrunch را باز می گرداند

اپل مطمئناً دوست دارد ما را با یک قطار ارتباطی سوار کند. رایانه های جدید MacBook Pro به اندازه کافی گرسنه هستند و اتصالات USB-C که مک بوک مدتی است که به آنها تکیه می کند دیگر آن را قطع نمی کند. شما می توان هنوز هم کامپیوتر خود را با استفاده از پورت های تاندربولت شارژ کنید ، اما اگر قصد دارید پردازنده های جدید M1 Pro و M1 Max را تا یک میکرون از عمر کوچک آنها شلاق بزنید ، ساعت MagSafe است.

در واقع این یک طراحی هوشمندانه است: این بدان معناست که می توانید شارژر MagSafe 3 را در محل کار اصلی خود ، جایی که کارهای رایانه خود را بر عهده دارید ، رها کنید. می توانید یک شارژر کوچکتر و با قدرت کمتر همراه خود در جاده بیاورید ، زیرا زمانی که از لپ تاپ خود به عنوان یک ماشین تحریر یا دستگاه مرور وب استفاده می کنید. این بهترین از هر دو جهان است-اگرچه ، بدیهی است ، کابل های USB-C مزیت قطع سریع MagSafe را ندارند. کمی احمقانه است ، با توجه به این که اگر کسی بخواهد از سرنشینان شما سرپیچی کند ، این احتمال بیشتر زمانی رخ می دهد که بیرون از خانه هستید و بیشتر از زمانی که با خیال راحت پشت میز کار خود در خانه یا محل کار هستید.

اتصال MagSafe

کانکتور MagSafe 3 کاملاً جدید ، همراه با مجموعه پورت جدید در MacBook Pro. اعتبار تصویر: سیب

درگاه جدید MagSafe دارای رگولاتور مغناطیسی آشنا است که اپل در سال 2006 پیشگام آن بود-از اینکه لپ تاپ شما در صورت برخورد ناخودآگاه روی سیم برق شما به زمین بخورد ، جلوگیری می کند. در آن زمان ، اپل آن را به عنوان راه حلی برای همه مشکلات رایانه ای شما معرفی کرد.

پورت magsafe Apple Macbook pro 2021

اتصالات جدید MagSafe 3 مطمئناً مغناطیس خاصی در مورد آنها دارد. اعتبار تصویر: سیب

یک دهه بعد ، اپل نظر خود را تغییر داد و به طور کامل از USB-C استفاده کرد و منجر به خراشیدگی شد. آیا مسئله سقوط کامپیوترها واقعاً یک مسئله نبود؟ دیدن بازگشت کانکتور به لپ تاپ های شرکت خوش آمدید ، اما بیشتر باعث می شود من تعجب کنم که دقیقاً پیام در اینجا چیست.

من گمان می کنم که اپل به سادگی به قدرتی بیشتر از USB-C نیاز دارد (ناگفته نماند ، مردم شارژرهای تلفن همراه را به طرز وحشتناکی به لپ تاپ خود وصل می کردند) ، و اگر قصد داشتند یک کانکتور جدید طراحی کنند ، چرا به عقب برنگشتند. به بزرگترین بازدید روزهای گذشته

MagSafe 3 در خط جدید کامپیوترهای MacBook Pro اپل که امروز راه اندازی شده است ، موجود است.

رویداد اکتبر اپل 2021