اپل نیوز در حال گسترش پوشش محلی خود به سه شهر دیگر ایالات متحده است – TechCrunch

اپل نیوز در حال گسترش پوشش خبری محلی خود به شارلوت، میامی و واشنگتن است، پوشش خبری محلی به کاربران امکان دسترسی به نشریات متعددی مانند Axios Charlotte، Charlotte Observer، Eater Miami، Miami Herald، DCist، Washingtonian، واشنگتن پست و بیشتر.

هر تجربه خبری محلی توسط ویراستاران Apple News مدیریت می‌شود و دارای پوششی درباره موضوعاتی است که از افتتاح رستوران‌ها و گرایش‌های املاک و مستغلات گرفته تا تصمیم‌گیری‌های خط‌مشی بزرگ را شامل می‌شود.

اپل نیوز اولین بار سال گذشته تجربیات خبری محلی را برای منطقه خلیج، هیوستون، لس آنجلس، نیویورک و سانفرانسیسکو راه اندازی کرد. در اوایل سال جاری، اپل ویژگی اخبار محلی را به شهرهای دیگر ایالات متحده از جمله ساکرامنتو، سن آنتونیو و سن دیگو گسترش داد.

اپل می گوید که قصد دارد ویژگی اخبار محلی خود را در آینده به شهرهای بیشتری گسترش دهد. واضح است که غول فناوری به دنبال رقابت بیشتر با سایر سرویس‌های جمع‌آوری اخبار مانند Flipboard و SmartNews است که پوشش خبری محلی را در هزاران شهر ایالات متحده ارائه می‌کنند.

گسترش پوشش محلی Apple News در حالی است که اپل در حال گسترش Fitness+ و بسته اشتراک Apple One Premier خود در 3 نوامبر به 17 کشور دیگر است. این کشورها شامل اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا، مالزی، مکزیک، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی هستند.