اپل راهنمای کد نویسی جدیدی را برای دانش آموزان دبستانی – TechCrunch راه اندازی کرد

اپل در حال ارائه چندین منبع جدید برای دانش آموزان دبستانی است ، از جمله راهنمای فعالیت جدید “همه می توانند دانش آموزان اولیه را کدگذاری کنند”. راهنمای جدید منابع برنامه درسی اپل را از کودکستان تا دانشگاه گسترش می دهد. این آخرین راه اندازی بخشی از ابتکار غول فناوری “همه می توانند کد کنند” است ، که هدف آن کمک به مربیان و خانواده ها برای معرفی برنامه نویسی به دانش آموزان در اوایل است.

سوزان پرسکوت ، معاون آموزش و بازاریابی شرکت اپل ، در بیانیه ای گفت: “برنامه نویسی و طراحی برنامه ها سواد اساسی هستند – این مهارت ها به دانش آموزان کمک می کند بدون توجه به اینکه آیا توسعه دهنده برنامه هستند یا خیر ، به طور انتقادی و خلاقانه فکر کنند.” اپل در حال حاضر منابع برنامه نویسی را برای دانش آموزان از مهد کودک تا دانشگاه ارائه می دهد و آنها را برای طراحی برنامه های شگفت انگیز فراگیر و در دسترس کاربران به چالش می کشد. “

راهنمای همه می توانند برای دانش آموزان اولیه کدگذاری کنند به دانش آموزان مهد کودک تا پایه سوم اجازه می دهد تا از طریق موضوعات مختلف از جمله موسیقی ، هنر ، علوم و تربیت بدنی پایه ای در مفاهیم اصلی برنامه نویسی ایجاد کنند. به عنوان مثال ، اپل خاطرنشان می کند که دانش آموزان با دستورات برنامه نویسی از طریق حرکات رقصی یاد خواهند گرفت. در تمرین دیگر از دانش آموزان خواسته می شود تا درباره تکنیک های آرامش بخش برای یادگیری اجتماعی-عاطفی بحث کنند.

اپل همچنین مربیان را تشویق می کند تا جلسه فعالیت جدید یک ساعته خود را با عنوان “طراحی برنامه” امتحان کنند. هدف از درس جدید این است که به معلمان کمک کند تا دانش آموزان خود را در یادآوری اهمیت گنجاندن و دسترسی هنگام طراحی برنامه ها ، به خاطر بسپارند. این جلسه اساساً به دانش آموزان کمک می کند تا درباره نحوه ساختن برنامه ها انتقادی فکر کنند. این درس به دانش آموزان کمک می کند تا مشکلات مورد علاقه خود را شناسایی کرده و سپس راه حل هایی را برنامه ریزی کنند.

اپل همچنین از ابزار نظرسنجی به نام “بلیط خروج” در برنامه Schoolwork خود پشتیبانی می کند. این غول فناوری خاطرنشان می کند که بلیط خروج راهی است برای مربیان که در طول یا بعد از کلاس از طریق س questionsالاتی با هدف سنجش واکنش ها و تعامل با دانش آموزان تماس بگیرند. معلمان در حال حاضر نیز این توانایی را دارند که به راحتی کارها را برای دانش آموزان ایجاد کنند.

راهنمای همه می توانند برای دانش آموزان اولیه کدگذاری کنند در برنامه Swift Playgrounds موجود است. این راهنما به زبانهای انگلیسی ، هلندی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، نروژی ، اسپانیایی و اسپانیایی با پشتیبانی زبانهای بیشتر راه اندازی می شود. اپل در طول این سالها برنامه Every Can Can Code خود را گسترش داده و آن را برای سنین بیشتر در دسترس قرار داده است. در سال 2019 ، اپل برنامه ای با عنوان Everybody Can Code Puzzles راه اندازی کرد که هدف آن کمک به دانش آموزان برای آزمایش مفاهیم است. سال گذشته ، غول فناوری برنامه Every Can Code Adventures را راه اندازی کرد ، برنامه جدیدی با فعالیت های پیشرفته تر.