اپل تمرینات گروهی Fitness+ را با پشتیبانی از SharePlay – TechCrunch راه اندازی کرد

اپل راه جدیدی را برای کاربران Fitness+ راه‌اندازی کرده است تا بتوانند از طریق تمرین‌های گروهی با پشتیبانی از SharePlay با افراد در مکان‌های دیگر تمرین کنند یا مدیتیشن کنند. این غول فناوری اولین بار در رویداد مجازی خود در 14 سپتامبر از این ویژگی استفاده کرد.

مشترکین Fitness+ می‌توانند از SharePlay برای شروع یک تمرین گروهی یا جلسه مدیتیشن با حداکثر 32 نفر دیگر در حالی که از FaceTime در iPhone یا iPad استفاده می‌کنند، استفاده کنند. جلسه Fitness+ برای همه افرادی که در تماس هستند کاملاً همگام پخش می‌شود.

برای شروع یک جلسه گروهی، کاربران باید تماس FaceTime را شروع کرده و به برنامه Fitness+ بروید. از آنجا، می توانید یک تمرین را انتخاب کنید و شروع کنید. SharePlay همچنین با Apple TV کار می کند، بنابراین کاربران می توانند تمرین را روی صفحه بزرگتر دنبال کنند و در عین حال از طریق iPhone یا iPad خود با دوستان خود در FaceTime در ارتباط هستند.

اپل خاطرنشان می‌کند که وقتی در یک گروه از طریق SharePlay تمرین می‌کنید، معیارهای آن‌ها و پیشرفت به سمت بستن حلقه‌های فعالیت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. وقتی فردی حلقه‌های فعالیت خود را در حین تمرین ببندد، به همه افراد حاضر در جلسه اطلاع داده می‌شود.

علاوه بر این، Fitness+ در 3 نوامبر در 15 کشور جدید از جمله اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا، مالزی، مکزیک، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی در دسترس خواهد بود. Fitness+ به زبان انگلیسی با زیرنویس به زبان های پرتغالی برزیلی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی در دسترس خواهد بود.

این سرویس در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، ایرلند، نیوزلند، استرالیا و بریتانیا در دسترس است.

اپل همچنین می‌گوید که از اول نوامبر 2021، حدود 3 میلیون عضو UnitedHealthcare که کاملاً بیمه شده‌اند، می‌توانند بدون هزینه اضافی به عنوان بخشی از مزایای طرح خود، در Apple Fitness+ برای یک اشتراک یک ساله ثبت‌نام کنند.

Fitness+ همچنین اپیزود جدیدی از مجموعه Time to Walk خود را معرفی می‌کند که یک تجربه پیاده‌روی صوتی همهجانبه با بازیگر و مدافع معلولیت Marilee Talkington است. در این قسمت، او در مورد نادیده گرفتن انتظارات و اینکه چگونه به دیگران کمک می کند تا همین کار را انجام دهند صحبت می کند.

اپل Fitness+ را در 14 دسامبر 2021 راه اندازی کرد و از آن زمان برای رقابت با سایر پیشنهادات تناسب اندام از جمله Peloton تلاش کرده است. Fitness+ به صورت اشتراک مستقل با قیمت 9.99 دلار در ماه یا به عنوان بخشی از طرح Apple One Premier با 29.95 دلار در ماه در دسترس است که به کاربران امکان دسترسی به Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade، Apple News+ و iCloud+ با 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را می‌دهد. .